Divisie C
Moderator: Moderator
[quote="brever"][quote="kenny1981"][quote="brever"]
gij zijt ostend utd?
welkom,ik reken u al bij de 3 favorieten,samen met superbiennes en pinhal de frades.[quote]
eerste match gelijkspel tegen naar mijn gevoel de favoriet. Dus een redelijk begin.
Mij bij de favorieten rekenen??? bwaaah ik wil gewoon een rustig seizoen meemaken. jij?
gij zijt ostend utd?
welkom,ik reken u al bij de 3 favorieten,samen met superbiennes en pinhal de frades.[quote]
eerste match gelijkspel tegen naar mijn gevoel de favoriet. Dus een redelijk begin.
Mij bij de favorieten rekenen??? bwaaah ik wil gewoon een rustig seizoen meemaken. jij?
En wij wonnen met 2-3Den Uier wrote:We wonnen met 1-2

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
arreecidias kunt ge zeer moeilijk schatten omda die liever voor geld speelt mee bekers, die zal net genoeg doen om in C te blijven dus ja tegen wie hij zen A ploeg op zet, da weet je niet, en die heeft dan wel pechCeltic'85 wrote:En wij wonnen met 2-3Den Uier wrote:We wonnen met 1-2. 1% beter op verplaatsing, maar Arreciadas heeft niet met z'n beste team gespeeld. Soit, 3 punten die ze me nie meer kunnen afpakken.
Morgen thuis tegen fc jumptown.
ja idd morgen tegen u, ben wel eens benieuwd, vind het jammer van mijn lage TS maja das al twee seizoenen zo e
toch nog mooie prestatie gehaal ondanks die TS 129 linieratings, niet slecht!!
veel succes morgen
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Alhoewel we 16% beter waren tegen Ketoak, wonnen we slechts met 2-1. Toch zijn we blij met de eerste 3 punten. Morgen wacht ons een eerste test op verplaatsing tegen het onbekende FC Hash Rohatsko.
Edit: Toch niet zo onbekend, de ploeg wordt immers gemanaged door Frankie_daporama bekend van de nieuwsbrief. Door zijn lage teamspirit maakt hij echter niet zo veel kans. Hopen we
Edit: Toch niet zo onbekend, de ploeg wordt immers gemanaged door Frankie_daporama bekend van de nieuwsbrief. Door zijn lage teamspirit maakt hij echter niet zo veel kans. Hopen we

Last edited by OscarCookie on Mon Oct 02, 2006 10:44 am, edited 1 time in total.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Sterk uit de startblokken geschoten en 4-2 gewonnen, met 134 linierating. Niet slecht dus. Morgen moeten we spelen tegen Ketoak, hij heeft een lage teamspirit, dus hopen we iets buitenshuis te gaan sprokkelen.
En eum... OscarCookie, FC Hash Rohatsko zou ik toch niet als een test beschouwen, hij heeft lage teamspirit en heeft een vrij zwakke ploeg, voor mij een van de degradatiekandidaten.
En eum... OscarCookie, FC Hash Rohatsko zou ik toch niet als een test beschouwen, hij heeft lage teamspirit en heeft een vrij zwakke ploeg, voor mij een van de degradatiekandidaten.
-
- Member of the Soccer Project Association
Elke uitmatch is een testracingboj wrote:Sterk uit de startblokken geschoten en 4-2 gewonnen, met 134 linierating. Niet slecht dus. Morgen moeten we spelen tegen Ketoak, hij heeft een lage teamspirit, dus hopen we iets buitenshuis te gaan sprokkelen.

S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
Wel, ik hoop eigenlijk iets te rapen morgen, ik speel thuis en je lage TS kan me idd helpen. Normaliter heb ik geen schijn van kans tegen je, dus dat ik je nu tref, kan in m'n voordeel uitdraaien.jarnovic wrote:ja idd morgen tegen u, ben wel eens benieuwd, vind het jammer van mijn lage TS maja das al twee seizoenen zo e
veel succes morgen
grtz jarnovic

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
ik hoop uiteraard ook de volle buit te halen, maarja e we zullen zien eCeltic'85 wrote:Wel, ik hoop eigenlijk iets te rapen morgen, ik speel thuis en je lage TS kan me idd helpen. Normaliter heb ik geen schijn van kans tegen je, dus dat ik je nu tref, kan in m'n voordeel uitdraaien.jarnovic wrote:ja idd morgen tegen u, ben wel eens benieuwd, vind het jammer van mijn lage TS maja das al twee seizoenen zo e
veel succes morgen
grtz jarnovic
ik ga dit seizoen aan niemand cadeautjes geven, dus als je wint is het uiterst verdient
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
2-4 winst bij Lanzese,ik denk niet dat er daar veel ploegen zullen gaan winnen,alhoewel ik moet zeggen dat ik denk dat Lanzese een tactische fout maakte met agressieinstelling,hi heeft zich vergist denk ik,hopelijk herstelt hij zich daarin.kenny1981 wrote:brever wrote:kenny1981 wrote:
Mijn ambitie is zoals steeds,zo hoog mogelijk eindigen,maar ik denk dat plaats 4 realistisch is,ben budget aan het sparen voor topaankopen binnen 1 a 2 seizoenen,dan opnieuw een gooi doen naar B.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Team President
voila de eerste match is gewonnen met 1-0 tegen witgroen, witgroen is nu niet meteen een titelkandidaat maar toch, de eerste drie punten zijn binnen!!!
Volgende wedstrijd is tegen T is Niks, een geduchte tegenstander, hopelijk hebben we wat geluk en kunnen we ook daar de 3 punten pakken.
Volgende wedstrijd is tegen T is Niks, een geduchte tegenstander, hopelijk hebben we wat geluk en kunnen we ook daar de 3 punten pakken.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)