Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

visserke
Member of the Soccer Project Association

Post by visserke »

BuffaloBlues won verdiend met 2-1.
Huidige divisie: C7
sanex

Post by sanex »

1-0 winst tegen TikkiTakki.
matt

Post by matt »

1-7 tegen een FC team gewonnen, donderdag tegen dat andere FC team.
Ondertussen verliest Mechelen verrassend thuis tegen de nr. 5 en wint KRC het duel met alus. De top 7 staat nu dus binnen een marge van 7 punten.
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.

De droom blijft voorlopig dus nog efkes duren. We blijven op 1 staan. Ons seizoensdoel van behoud zal dus wel geen probleem zijn. Integendeel, manager Emeulea begint zich nu zelfs af te vragen of we voluit gaan voor de promotie of niet. B heeft ons al eens goed pijn gedaan. Er zouden zeker versterkingen moeten bijkomen in alle geledingen van de ploeg. Tijd voor wat huiswerk dus.
lobert

Post by lobert »

visserke wrote:BuffaloBlues won verdiend met 2-1.
En daardoor staat de top 3 weer in een marge van 2 punten :D
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
SemperFidelis
Team Manager

Post by SemperFidelis »

1-4 gewonnen tegen onze Italiaanse Manager : Atletico Bradipo.

Volgende match geschorst : RF , LB.

Match tegen de tweede. Krc.
racingboj

Post by racingboj »

emeulea wrote:Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.

De droom blijft voorlopig dus nog efkes duren. We blijven op 1 staan. Ons seizoensdoel van behoud zal dus wel geen probleem zijn. Integendeel, manager Emeulea begint zich nu zelfs af te vragen of we voluit gaan voor de promotie of niet. B heeft ons al eens goed pijn gedaan. Er zouden zeker versterkingen moeten bijkomen in alle geledingen van de ploeg. Tijd voor wat huiswerk dus.
Hier juist htezelfde, ik wilde enkel zo vlug mgelijk het behoud veilig stelllen, en nu sta ik op de tweede plaats, op 3 punten van de eerste plaats. Het staat wel nog allemaal héél dicht bij mekaar maar als ik op het einde daar nog sta vraag ik me af wat ik ga doen. In B kan ik niks gaan uitrichten, vorig seizoen genadeloos eruit geflikkerd, en mijn kern is nauwelijks verterkt tov vorig seizoen. En toch wil ik het nog eens proberen, gewoon 1 keer behoud in B :)
matt

Post by matt »

SemperFidelis wrote: Match tegen de tweede. Krc.
Ik de dag erop.
We moeten hem alle twee aankunnen gezien z'n ratings vandaag, maar ik zal alvast niet te vroeg juichen :)
emeulea
Team President

Post by emeulea »

racingboj wrote:
emeulea wrote:Onverhoopte winst tegen Molleke. Ondanks het feit dat we ons verplicht zagen 3 B-spelers op te stellen, en een aantal van onze spelers grote fitheidsproblemen vertoont, wist Roslar SV toch een rating van 131 te halen. Een mooie overwinning tegen een nochtans intrinsiek sterker Molleke.

Hier juist htezelfde, ik wilde enkel zo vlug mgelijk het behoud veilig stelllen, en nu sta ik op de tweede plaats, op 3 punten van de eerste plaats. Het staat wel nog allemaal héél dicht bij mekaar maar als ik op het einde daar nog sta vraag ik me af wat ik ga doen. In B kan ik niks gaan uitrichten, vorig seizoen genadeloos eruit geflikkerd, en mijn kern is nauwelijks verterkt tov vorig seizoen. En toch wil ik het nog eens proberen, gewoon 1 keer behoud in B :)
Ja, tis verleidelijk é... B was voor mij ook een ticketje heen en terug, het seizoen daarna serieus moeten zwoegen om niet opnieuw te degraderen. Sindsdien langzaamaan terug naar boven aan't kruipen Ook in C6 ligt alles nog dicht op elkaar hoor, tussen de eerste zes zit maar 4 punten verschil. Voor de match tegen Molleke stond ik eerste, maar bij verlies kon ik nu evengoed 5de gestaan hebben... Bovendien ga ik in de tweede seizoenshelft nog op verlof, dus dat kost ons traditioneel ook wat punten...
lobert

Post by lobert »

"Gokken"

De rest van deze week wordt een spel.. In de beker willen we winnen en de competitie is eigenlijk nog belangrijker.. Donderdag Darklords en vrijdag Sparta Palmeras..
LensDreamTeam
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:"Gokken"

De rest van deze week wordt een spel.. In de beker willen we winnen en de competitie is eigenlijk nog belangrijker.. Donderdag Darklords en vrijdag Sparta Palmeras..
sparta is niet klaar voor vrijdag ;-)
ben nog teveel bezig met transferts

probeer wel punten te pakken op de terugronde
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
barto

Post by barto »

We blijven voorlopig nog altijd op de 3e plek. En we zijn nog altijd niet verloren!!
lobert

Post by lobert »

1-2 tegen Darklords gewonnen. Daardoor sta ik weer 2e :)
LensDreamTeam
visserke

Post by visserke »

lobert wrote:1-2 tegen Darklords gewonnen. Daardoor sta ik weer 2e :)
Zelf 5-3 gewonnen; en door de nederlaag van BuffaloBlues; schuiven we weer een plaatsje op.
Huidige divisie: C7
brever

Post by brever »

Klassement in C3
---------------------

1.Overpelt VV 28
2.Nora 28
3.Overpelt FFC 25
4.SK Lo 24
5.Pinhal 23

Morgen de eerste officiele LIGA-derby der beide Overpeltenaars in SP.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”