Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

vannacht 3-1 gewonnen we hebben nog niets verloren in de terugronde allemaal gewonnen dit is nu de voorlopige stand in E 62

1 brugge 1991 61
2 coitodivomito 58
3 Avion 56
4 Beerschot 45
5 kvc kessel-lo 44
6 FC Invest S.. 40
7 Sparta Kraag 39
8 ramsdonk 32
9 WEST ISLAND.. 29
10 JUVENTUS_Ib.. 29

--------------------------------------------------------------------------------

11 Pulderbos 24
12 rainbowstars 24
13 Victory 21
14 Fear 16
15 The bravery 10
16 FC Team 14725 0
Divisie E.62
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

0-1 verl :( CB krijgt rood na 38min en dat doet ons den das om, we blijven wel op plaats 4.
Team = AC ManU (B2)
bafkop
Team Manager

Post by bafkop »

Voila vannacht gewonnen tegen de 2de in de stand pulunited. Zo geef ik simon(roquejuniors) een vrij geleide naar de titel. Met nu al 12 punten voor denk ik niet dat je nog iets kan overkomen of je moet een massa pech hebben. :wink:
Merksem Dragon's
simon_nachtie
Team Board Member

Post by simon_nachtie »

bafkop wrote:Voila vannacht gewonnen tegen de 2de in de stand pulunited. Zo geef ik simon(roquejuniors) een vrij geleide naar de titel. Met nu al 12 punten voor denk ik niet dat je nog iets kan overkomen of je moet een massa pech hebben. :wink:
Proficiat met je winst tegen pulunited :wink: Ik ga deze nacht met mijn B's spelen tegen klakke omdat ik de ochtend erna een belangrijke vrB match heb + omdat ik toch wel het klakke (K.V.K. Holsbeek) gun :) Hopelijk brengt dit cadeautje jouw plaats niet in gevaar :o want het ligt daar zéér kort op elkaar :?
Roquejuniors
sezoen 12: 3de in E75
sezoen 13: 1ste in E75
sezoen 14: ??ste in D25
BP team: 67.73
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb :wink:. Ik heb vanacht tegen de tweede in de stand moeten aantreden , resultaat : 2-1 verlies.
De liniratings waren 119 voor homies en 118 voor mij . Met beetje geluk zou het gelijkspel geweest zijn maar het mocht niet baten. Vanacht tegen furax, kheb jammer genoeg 2 geschorsten. Hopelijk lukt het een beetje :wink:

succes furax
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
bafkop
Team Manager

Post by bafkop »

simon_nachtie wrote:
bafkop wrote:Voila vannacht gewonnen tegen de 2de in de stand pulunited. Zo geef ik simon(roquejuniors) een vrij geleide naar de titel. Met nu al 12 punten voor denk ik niet dat je nog iets kan overkomen of je moet een massa pech hebben. :wink:
Proficiat met je winst tegen pulunited :wink: Ik ga deze nacht met mijn B's spelen tegen klakke omdat ik de ochtend erna een belangrijke vrB match heb + omdat ik toch wel het klakke (K.V.K. Holsbeek) gun :) Hopelijk brengt dit cadeautje jouw plaats niet in gevaar :o want het ligt daar zéér kort op elkaar :?
Het ligt daar idd zéér kort op elkaar, maar ik denk me wel te kunnen redden zonder teveel pech. Morgen is het tegen een team voor mij dus ik speel ook met men 2de elftal.
Merksem Dragon's
thomasnachtergaele
Team President

verdomme weeral :( verloren tegen furax
0-1 de linieratings waren 113 voor mij , 114 voor hem. 2de keer dat ik met 1 linierating verlies. Klote :(
manager --> rat131313

We zijn terug !
T-man

Post by T-man »

2-1 gew :) plaats 4 blijft behouden.
Team = AC ManU (B2)
vincent

Post by vincent »

Heb het nog heel moeilijk in F. :?
Sta weer gelijk met de 2de.
3 doelpunten minder tegengehad dan de 2de.
Voorderest is alles gelijk.

Maar men rooster is nog moeilijk en hij heeft een makkijker rooster. :?
Als ik 2dekom te staan laat ik me afzakken naar de 3de plaats op de laatste speeldag zodat ik volgend seizoen kampioen speel. :D

Dus misschien tot volgend seizoen of het seizoen erop.
Hou jullie op de hoogte. :D :lol:
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Furax

Post by Furax »

thomasnachtergaele wrote:verdomme weeral :( verloren tegen furax
0-1 de linieratings waren 113 voor mij , 114 voor hem. 2de keer dat ik met 1 linierating verlies. Klote :(
Ge had ook wel iets meer mal chance dan mij, zeker met die keeper die 47 presteert...

Diepe zucht van opluchting, want hier had een gelijkspel de meest juiste uitslag geweest, durf ik in alle eerlijkheid zeggen :wink:

We blijven beiden wel zitten, en zullen wss volgend seizoen meedoen voor de prijzen, ik zie u alvast ver geraken als ge op scherp staat :)

Succes nog mateke :wink:

Ook proficiat aan martinello met zijn 5de plaats, die hem wellicht niet meer zal afgenomen worden, ook voor u : we meet again @ the next season :)
Alias 'Sara de Vooze'
thomasnachtergaele
Team President

Furax wrote:
thomasnachtergaele wrote:verdomme weeral :( verloren tegen furax
Ge had ook wel iets meer mal chance dan mij, zeker met die keeper die 47 presteert...

Diepe zucht van opluchting, want hier had een gelijkspel de meest juiste uitslag geweest, durf ik in alle eerlijkheid zeggen :wink:

We blijven beiden wel zitten, en zullen wss volgend seizoen meedoen voor de prijzen, ik zie u alvast ver geraken als ge op scherp staat :)

Succes nog mateke :wink:

Ook proficiat aan martinello met zijn 5de plaats, die hem wellicht niet meer zal afgenomen worden, ook voor u : we meet again @ the next season :)
volgend seizoen zeker nieuwe cm hebben en nieuwe keeper. Dan komt alles in orde denk ik :wink:

u zie ik ook ver geraken zonder pech, ma we zullen wel zien é :wink:
mij kan het nu eiglijk niets schelen waar ik nu eindig , als het maar voor de degradatie streep is :D
manager --> rat131313

We zijn terug !
real

Post by real »

we doen het tot nu toe fantastisch in de terugronde nog geen enkel punt laten liggen al alles gewonnen maar daar kan nog zeker verandering in komen want nu worden bijna alle toppers afgewerkt we staan nu 5 punten voor op de 2de en 8 op de derde maarja we zien wel wat het wordt he :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

Poos niet meer gepost... sta in punten gelijk met de nr 2. Alleen iets slechter doelsaldo.

E-75 lijkt mij persoonlijk 1 van de zwaarste E-Divisies... Als je kijkt dat de vorige titelhouders mee doen in de sub-top van de D-divisie...

Afijn, zover is het nog niet... Morgen heerlijk een FC-team op bezoek. Daarna een thuiswedstrijd afwerken tegen Bafkop. Ik hoop dat Roquejuniors zijn sportieve plicht zal doen tegen de nr twee over een paar dagen. En misschien mag ik toch het genoegen smaken om na 2 seizoenen in de D-divisie gaan voetballen.
Benjamin

Post by Benjamin »

E.75 is de 17e sterkste divisie van heel SP (volgens SPFA) met een gemiddelde klasse van 74% ;)

Ik moet je dus gelijk geven Jongbloed :)
FC Laguna > Trying to manage it !
vincent

Post by vincent »

Benjamin wrote:E.75 is de 17e sterkste divisie van heel SP (volgens SPFA) met een gemiddelde klasse van 74% ;)

Ik moet je dus gelijk geven Jongbloed :)
Hoe kan je dat bekijken??
En reken is uit voor E.78. :D
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”