lekker voor cercle brugge..beetje zn C-team tegen de harde kern opstellen..pffQ wrote:jij mag niet klagen, ik heb gelijk aantal punten als de nr5 maar omdat ik 1 wedstrijd minder heb gewonnen, kan ik het wel fluiten...De Meest Onderschatte wrote:1 pannaboys 69
2 Cercle Brugge 69
3 am digi ste.. 68
4 De Harde Kern 66
5 Elettro FC 50
6 Q-team 50
![]()
![]()
![]()
shitttt
en dan nog een leukere, de hele competitie bovenaan staan en dan de laatste wedstrijd 2e worden
Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
-
- Member of the Soccer Project Association
iedereen van het forum zit precies serieus verdeeld en der is nochtans niet zoooveel keus in D-divisiereal wrote:ik kom hier nu posten speel in D 21 ben 2de gewordennog mensen van D 21 hier ?

al was het per ongeluk,eigenlijk begin ik er naar uit te kijken om te promoveren,geen druk om precies 3e of 1e te worden,gewoon zien dat ik niet degradeer,en dan nog,als ik degradeer kom ik terug met een beker uit E (ipv nu die 2e plaats

-
we blijven lekker nog een jaartje in D.19
maar we mogen spreken van een geslaagd seizoen
de terugronde is zoals gezegd helemaal van ons geworden
slechts 2x verloren en 1x gelijk, waardoor we op de laatste speeldag zelfs nog de 5e plaats binnenhalen
ons team is ook al gedeeltelijk opgekuist en een beetje verjongt. vandaag halen we nog een versterking binnen voor volgend seizoen.
een ervaren GK (28jaar) maar met bp 69 en slechts 2,5M toch een aanwinst, aangezien ze tot hun 33e meekunnen
enkele goeie bevriende managers promoveren, maar er komen nieuwe in de plaats
AS Bari en Celtic, ik ga jullie missen. maar mssn kom ik jullie volgend seizoen achterna
het ga jullie goed en zie maar dat jullie snel in B.3 zitten

maar we mogen spreken van een geslaagd seizoen

de terugronde is zoals gezegd helemaal van ons geworden

slechts 2x verloren en 1x gelijk, waardoor we op de laatste speeldag zelfs nog de 5e plaats binnenhalen

ons team is ook al gedeeltelijk opgekuist en een beetje verjongt. vandaag halen we nog een versterking binnen voor volgend seizoen.
een ervaren GK (28jaar) maar met bp 69 en slechts 2,5M toch een aanwinst, aangezien ze tot hun 33e meekunnen

enkele goeie bevriende managers promoveren, maar er komen nieuwe in de plaats

AS Bari en Celtic, ik ga jullie missen. maar mssn kom ik jullie volgend seizoen achterna

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Missen ?! Je gaat ons waarschijnlijk weer in elke vriendschappelijke beker tegen komen !!!el stino wrote:we blijven lekker nog een jaartje in D.19![]()
maar we mogen spreken van een geslaagd seizoen![]()
de terugronde is zoals gezegd helemaal van ons geworden![]()
slechts 2x verloren en 1x gelijk, waardoor we op de laatste speeldag zelfs nog de 5e plaats binnenhalen![]()
een ervaren GK (28jaar) maar met bp 69 en slechts 2,5M toch een aanwinst, aangezien ze tot hun 33e meekunnen![]()
enkele goeie bevriende managers promoveren, maar er komen nieuwe in de plaats![]()
AS Bari en Celtic, ik ga jullie missen. maar mssn kom ik jullie volgend seizoen achterna![]()

-
- Team President
-
Zo even een berichtje van mijn zijde, doordat ik verhuist ben had ik even geen internetverbinding thuis. Ik ben boven verwachting geëindigd op de 5e plaats in de competitie, dus dat betekend dat ik lekker een jaar in D blijf. Mijn doelstelling was handhavind, dus dat heb ik behaald. Nu even het gehele forum maar bijlezen en mijn team weer managen en niet alleen de spelers opstellen en dan weer uitloggen.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
ah gij zit in D4 ofwa?dan zit ek bij u volgend seizoeninstallatietechnicus wrote:Zo even een berichtje van mijn zijde, doordat ik verhuist ben had ik even geen internetverbinding thuis. Ik ben boven verwachting geëindigd op de 5e plaats in de competitie, dus dat betekend dat ik lekker een jaar in D blijf. Mijn doelstelling was handhavind, dus dat heb ik behaald. Nu even het gehele forum maar bijlezen en mijn team weer managen en niet alleen de spelers opstellen en dan weer uitloggen.

-
Klopt helemaal, Leuk dat je in mijn divisie komt spelen.Joeyve wrote:ah gij zit in D4 ofwa?dan zit ek bij u volgend seizoeninstallatietechnicus wrote:Zo even een berichtje van mijn zijde, doordat ik verhuist ben had ik even geen internetverbinding thuis. Ik ben boven verwachting geëindigd op de 5e plaats in de competitie, dus dat betekend dat ik lekker een jaar in D blijf. Mijn doelstelling was handhavind, dus dat heb ik behaald. Nu even het gehele forum maar bijlezen en mijn team weer managen en niet alleen de spelers opstellen en dan weer uitloggen.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
wa is u team?installatietechnicus wrote:Klopt helemaal, Leuk dat je in mijn divisie komt spelen.Joeyve wrote:ah gij zit in D4 ofwa?dan zit ek bij u volgend seizoeninstallatietechnicus wrote:Zo even een berichtje van mijn zijde, doordat ik verhuist ben had ik even geen internetverbinding thuis. Ik ben boven verwachting geëindigd op de 5e plaats in de competitie, dus dat betekend dat ik lekker een jaar in D blijf. Mijn doelstelling was handhavind, dus dat heb ik behaald. Nu even het gehele forum maar bijlezen en mijn team weer managen en niet alleen de spelers opstellen en dan weer uitloggen.

-
- Team President
installatietechnicus, beetje logisch, niet waar?Joeyve wrote:wa is u team?installatietechnicus wrote:Klopt helemaal, Leuk dat je in mijn divisie komt spelen.Joeyve wrote: ah gij zit in D4 ofwa?dan zit ek bij u volgend seizoen

S7: 6-> G.677