Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
Even weer een berichtje
Ik ben even een tijdje weggeweest op dit forum. Maar hier even een berichtje.
Maandag gelijk tegen de nachtergaals (uit), is op zich neit slecht, want die hebben een behoorlijk team. Vannacht 5-2 tegen fc-team, met een aantal b-spelers van mijn kant.
We liggen nog steeds op koers voor plaats 5, 4 punten voor op de nr 6. DAt lijkt het hoogst haalbare, want we hebben 5 punten achter op de nr 4.
Donderdag tegen de nr. 2, daar is een punt meegenomen.
Maandag gelijk tegen de nachtergaals (uit), is op zich neit slecht, want die hebben een behoorlijk team. Vannacht 5-2 tegen fc-team, met een aantal b-spelers van mijn kant.
We liggen nog steeds op koers voor plaats 5, 4 punten voor op de nr 6. DAt lijkt het hoogst haalbare, want we hebben 5 punten achter op de nr 4.
Donderdag tegen de nr. 2, daar is een punt meegenomen.
4-3 gewonnen, sta 1stes
3 punten voorsprong.
Heb nu een keeper van 89%, zen ervaring heeft er voor gezorgd dat hij nog een % gestege is
Het is een Nederlander, dus kdenk dat het de beste Nederlandse keeper int spel is.
Het meest hilarische is dan nog dat ik hem indertijd voor een half miljoentje heb gekocht.

Heb nu een keeper van 89%, zen ervaring heeft er voor gezorgd dat hij nog een % gestege is

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
- Member of the Soccer Project Association
okT-man wrote:Ge promoveert gij zeker, als ik alles win en gij verliest enkel van mij en mac dan sta je nog 5p voor op mij dus C U in seizoen 15 in D18.en ik sta nog alsan op die 2e plek ,khoop dat je het volgend seizoen promoveert,als ik nu maar geen misstappen zet

Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
- Team Board Member
onverwachte winst
Vannacht 2-3 gewonnen van de nr 2 in de lijst. HEt is mijn eerste overwinning tgen een team uit de top 4. Dit team, de homies deed nog mee voor de titel, maar de kansen lijken nu verkeken met 7 ounten achter. Ze moeten oppassen anders lopen ze ook nog promotie mis.
Ik sta nu zelf 5e met 6 punten voorsprong op de nr 6, onze tegenstander van morgen. Als we die winnen is de 5de plaats nagenoeg zeker.
Ik sta nu zelf 5e met 6 punten voorsprong op de nr 6, onze tegenstander van morgen. Als we die winnen is de 5de plaats nagenoeg zeker.
Ik kom eraan!!!!
E.78.
Niemand weerhoudt me voor deze opstoming.
E.78.

Niemand weerhoudt me voor deze opstoming.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Team Board Member
gewonnen tegen fc team
ik keek daarjuist eens naar de stand en ik zag dat Liverpool, die een aantal dagen geleden 3de of 4de stond, nu 10!!
staat. Ik vraag mij af wat er met hem gebeurd is.
morgen tegen bafkop
ik kijk er nu al naar uit
kga hoogstwaarschijnlijk kampioen worden
na 4 of 5 jaar in E ga ik misschien naar D
! Het staat nog niet vast maar met 8 punten voorsprong op de 2de ben ik wel al wat meer gerust.
Ik zou graag Coronado meenemen naar D, omdat hij ook op het forum zit en het een manager is waar ik al het veel mee gepraat heb.
Dus Coronado, doe het nog goed, maar niet zo goed dat je mij niet inhaald he

ik keek daarjuist eens naar de stand en ik zag dat Liverpool, die een aantal dagen geleden 3de of 4de stond, nu 10!!

morgen tegen bafkop

kga hoogstwaarschijnlijk kampioen worden

Ik zou graag Coronado meenemen naar D, omdat hij ook op het forum zit en het een manager is waar ik al het veel mee gepraat heb.
Dus Coronado, doe het nog goed, maar niet zo goed dat je mij niet inhaald he

-
- Team Board Member
gewonnen
Een van de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen is vannacht glansrijk met 3-1 gewonnen.
De voorsprong op de nr 6 is nu 9 punten en daarmee Lijkt de 5de plaats zeker.
Maar we gaan niet op onze lauweren rusten voordat he zover is. Misschien kunnen we onze 5 punten achterstand op de nr 4 nog verkleinen. De laatste match van het seizoen is tegen hem dus het is nog mogelijk.
De voorsprong op de nr 6 is nu 9 punten en daarmee Lijkt de 5de plaats zeker.
Maar we gaan niet op onze lauweren rusten voordat he zover is. Misschien kunnen we onze 5 punten achterstand op de nr 4 nog verkleinen. De laatste match van het seizoen is tegen hem dus het is nog mogelijk.