Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Quansey
Team President

Post by Quansey »

Smoje wrote:Bwa normaal niet zeker ? Zou maar belachelijk zijn , ik denk dat iedereen wel weet dat ik en Rpg niet dezelfde persoon zijn. Er komt misschien gewoon een melding van ' jullie waren op dezelfde pc' , maar transfers zijn wel nog mogelijk , denk ik.
ik zou het toch maar niet proberen als ik u was zenne...

Mor allé, als gij liever opnieuw wilt beginnen, be my guest :D
Quansey - Hoboken Wanderers
Isis
Member of the Soccer Project Association

Post by Isis »

Quansey wrote:
Smoje wrote:Bwa normaal niet zeker ? Zou maar belachelijk zijn , ik denk dat iedereen wel weet dat ik en Rpg niet dezelfde persoon zijn. Er komt misschien gewoon een melding van ' jullie waren op dezelfde pc' , maar transfers zijn wel nog mogelijk , denk ik.
ik zou het toch maar niet proberen als ik u was zenne...

Mor allé, als gij liever opnieuw wilt beginnen, be my guest :D
Je kan helaas nooit meer transfers doen met elkaar. Van het moment dat ik ooit één keer bij elkaar hebt ingelogd, zorgt de computer ervoor dat dat niet meer kan. Probeer maar eens ;-)
Smoje

Post by Smoje »

Bwa zoveel kwaad kan het toch niet. Ben zwaar aan't twijfelen om volledig te stoppen. Want sinds ik terugben van de zee is de 'goesting' beetje weg. Nu zit ik er vandaag nog redelijk veel op , wegens ziekte. Ook doordat ik dit jaar toch niets meer te winnen en verliezen heb , doordat nu weer veel spelers op de lijst staan en ook dat bij vele spelers hun moraal/fitheid niet meer in evenwicht is , door het niet opstellen en wel opstellen van verkeerde (maar da's mijn schuld, want heb rapraprap nog aan rpg gevraagd, zonder hem info te geven).

Ik zie nog.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:Bwa zoveel kwaad kan het toch niet. Ben zwaar aan't twijfelen om volledig te stoppen. Want sinds ik terugben van de zee is de 'goesting' beetje weg. Nu zit ik er vandaag nog redelijk veel op , wegens ziekte. Ook doordat ik dit jaar toch niets meer te winnen en verliezen heb , doordat nu weer veel spelers op de lijst staan en ook dat bij vele spelers hun moraal/fitheid niet meer in evenwicht is , door het niet opstellen en wel opstellen van verkeerde (maar da's mijn schuld, want heb rapraprap nog aan rpg gevraagd, zonder hem info te geven).

Ik zie nog.
Kan zeker geen kwaad, er schieten nog 19000 managers over om transfers mee te sluiten ;-)
mr charlie

Post by mr charlie »

heb het gevoel dat ik iets te veel transferts heb gedaan :shock:
Maar wel een pracht van een keeper kunnen strikken !
binnen 3 seizoenen houd hij mijn netten schoon!!!!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Isis

Post by Isis »

mr charlie wrote:heb het gevoel dat ik iets te veel transferts heb gedaan :shock:
Maar wel een pracht van een keeper kunnen strikken !
binnen 3 seizoenen houd hij mijn netten schoon!!!!
En hoe goedkoop? Hoeveel bp gaat hij halen als hij 23 is?
Smoje

Post by Smoje »

Kan je dat zien dan ? Hoeveel hij gaat worden op een bepaalde leeftijd ? ? ?

De mijne is nu 22, bijna 23. (heb hem gekocht als hij 20 was,dus redelijk idoot om dan veel geld uit te geven voor een jonge speler , want je bent er toch nog niets mee). Hij is 86%.

Wanneer zou hij gaan presteren , als hij bejaard is of hoogbejaard ? (op de moment dat ik dus al moet beginnen uitkijken naar een duur , jong , nog niets betekenend alternatief.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:Kan je dat zien dan ? Hoeveel hij gaat worden op een bepaalde leeftijd ? ? ?
In de spelercalculator, gewoon van 20 23 maken en dan onderaan ergens klikken, dan krijg je een idee wat die gaat halen ;-)
matt

Post by matt »

Smoje wrote:Kan je dat zien dan ? Hoeveel hij gaat worden op een bepaalde leeftijd ? ? ?

De mijne is nu 22, bijna 23. (heb hem gekocht als hij 20 was,dus redelijk idoot om dan veel geld uit te geven voor een jonge speler , want je bent er toch nog niets mee). Hij is 86%.

Wanneer zou hij gaan presteren , als hij bejaard is of hoogbejaard ? (op de moment dat ik dus al moet beginnen uitkijken naar een duur , jong , nog niets betekenend alternatief.
Afleiden van z'n beste prestatie op het huidige moment, of van de beste prestatie die SPMT zegt dat hij kan halen op z'n huidig moment. Bij de leeftijdsovergang komt daar zo'n 3-4 prestatiepunten bij zeker?
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Smoje wrote:Bwa zoveel kwaad kan het toch niet. Ben zwaar aan't twijfelen om volledig te stoppen. Want sinds ik terugben van de zee is de 'goesting' beetje weg. Nu zit ik er vandaag nog redelijk veel op , wegens ziekte. Ook doordat ik dit jaar toch niets meer te winnen en verliezen heb , doordat nu weer veel spelers op de lijst staan en ook dat bij vele spelers hun moraal/fitheid niet meer in evenwicht is , door het niet opstellen en wel opstellen van verkeerde (maar da's mijn schuld, want heb rapraprap nog aan rpg gevraagd, zonder hem info te geven).

Ik zie nog.
Niet opgegeven he. Je zit al in C. Moraal en fitheid duurt toch maar paar dagen om in orde te krijgen. Wie weet haal je de A en dan zijn er al 2 buffalo's in A. Straks spreekt met niet meer van de A reeks maar van de buffalo reeks :!: Schrijf geschiedenis en probeer de A te halen.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Isis

Post by Isis »

matt wrote:

Afleiden van z'n beste prestatie op het huidige moment, of van de beste prestatie die SPMT zegt dat hij kan halen op z'n huidig moment. Bij de leeftijdsovergang komt daar zo'n 3-4 prestatiepunten bij zeker?
Het is veel meer dan 4 punten, hoor! Mijn derde keeper (20 jaartjes jong) haalt nu maximaal 59.1, maar als hij 23 is haalt hij 68.9 (met dezelfde ervaring als nu, dus hopelijk tegen dan al 70 ofzo ;-)
matt

Post by matt »

Ah ok :)
Varieert dus, ik heb er nog niet te danig op gelet.
Morgen zet ik mijn B-team op tegen de leider.
Door TS en uit te spelen met enkele geschorsten is een overwinning anders toch ook onmogelijk.
Waylander
Team President

Post by Waylander »

na vandaag stop ik denkelijk. Binnen een maand ga ik trug opnieuw beginnen in H.

Tot dan
30: in H
racingboj

Post by racingboj »

Waylander wrote:na vandaag stop ik denkelijk. Binnen een maand ga ik trug opnieuw beginnen in H.

Tot dan
Ik heb dus net een SW van u gekocht geloof ik. Het gaat wel een goede worden denk ik. Ik ben van plan om in de toekomst 5-4-1 of 5-3-2 te gaan spelen, lijkt me een goede uitdaging :)
Waylander
Team President

Post by Waylander »

racingboj wrote:
Waylander wrote:na vandaag stop ik denkelijk. Binnen een maand ga ik trug opnieuw beginnen in H.

Tot dan
Ik heb dus net een SW van u gekocht geloof ik. Het gaat wel een goede worden denk ik. Ik ben van plan om in de toekomst 5-4-1 of 5-3-2 te gaan spelen, lijkt me een goede uitdaging :)
ben blij dat ge hem hebt gekocht. 3 eerste stats al boven de 90 geloof ik.

Moet ge nog ene hebben voor 100.000(als reserve): 70 %, 0 moraal en 0 ervaring
30: in H
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”