Dus in D hopelijk samen spelen.
Divisie E
Moderator: Moderator
Ik kom naar E.78.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
martinello
- Team Board Member
5de plaats
Een redelijk seizoen is uiteindelijk afgesloten met een 5de plaats. Vantevoren Niet voor getekend, achteraf wel. De voorsprong op de nr 6 is namelijk 11 punten.
Helaas net geen vierde omdat we de laatste wedstrijd tegen de nr 4 Marsu net verloren. Beetje risico genomen met hoge agressie, wat resulteerde in een rode kaart na 68 min.
Wel een hoogstaande match (LR 120-121).
Met een of 2 aankopen en 2 jeugdspelers die volgend seizoen gaan doorbreken moet volgend jaar voor promotie gestreden kunnen worden
Dus volgend jaar zien jullie me gewoon weer terug op dit forum
Helaas net geen vierde omdat we de laatste wedstrijd tegen de nr 4 Marsu net verloren. Beetje risico genomen met hoge agressie, wat resulteerde in een rode kaart na 68 min.
Wel een hoogstaande match (LR 120-121).
Met een of 2 aankopen en 2 jeugdspelers die volgend seizoen gaan doorbreken moet volgend jaar voor promotie gestreden kunnen worden
Dus volgend jaar zien jullie me gewoon weer terug op dit forum
-
Geronimo
- Member of the Soccer Project Association
Dit seizoen eindigen we met een zachte 1 - 0 overwinning bij sWi. Dit betekent dat Global Army kampioen wordt en promoveert naar D. Of we het daar gaan redden betwijfel ik aangezien ons heel middenveld verjongd zal moeten worden. Ook dat we naar D gaan met 4000 zitjes is niet echt bevorderend voor onze economie maarja
D.5 wordt onze nieuwe stek waar we gaan vertoeven. Ongetwijfeld een sterke reeks, een nieuwe uitdaging voor mezelf als manager.
D.5 wordt onze nieuwe stek waar we gaan vertoeven. Ongetwijfeld een sterke reeks, een nieuwe uitdaging voor mezelf als manager.

Haha, laatste speeldag toch nog kampioen geworden. D.22, here I come! 
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Vorige teams:
-
purple_white
Merci, maar ik had jou veel liever op die 2de plaats zien staan.purple_white wrote:proficiat... u hebt het verdient ..Darragh wrote:Haha, laatste speeldag toch nog kampioen geworden. D.22, here I come!![]()
Huidig team:
Vorige teams:
Vorige teams:
-
killerfr3@k
- Team Board Member
-
sjoerd
Ik kom in E.6, waar zit jij?Joeyve wrote:waar ga je terecht komen moest je promoveren?sjoerd wrote:Volgend seizoen kom ik naar jullie jongens! Het wordt alleen nog spannend wie 1 en 2 wordt! Ik zit nu in F.16!
ik hoop dat ik niet promoveer,ik ga voor de 3e plaats en volgend seizoen voor de eerste..ik sta nu per ongeluk 4emaar de 2e en 3e staan gelijk met 1 punt meer als mij,dus ik hoop dat ze niet gelijkspelen(ze moeten de laatste match tegen elkaar) want dan zou ik per ongeluk promoveren
kwil alleen promoveren als ik eerste sta,kmoet die beker hebben
Ik ga naar E.67, iemand die in deze reeks zit?
Starwalkers for A.
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
-
thomasnachtergaele
- Team President
Ik blijf dus in E52. Ik hoop om volgend jaar met de top 5 te kunnen meedoen door de opkomende talenten die er in de winterstop van volgend seizoen moeten staan. Nu heb ik me net erg verbeterd op de cm , ik had daar namelijk een cm van bp= 60. Nu heb ik een cm van bp = 64 dus hopelijk een beetje betere linieratings. Wie komt er nog naar E52?
@martinello : het niveau van reeks E52 gaat verschrikkelijk omhoog gaan , kheb eens gekeken naar de ploegen die bij ons komen
@martinello : het niveau van reeks E52 gaat verschrikkelijk omhoog gaan , kheb eens gekeken naar de ploegen die bij ons komen
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !