Divisie C
Moderator: Moderator
Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.
De droom blijft voorlopig dus nog efkes duren. We blijven op 1 staan. Ons seizoensdoel van behoud zal dus wel geen probleem zijn. Integendeel, manager Emeulea begint zich nu zelfs af te vragen of we voluit gaan voor de promotie of niet. B heeft ons al eens goed pijn gedaan. Er zouden zeker versterkingen moeten bijkomen in alle geledingen van de ploeg. Tijd voor wat huiswerk dus.
De droom blijft voorlopig dus nog efkes duren. We blijven op 1 staan. Ons seizoensdoel van behoud zal dus wel geen probleem zijn. Integendeel, manager Emeulea begint zich nu zelfs af te vragen of we voluit gaan voor de promotie of niet. B heeft ons al eens goed pijn gedaan. Er zouden zeker versterkingen moeten bijkomen in alle geledingen van de ploeg. Tijd voor wat huiswerk dus.
-
- Team Manager
Hier juist htezelfde, ik wilde enkel zo vlug mgelijk het behoud veilig stelllen, en nu sta ik op de tweede plaats, op 3 punten van de eerste plaats. Het staat wel nog allemaal héél dicht bij mekaar maar als ik op het einde daar nog sta vraag ik me af wat ik ga doen. In B kan ik niks gaan uitrichten, vorig seizoen genadeloos eruit geflikkerd, en mijn kern is nauwelijks verterkt tov vorig seizoen. En toch wil ik het nog eens proberen, gewoon 1 keer behoud in Bemeulea wrote:Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.

Ja, tis verleidelijk é... B was voor mij ook een ticketje heen en terug, het seizoen daarna serieus moeten zwoegen om niet opnieuw te degraderen. Sindsdien langzaamaan terug naar boven aan't kruipen Ook in C6 ligt alles nog dicht op elkaar hoor, tussen de eerste zes zit maar 4 punten verschil. Voor de match tegen Molleke stond ik eerste, maar bij verlies kon ik nu evengoed 5de gestaan hebben... Bovendien ga ik in de tweede seizoenshelft nog op verlof, dus dat kost ons traditioneel ook wat punten...racingboj wrote:Hier juist htezelfde, ik wilde enkel zo vlug mgelijk het behoud veilig stelllen, en nu sta ik op de tweede plaats, op 3 punten van de eerste plaats. Het staat wel nog allemaal héél dicht bij mekaar maar als ik op het einde daar nog sta vraag ik me af wat ik ga doen. In B kan ik niks gaan uitrichten, vorig seizoen genadeloos eruit geflikkerd, en mijn kern is nauwelijks verterkt tov vorig seizoen. En toch wil ik het nog eens proberen, gewoon 1 keer behoud in Bemeulea wrote:Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.
-
- Member of the Soccer Project Association
sparta is niet klaar voor vrijdaglobert wrote:"Gokken"
De rest van deze week wordt een spel.. In de beker willen we winnen en de competitie is eigenlijk nog belangrijker.. Donderdag Darklords en vrijdag Sparta Palmeras..

ben nog teveel bezig met transferts
probeer wel punten te pakken op de terugronde
Klassement in C3
---------------------
1.Overpelt VV 28
2.Nora 28
3.Overpelt FFC 25
4.SK Lo 24
5.Pinhal 23
Morgen de eerste officiele LIGA-derby der beide Overpeltenaars in SP.
---------------------
1.Overpelt VV 28
2.Nora 28
3.Overpelt FFC 25
4.SK Lo 24
5.Pinhal 23
Morgen de eerste officiele LIGA-derby der beide Overpeltenaars in SP.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever