Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Gvd , jeugdspeler weer niet doorgelaten....ik ben dat zo beu aan't worden. Had ik het geluk van sommige andere managers , ik stond nu al veel verder. Maar niets niets niets krijg ik uit mijn jeugdcentrum. Buiten sukkels en agressieve sukkels.
Nu ook mijn twee aankopen (RF,RB) al geblesseerd voor 6 en 10 dagen. Elke speler die ik koop is dezelfde dag geblesseerd...typisch aan dit spel ofzo ? Moet dus al twee A-spelers missen tegen morgen...juij...
In combinatie met mijn 47% TS (door flaters en veel verkopen) , ziet het er al slecht uit dit seizoen.
Nu ook mijn twee aankopen (RF,RB) al geblesseerd voor 6 en 10 dagen. Elke speler die ik koop is dezelfde dag geblesseerd...typisch aan dit spel ofzo ? Moet dus al twee A-spelers missen tegen morgen...juij...
In combinatie met mijn 47% TS (door flaters en veel verkopen) , ziet het er al slecht uit dit seizoen.
Ghent Semper Fidelis.
Dag vrienden,
we gaan er weer aan beginnen,ik heb zo een flauw vermoeden dat ik hier alleen zal moeten lullen in mijn divisie.
C 3
we gaan er weer aan beginnen,ik heb zo een flauw vermoeden dat ik hier alleen zal moeten lullen in mijn divisie.
C 3
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
-
Got it..South Side Brugge wrote:dus gwnlobert wrote:Ik snap alleen niet hoe je die link erin voegt.. Doe je dat gewoon via het forum of bewerk je 'm eerst in je imageviewer?
[img]link%20van%20image[/img]

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
-
gij zijt ostend utd?kenny1981 wrote:aanwezig! nieuw in c3. dus weet niet goed wat ik er van moet veranderen!brever wrote:Dag vrienden,
C 3
welkom,ik reken u al bij de 3 favorieten,samen met superbiennes en pinhal de frades.
wat wil je veranderen?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
-
jarnovic wrote:geef eens een voorspelling????????Den Uier wrote:Divisie C.8
1 los culés 0
2 Portpires 0
3 FcPee olé o.. 0
4 ducaboys 0
5 Lion Team 0
6 3CITY 0
7 AS BARI 0
8 De Fruittee.. 0
9 CELTIC85 0
10 KRC PeHari 0
11 De Dakwerkers 0
12 Leeds United 0
13 fc jumptown 0
14 5 PIOTTE F.C. 0
15 Arreciadas FC 0
16 FC Gargzdas 0
We hopen op behoud om zo dan te ploeg wat te kunnen versterken
grtz jarnovic
1) Lion Team
2) 5 PIOTTE F.C.
3) FC Gargzdas
4) KRC PeHari
5) Arreciadas FC
Dit denk ik van de top 5
Maar de de punten tussen de nr 3 en nr. 8 zullen niet veel verschillen. 4 ploegen steken er bovenuit volgens mij en de rest kan iedereen wel eens van iedereen winnen aangezien er teams zijn met niets anders dan agressieve spelers.
Mezelf zie ik op een 11de a 12de plek eindigen maar ik hoop dus voor de 10de plaats natuurlijk en dan tegen volgend seizoen met een beter en sterker team aantreden

-
1-0 gewonnen (1 % beter) en dus zijn de eerste 3 puntjes binnen!
Stramien nam meer risico ondanks zijn agressieve keeper, maar hij pakte geen rode kaarten. Morgen tegen KRC de Pekpot hopen we weer op 3 punten, maar 1 punt zou ook niet verkeerd zijn.
Stramien nam meer risico ondanks zijn agressieve keeper, maar hij pakte geen rode kaarten. Morgen tegen KRC de Pekpot hopen we weer op 3 punten, maar 1 punt zou ook niet verkeerd zijn.
LensDreamTeam