Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
-
Ik begrijp dat niet hoor, ff de pagina's bij de bekerwedstrijden bekeken en tot aan 400ste pagina staat het vol met ploegen die vrij zijn en wie weet heoveel er nog zijn want daar benk gestopt
Vowa kunne die dan niet tegen elkaar lol...

Manager Of Lacrimosa
-
ik denk omdat het dan niet klopt naar het einde toelacrimas wrote:Ik begrijp dat niet hoor, ff de pagina's bij de bekerwedstrijden bekeken en tot aan 400ste pagina staat het vol met ploegen die vrij zijn en wie weet heoveel er nog zijn want daar benk gestoptVowa kunne die dan niet tegen elkaar lol...
het moet 2-4-8-16-32... zijn
-
een voordeel is dat je de volgende ronde een H-ploeg kan lotenlacrimas wrote:Ik begrijp dat niet hoor, ff de pagina's bij de bekerwedstrijden bekeken en tot aan 400ste pagina staat het vol met ploegen die vrij zijn en wie weet heoveel er nog zijn want daar benk gestoptVowa kunne die dan niet tegen elkaar lol...

-
Geweldig, ik heb nu een thuiswedstrijd tegen een H ploeg. Klusje voor mijn c team. Levert me een paar ton op en een stuk of 40 achterban. Als ik de volgende thuiswedstrijd weer thuis mag tegen een H ploeg hoor je mij niet klagen.mr charlie wrote:een voordeel is dat je de volgende ronde een H-ploeg kan lotenlacrimas wrote:Ik begrijp dat niet hoor, ff de pagina's bij de bekerwedstrijden bekeken en tot aan 400ste pagina staat het vol met ploegen die vrij zijn en wie weet heoveel er nog zijn want daar benk gestoptVowa kunne die dan niet tegen elkaar lol...

Ik ga morgen met mijn B-ploeg spelen en op een andere positie plaatsen, heb absoluut geen zin om de beker te spelen, nadat ik nochtans vorig jaar redelijk ver was geraakt en er was uitgevlogen door slechte moralen omdat ik op vakantie was. Ik heb altijd gedacht van eens alles op de beker te zetten maar mijn ploeg is absoluut niet goed genoeg, misschien binnen 10seizoenen eens proberen.
Ach ja ik moet morgen thuis tegen een F'er, normaal dus een makkie.
Ach ja ik moet morgen thuis tegen een F'er, normaal dus een makkie.
-