Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

Neorej wrote:5 procent beter op verplaatsing en gelijk!
Zo komen we op 7 punten, ongelooflijk!

terwijl men concurrenten eerder deze week 1% beter zijn en beide winnen! (hoe verlies je een kampioenschap?)
Zo dus, want bij mij was het 6% beter op verplaatsing en we wonnen 3-4. Mijn spits scoort zijn hattrick en eveneens het beslissende doelpunt in de 92e minuut, dus we zijn blijkbaar ook nog goed weggekomen.
Rochemback
Team Board Member

Post by Rochemback »

visserke wrote:4-3 verlies :?

Verrassing: ook Lensdreamteam verliest zijn wedstrijd. De top laat punten liggen; en de achtervolgers sluipen geleidelijkaan dichterbij.
En ik onverwacht aan de leiding :shock:
S1(C9): 9e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
matt

Post by matt »

Rochemback wrote:
visserke wrote:4-3 verlies :?

Verrassing: ook Lensdreamteam verliest zijn wedstrijd. De top laat punten liggen; en de achtervolgers sluipen geleidelijkaan dichterbij.
En ik onverwacht aan de leiding :shock:
Ne keer proberen weg te geraken, hé? :)
Rochemback
Team Board Member

Post by Rochemback »

Liever niet, heb nogal snel last van heimwee :-)
S1(C9): 9e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
lobert

Post by lobert »

Dat is te merken :wink: LensDreamTeam weer op kop :D
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
visserke

Post by visserke »

Het gaat goed op en neer daar bovenaan de rangschikking.
Verliespartij uit de heenronde kunnen rechtzetten thuis (2-1). Zo kan Zuigeveensche boys geen aansluiting maken met de top van de rangschikking.
Huidige divisie: C7
matt

Post by matt »

3-2 gewonnen tegen Steau en zo nog redelijk aansluitend bij de top. Al zal ik nu wel een losing streak beginnen krijgen want straks sluit ik nog enkele transfers af.
Binnenkort ook tegen de Rossoneri, ingecalculeerd verlies maar we gaan proberen de schade te beperken.
Smoje

Post by Smoje »

Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit :wink: . Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.

Anyway , ga nog eens spelers zoeken.

Heb zowat de slechtste jonge speler ooit in mijn team , nooit geen chance.
Ghent Semper Fidelis.
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Smoje wrote:Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit :wink: . Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.

Heb nogthans de beste ploeg opgesleld in de liga games.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Smoje

Post by Smoje »

I know , maar ik speel meestal met andere agressie-regels en spaar mijn spelers in de vr(b)-wedstrijden :wink:. De spelers hun moraal in het oog houden en dergelijke.

Maar sava ze.
Ghent Semper Fidelis.
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Smoje wrote:I know , maar ik speel meestal met andere agressie-regels en spaar mijn spelers in de vr(b)-wedstrijden :wink:. De spelers hun moraal in het oog houden en dergelijke.

Maar sava ze.
ok :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
sanex

Post by sanex »

gisteren 4-3 winst tegen Amberlecht
gaapsnoetn
Assistant Coach

C9

Post by gaapsnoetn »

visserke wrote:Het gaat goed op en neer daar bovenaan de rangschikking.
Verliespartij uit de heenronde kunnen rechtzetten thuis (2-1). Zo kan Zuigeveensche boys geen aansluiting maken met de top van de rangschikking.
Lens Dreamteam en jullie zijn ook wel een maatje te groot nog. Ben nu bezig met versterkingen en hoop volgend seizoen voor de prijzen mee te kunnen doen...
brever

Post by brever »

Smoje wrote:Ok ben terug thuis. Alhoewel ik niet meer meedoe voor prijzen , want ik wil nog minimum een jaar in C blijven. Probeer ik toch te winnen waar mogelijk (spelers zijn wel niet fit soms of moraal en blablabla). In mijn afwezigheid heeft rpg mijn team wat in de gaten gehouden (waarvoor dank). Hij heeft soms wel mijn prioriteiten niet gezien , want in de beker ben ik bvb door , maar tegen Kenny's in mijn reeks verlies ik dan weer. Had het liever omgekeerd gezien , maar soit :wink: . Ook in een makkelijke VRB ben ik verloren in de finale , maar soit. De Pirlo-Xeom Cup heb ik dan weer gewonnen in de finale tegen Hs Zuyd van Leendert.

betekent dit ook dat jullie geen transfers meer kunnen doen onderling?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Smoje

Post by Smoje »

Bwa normaal niet zeker ? Zou maar belachelijk zijn , ik denk dat iedereen wel weet dat ik en Rpg niet dezelfde persoon zijn. Er komt misschien gewoon een melding van ' jullie waren op dezelfde pc' , maar transfers zijn wel nog mogelijk , denk ik.
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”