Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

VERDOMME!!! Heel artikel over E.14 geschreven, druk ik op "OK", staat er iets van dat hij naar hell is gestuurd, what the fuck :x :evil:
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

sjoerd wrote:VERDOMME!!! Heel artikel over E.14 geschreven, druk ik op "OK", staat er iets van dat hij naar hell is gestuurd, what the fuck :x :evil:
damn:d
jammer, maar je oeft het niet opnieuw te doen hoor alleen als je echt wilt:d
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
PiRLo

Post by PiRLo »

Ik geloof vandaag 4-2 gewonnen, betekent nog steeds de mooie leidersplaats met 30 punten, maar 1 wedstrijd verloren.. Loopt dus gesmeerd. + de topschutter in onze rangen
Image
T-man

Post by T-man »

1-2 gew :) deze week 9/12, we staan op plaats 6 en spelen volgende week tegen 3 en 5 en 15.
Team = AC ManU (B2)
yockr

Post by yockr »

3-2 gewonnen :D We maken elke wedstrijd wel veel doelpunten maar we krijgen er ook veel tegen. De laatste 6 L-wedstrijden 3/4 keer gescoord.

Maandag moeten we ook zeker kunnen winnen tg de 12de in de stand.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sjoerd

Post by sjoerd »

thomas_indahouse wrote:
sjoerd wrote:VERDOMME!!! Heel artikel over E.14 geschreven, druk ik op "OK", staat er iets van dat hij naar hell is gestuurd, what the fuck :x :evil:
damn:d
jammer, maar je oeft het niet opnieuw te doen hoor alleen als je echt wilt:d
Zal het vanmiddag doen :wink: , want toen ik gister klaar was wilde ik er net af. Dus heb ik het toen niet gedaan, vandaag (14.00) . Ok? :wink:
sjoerd

Post by sjoerd »

0-1 gewonnen tegen nummer 6. Begin nu serieus sterk te draaien. Nummer 6 was nl. een van de titelkandidaten! Maandag tegen nummer 2, thuis, zal hoogstwaarschijnlijk verloren worden, want een CB is geschorst en mn LF, RM zijn fitheid 68 en 73 (hoe het komt, weet ik niet :? !)
martinello
Team Board Member

dramatische week

Post by martinello »

De wwek van de waarhied zeer slecht doorgekomen met slechts 3 punten. Vannacht weer nipt verloren, van de degraddant uit D weliswaar

We staan nu 7de, schandalig.

We zullen zien wat er nog van het seizoen te maken valt
Triple-M

Post by Triple-M »

Ik ben zeer tevreden met de uitslagen van deze week. Vanacht een 2-0 overwinning tegen de nummer 2!! Met een linierating van 123 kunnen we natuurlijk erg tevreden zijn.

De gewenste 9 punten voor deze week zijn binnen. Volgende week is het even een ander verhaal. We spelen dan tegen: 6 (uit), 1 (thuis), 5 (uit).
We willen toch voor 6 punten gaan, kijken of dat lukt!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Triple-M

Post by Triple-M »

sjoerd wrote:0-1 gewonnen tegen nummer 6. Begin nu serieus sterk te draaien. Nummer 6 was nl. een van de titelkandidaten! Maandag tegen nummer 2, thuis, zal hoogstwaarschijnlijk verloren worden, want een CB is geschorst en mn LF, RM zijn fitheid 68 en 73 (hoe het komt, weet ik niet :? !)
Als je ze van het weekend rust geeft komt dat best goed :wink: :wink:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Dan ben je te lang bezig geweest met typen :? Ik heb het ook wel eens gehad.. T is wel een grappig berichtje wat je krijgt trouwens :P
sjoerd

Post by sjoerd »

AzAlKmAaR wrote:
Dan ben je te lang bezig geweest met typen :? Ik heb het ook wel eens gehad.. T is wel een grappig berichtje wat je krijgt trouwens :P
Ja, was ook onder typen een keer telefoon voor me, daardoor duurde het al bij al zo'n 40 minuten. :P
Benjamin

Post by Benjamin »

2e gelijkspel op rij..maar doordat de mede nummer 1 verloren heeft sta ik nu met 1 punt op kop
FC Laguna > Trying to manage it !
sjotter
Team Manager

Post by sjotter »

Triple-M wrote:Ik ben zeer tevreden met de uitslagen van deze week. Vanacht een 2-0 overwinning tegen de nummer 2!! Met een linierating van 123 kunnen we natuurlijk erg tevreden zijn.

De gewenste 9 punten voor deze week zijn binnen. Volgende week is het even een ander verhaal. We spelen dan tegen: 6 (uit), 1 (thuis), 5 (uit).
We willen toch voor 6 punten gaan, kijken of dat lukt!!
Ja, ik speel volgende week tegen jou, als je weer die linieratings haalt zit winst er voor jou in. Leuk is dat er nog veel ploegen zijn die kans hebben om door te gaan en degraderen niet meer mogelijk zou mogen zijn voor mij. Volgende week moet een 6/9 of meer haalbaar zijn.
Starwalkers for A.

Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
vincent

Post by vincent »

vincent wrote:Ik heb met 3-2 gewonnen. :D
Hierdoor gestegen naar de 7de plaats. :D
Als ik volgende wedstrijd win heb ik zicht op de 5de plaats. :D

Dat is tegen de laatste en nog eens een fc team. :D
Dus zal het haalbaar moeten zijn. :D
Heb met 0-5 gewonnen.
GEweldig. :d
5de plaats in bezit.
4 punten achter op de 4de en 1 punt voor op de 6de.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”