Zo dus, want bij mij was het 6% beter op verplaatsing en we wonnen 3-4. Mijn spits scoort zijn hattrick en eveneens het beslissende doelpunt in de 92e minuut, dus we zijn blijkbaar ook nog goed weggekomen.Neorej wrote:5 procent beter op verplaatsing en gelijk!
Zo komen we op 7 punten, ongelooflijk!
terwijl men concurrenten eerder deze week 1% beter zijn en beide winnen! (hoe verlies je een kampioenschap?)
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Board Member
En ik onverwacht aan de leidingvisserke wrote:4-3 verlies![]()
Verrassing: ook Lensdreamteam verliest zijn wedstrijd. De top laat punten liggen; en de achtervolgers sluipen geleidelijkaan dichterbij.

S1(C9): 9e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
-
- Team Board Member
-
Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit
. Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.
Anyway , ga nog eens spelers zoeken.
Heb zowat de slechtste jonge speler ooit in mijn team , nooit geen chance.

Ghent Semper Fidelis.
-
Heb nogthans de beste ploeg opgesleld in de liga games.Smoje wrote:Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit. Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
- Assistant Coach
C9
Lens Dreamteam en jullie zijn ook wel een maatje te groot nog. Ben nu bezig met versterkingen en hoop volgend seizoen voor de prijzen mee te kunnen doen...visserke wrote:Het gaat goed op en neer daar bovenaan de rangschikking.
Verliespartij uit de heenronde kunnen rechtzetten thuis (2-1). Zo kan Zuigeveensche boys geen aansluiting maken met de top van de rangschikking.
Smoje wrote:Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit. Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.
betekent dit ook dat jullie geen transfers meer kunnen doen onderling?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever