Divisie C
Moderator: Moderator
Eigenlijk was het helemaal mijn bedoeling niet iom aggressief te spelen want ik was vergeten de wedstrijd in te stellen.sanex wrote:Thuis onderuit tegen Val-Meer(0-1).
Hij durfde het aan om agressief te spelen terwijl ik dat niet deed en ik misten mijn 2 poulains in de aanval.
Maar die nederlaag zal rechtgezet moeten worden
Wel goed dat ik 3 punten heb kunnen halen in een match waar ik al zeer tevreden was geweest met 1punt. Nu mis ik morgen wel 3 basisspelers tegen rocket power en ik heb nog 3 basisspelers met 2gele kaarten staan.
PS Drie spelers hebben eindelijk de kaap van 70 gehaald.
30: in H
-
- Member of the Soccer Project Association
132 prestatie (50% agressie) met een 3-4-3 (normaal 4-3-3). Tegenover 125 van mijn tegenstander. Toch maar 2-1 gewonnen en in de 81ste minuut en twee andere geschorsten en 2 geblesseerden + CF : 88% fitheid. Morgen speel ik tegen de derde van vorig jaar. 't Moe weer lukken. + Die heeft blijkbaar gisteren met B-kern gespeeld , gans de a-kern 100% fit.
Nu had ik natuurlijk weer wat vrb's ook ,juist een finale , stel ik nog rap mijn orders in en hupla 't was al 14.00 , dus te laat.
Samen met de top 3 ben ik de enige ploeg dat tot nu toe nog niet verloren heeft. Helaas wel 3x gelijk.
Nu had ik natuurlijk weer wat vrb's ook ,juist een finale , stel ik nog rap mijn orders in en hupla 't was al 14.00 , dus te laat.
Samen met de top 3 ben ik de enige ploeg dat tot nu toe nog niet verloren heeft. Helaas wel 3x gelijk.
Ghent Semper Fidelis.
-
sp-aalst - Sora All Stars : 0 - 1
Datum : din 8 aug 2006 (05:50:16 CET)
Tickets : 17.000
Type : Competitie
23' 0 - 1 : Lezou Vidovic
Formatie : 3-4-3 - 3-4-3
Tactiek : Kick and rush - Kick and rush
Stijl : 100 - 100
Agressie : 40 - 40
Verdediging : 42 - 39
Middenveld : 41 - 39
Aanval : 44 - 43
En wie kan zeggen waar het hier aan ligt?
Random oke maar als je op elke linie beter bent zou het min toch een gelijkspel mogen zijn
Datum : din 8 aug 2006 (05:50:16 CET)
Tickets : 17.000
Type : Competitie
23' 0 - 1 : Lezou Vidovic
Formatie : 3-4-3 - 3-4-3
Tactiek : Kick and rush - Kick and rush
Stijl : 100 - 100
Agressie : 40 - 40
Verdediging : 42 - 39
Middenveld : 41 - 39
Aanval : 44 - 43
En wie kan zeggen waar het hier aan ligt?
Random oke maar als je op elke linie beter bent zou het min toch een gelijkspel mogen zijn
na een dramatische start 1/9,nu herpakt met een 9/9,op weg naar de match van het jaar
OVERPELT FFC
OVERPELT VV
OVERPELT FFC
OVERPELT VV
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
Goeie zaak gedaan , 2-3 gewonnen tegen Fcmetalupyourass , een concurrent die op 1 punt blijft steken (voorlaatste plaats) , terwijl ik er drie pak op hem en de rest. (had nochtans drie zeer belangrijke A-spelers niet in de ploeg wegens schorsing).
Wel weer een schorsing van een CB (waardoor ik normaal 3-4-3 zal moeten spelen met een zéér agressie CM met een strenge arbiter) , maar dat is nog niet zooo erg ,maar ik moet spelen zonder RM (ik wou nochtans eentje kopen). Moet weer lukken , mijn ene geschorst (A-speler) , mijn andere B-speler (en jong) is geblesseerd. Typisch typisch. Ik speel tegen Zeljeznicar , een sterk team. Ik heb echt geen geluk met mijn random tot nu toe. Ik heb onlangs mijn B-RM verkocht.
Wel weer een schorsing van een CB (waardoor ik normaal 3-4-3 zal moeten spelen met een zéér agressie CM met een strenge arbiter) , maar dat is nog niet zooo erg ,maar ik moet spelen zonder RM (ik wou nochtans eentje kopen). Moet weer lukken , mijn ene geschorst (A-speler) , mijn andere B-speler (en jong) is geblesseerd. Typisch typisch. Ik speel tegen Zeljeznicar , een sterk team. Ik heb echt geen geluk met mijn random tot nu toe. Ik heb onlangs mijn B-RM verkocht.
Ghent Semper Fidelis.