De Meest Onderschatte wrote:el stino wrote:waarom, waarom?
7% beter en slechts een gelijkspel. dit is al de zoveelste keer dat de random tegenzit
ik sta zelfs op een voorlaatste plaats met 11ptn

maar de kentering lijkt stilaan op gang te komen. morgen hebben we op papier een zwakkere tegenstander die waarvan we moeten kunnen winnen. nu maar hopen dat die random weer niet tegensteekt
edit:
het blijft dus tegensteken. men Lf is pas terug uit blessure en hij ligt al terug 3 dagen in de ziekenboeg

ik wil niet doen alsof ik alles beter weet, maar als ikj jou was zou ik me laten uitschakelen in de beker

geen -5% moraal of fitheid voor je A-spelers. en ja probeer eens 100% stijl
die beker maakt het niet hoor. ik heb daar altijd al gespeeld met men B-team, dus dan kan ik steeds met een fit A-team beginnen aan het 2e deel van de week.
het zit gewoon allemaal tegen. allemaal blessures van men men A-spelers, samen met geschorsten en de random die tegen zit.
btw: die 50% stijl vandaag was even een testje om te zien

meestal verloor ik omdat ik teveel doelkansen weggeef. nu ja, met iets meer stijl hadden we vandaag mssn toch de 3ptn gepakt.
vanaf volgende week hoop ik weer te kunnen beschikken over een deftige aanval.

ik maak me zelfs geen zorgen voor degradatie. (ook al staan we momenteel 15e

) ik weet gewoon dat die 3e plaats mogelijk is en dat ik al die ploegjes in de terugronde eens een poeppie ga laten ruiken