Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik denk van wel, maar niet zo heel veelsjoerd wrote:Verloren tegen een D-er (met mijn B/C-team) met 4-2!
Gaat er dan achterban af?

Ik lig er ook uit, tegen G'er met B/C team. Nu heb ik de woensdag altijd als rustdag

Manager Of Lacrimosa
-
pff gewonnen in de beker
...
maja da kon ook moeilijk anders... tegen een erg zwak H-team met 7-1.. kheb nochtans mn zwakste opstelling gebruikt
...
nu tegen iemand die eerste staat in G... maar wel een lage TS heeft...
hopelijk kan ik er nu mss voor zorgen dat ik met behulp van penalty's ofzo eruit lig

maja da kon ook moeilijk anders... tegen een erg zwak H-team met 7-1.. kheb nochtans mn zwakste opstelling gebruikt

nu tegen iemand die eerste staat in G... maar wel een lage TS heeft...
hopelijk kan ik er nu mss voor zorgen dat ik met behulp van penalty's ofzo eruit lig

Ik lig er al uit na een 2-2 gelijk en verloren met 5-4 penalties. 
Nu alles op alles zetten voor de competitie.

Nu alles op alles zetten voor de competitie.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Ongelooflijk, met een C-keeper int middenveld, iedereen op een foute plaats, toch nog 1-0 gewonnen, voor die keer dat ik eens wil verliezenracingboj wrote:Ik ga morgen met mijn B-ploeg spelen en op een andere positie plaatsen, heb absoluut geen zin om de beker te spelen, nadat ik nochtans vorig jaar redelijk ver was geraakt en er was uitgevlogen door slechte moralen omdat ik op vakantie was. Ik heb altijd gedacht van eens alles op de beker te zetten maar mijn ploeg is absoluut niet goed genoeg, misschien binnen 10seizoenen eens proberen.
Ach ja ik moet morgen thuis tegen een F'er, normaal dus een makkie.

-
-
Naja, in ieder geval rustdag idd.lacrimas wrote:Ik denk van wel, maar niet zo heel veelsjoerd wrote:Verloren tegen een D-er (met mijn B/C-team) met 4-2!
Gaat er dan achterban af?![]()
Ik lig er ook uit, tegen G'er met B/C team. Nu heb ik de woensdag altijd als rustdag
Want BP was door lage fitheid op speeldag 2 al 3 gezakt t.o.v. de eerste speeldag