Ik geloof vandaag 4-2 gewonnen, betekent nog steeds de mooie leidersplaats met 30 punten, maar 1 wedstrijd verloren.. Loopt dus gesmeerd. + de topschutter in onze rangen
0-1 gewonnen tegen nummer 6. Begin nu serieus sterk te draaien. Nummer 6 was nl. een van de titelkandidaten! Maandag tegen nummer 2, thuis, zal hoogstwaarschijnlijk verloren worden, want een CB is geschorst en mn LF, RM zijn fitheid 68 en 73 (hoe het komt, weet ik niet !)
Ik ben zeer tevreden met de uitslagen van deze week. Vanacht een 2-0 overwinning tegen de nummer 2!! Met een linierating van 123 kunnen we natuurlijk erg tevreden zijn.
De gewenste 9 punten voor deze week zijn binnen. Volgende week is het even een ander verhaal. We spelen dan tegen: 6 (uit), 1 (thuis), 5 (uit).
We willen toch voor 6 punten gaan, kijken of dat lukt!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
sjoerd wrote:0-1 gewonnen tegen nummer 6. Begin nu serieus sterk te draaien. Nummer 6 was nl. een van de titelkandidaten! Maandag tegen nummer 2, thuis, zal hoogstwaarschijnlijk verloren worden, want een CB is geschorst en mn LF, RM zijn fitheid 68 en 73 (hoe het komt, weet ik niet !)
Als je ze van het weekend rust geeft komt dat best goed
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Triple-M wrote:Ik ben zeer tevreden met de uitslagen van deze week. Vanacht een 2-0 overwinning tegen de nummer 2!! Met een linierating van 123 kunnen we natuurlijk erg tevreden zijn.
De gewenste 9 punten voor deze week zijn binnen. Volgende week is het even een ander verhaal. We spelen dan tegen: 6 (uit), 1 (thuis), 5 (uit).
We willen toch voor 6 punten gaan, kijken of dat lukt!!
Ja, ik speel volgende week tegen jou, als je weer die linieratings haalt zit winst er voor jou in. Leuk is dat er nog veel ploegen zijn die kans hebben om door te gaan en degraderen niet meer mogelijk zou mogen zijn voor mij. Volgende week moet een 6/9 of meer haalbaar zijn.