Had men tegenstanbder al verwittigd dat ie mocht winnen ik zei dat ik met B-team speelde maar met een goeie tactiek.. Hij speelde met A, ik met B en super tactiek, 1-0 verloren, jammer maar knap toch die tactiek
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Weer gewonnen met 2-0 van een F-er (sta zelf 1ste in G511). Nu tegen een E-er. Wordt moeilijk, maar we zien wel! Voordeel is dat ik voor de 3de keer op rij thuis speel.
Ik lag er al na de eerste ronde uit Het was mijn eerste seizoen van mijn ploeg Al een geluk doe ik het wel goed in G (voor jullie denken, ik ben vorig seizoen terug opnieuw begonnen en dan was de competitie al gedaan).
vanvavond uit tegen FC Geriausi, uit G...Normaal geen probleem dus, maar kga men oudere spelers laten rusten om wat fitter te zijn vrijdag in de topper
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Ik had zware tegenstand in de beker,ook een e-teje dat zijn A-team had opgesteld. Ik wist dat dus had ook een sterk team. Na 1-3 achter kwam ik terug tot 3-3, om vrvolgens met penalties te verliezen. Echt balen.
helemaal omdat de volgende tegenstander een f-je is.
Dit was mijn kans om een keer wat verder te komen in de beker.
Maar goed ik heb 3 thuiswedstrijden gehad dus moet tevreden zijn
Grrr, weer een uitwedstrijd. Ik begin nu toch wel te balen, temeer omdat ik nu wel eens een topper in eigenhuis wil hebben nu mijn nieuwe stadion klaar is. Levert het mij eindelijk eens geld op.
Fikkiezero wrote:vanvavond uit tegen FC Geriausi, uit G...Normaal geen probleem dus, maar kga men oudere spelers laten rusten om wat fitter te zijn vrijdag in de topper
gewonnen met 0 - 2 Maar dat zal wel men laatste overwinning in de beker geweest zijn, nu tegen een E'er die 3de staat
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white