Divisie C
Moderator: Moderator
-
lobert
- Member of the Soccer Project Association
Ik had eerste kunnen staan als de random tegen de Naked Chef niet zo sterk had gewerkt.. 11 % beter en nog gelijk. Ik vreesde er op de een of andere manier al voor..visserke wrote:2-0 overwinning; en zo schuif ik zelfs op naar een 2de plaats
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ja, maar alles staat nog zó dicht op elkaar; dat alles nog mogelijk is.lobert wrote:Ik had eerste kunnen staan als de random tegen de Naked Chef niet zo sterk had gewerkt.. 11 % beter en nog gelijk. Ik vreesde er op de een of andere manier al voor..visserke wrote:2-0 overwinning; en zo schuif ik zelfs op naar een 2de plaats
Huidige divisie: C7
topper gewonnen, zo springen we naar een derde plaats!
Probleem is dat de eerste 2 alles blijven winnen ( Verbroedering Robbeke en FC mindelo) Maar dat zal niet blijven duren (ze moeten nog tegen elkaar
)
Tot nu toe hebben we slechts 1 match gelijk gespeeld en 0 Verloren.
Dus 6 x winst na elkaar.
Morgen lijkt het een makkelijke match te worden tegen Dillesteam, maar zonder Keeper in de 16-delige selectie wordt het moeilijk.
A-keeper geblesseerd (voor nog 4 dagen)
B-keeper geschorst (1 wedstrijd)
C-keeper verkocht
Dillesteam van zijn kant moet 2 A-spelers missen en heeft daar geen vervangers voor achter de hand. Wel komen we een oude bekende tegen.
Coulibaly werd als jonge talentvolle spelers in seizoen 2 aangekocht voor 1.6M. Op 20-jarige leeftijd vertrokt die naar Dillesteam voor maar liefst 21M! Daar is ie uitgegroeid tot een vaste waarde.
Een ander belangrijk gegeven is dat Dillesteam geen echt 'ploeg' heeft met een TS van 0%.
Yotto heeft deze intussen opgebouwd tot 97%, waar morgenvroeg 5% afgaat door de transfer van Hayen.
Probleem is dat de eerste 2 alles blijven winnen ( Verbroedering Robbeke en FC mindelo) Maar dat zal niet blijven duren (ze moeten nog tegen elkaar
Tot nu toe hebben we slechts 1 match gelijk gespeeld en 0 Verloren.
Dus 6 x winst na elkaar.
Morgen lijkt het een makkelijke match te worden tegen Dillesteam, maar zonder Keeper in de 16-delige selectie wordt het moeilijk.
A-keeper geblesseerd (voor nog 4 dagen)
B-keeper geschorst (1 wedstrijd)
C-keeper verkocht
Dillesteam van zijn kant moet 2 A-spelers missen en heeft daar geen vervangers voor achter de hand. Wel komen we een oude bekende tegen.
Coulibaly werd als jonge talentvolle spelers in seizoen 2 aangekocht voor 1.6M. Op 20-jarige leeftijd vertrokt die naar Dillesteam voor maar liefst 21M! Daar is ie uitgegroeid tot een vaste waarde.
Een ander belangrijk gegeven is dat Dillesteam geen echt 'ploeg' heeft met een TS van 0%.
Yotto heeft deze intussen opgebouwd tot 97%, waar morgenvroeg 5% afgaat door de transfer van Hayen.
-
Shonk
3/9 dat is het resultaat voor K. Fl. Dorne.
Maandag werd nipt verloren van Blue Ara, 3-2. Dinsdag werd weeral nipt verloren tegen co-leider vv AdeK met 0-1. Vandaag werd er dan toch gewonnen na een leuke spannende wedstrijd tegen De Knokkers. Na 90' stond het scorebord in ons voordeel, 3-4
Door de overwinning van vandaag komen we alvast van de laatste plek en springen we naar plek 12. Natuurlijk zijn we nog maar even bezig, nl 7 wedstrijden en ligt nog alles dicht bij elkaar, enkel Club Bruges en vv AdeK hebben reeds een kleine voorsprong genomen, nl 6ptn op de nummer 3.
De spelers zijn weer volledig gemotiveerd en onze spionkop zal ons dan ook morgen weer na de overwinning gaan schreeuwen tegen TikkiTakki.
Maandag werd nipt verloren van Blue Ara, 3-2. Dinsdag werd weeral nipt verloren tegen co-leider vv AdeK met 0-1. Vandaag werd er dan toch gewonnen na een leuke spannende wedstrijd tegen De Knokkers. Na 90' stond het scorebord in ons voordeel, 3-4
Door de overwinning van vandaag komen we alvast van de laatste plek en springen we naar plek 12. Natuurlijk zijn we nog maar even bezig, nl 7 wedstrijden en ligt nog alles dicht bij elkaar, enkel Club Bruges en vv AdeK hebben reeds een kleine voorsprong genomen, nl 6ptn op de nummer 3.
De spelers zijn weer volledig gemotiveerd en onze spionkop zal ons dan ook morgen weer na de overwinning gaan schreeuwen tegen TikkiTakki.

-
lobert
Geniet er maar niet te lang vanvisserke wrote:Ongeloofelijk!!!
Na een 1-2 overwinning sta ik buiten alle verwachting alleen op kop in C9![]()
Maandag wacht de absolute topper:
Essevee Zulte Waregem - Lensdreamteam
Haha, nee hoor
LensDreamTeam