Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

martinello
Team Board Member

weer eens een bericht

Post by martinello »

hallo iedereen. ik ben even een tijdje weggeweest, maar hier een bericht van The Lions uit E52.

De doelstelling begin dit seizoen lag hoog, nl promotie, maar dat leek al vroeg niet haalbaar. We hebben een sterk A-team, maar daaronder komen we wat tekort, zodat we kwetsbaar zijn met blessures en schorsingen.

Vooral in uitwedstrijden zijn we vaak op de koffie gekomen. Op de een of andere manier lopen wij dan tegen sterke teams aan, als wij verxwakt zijn.

Deze week wel 2x gewonnen, vannacht met 4-3 in 92' minuut, meestal verliezen we dan. Het leek mij wel tercht met ratings van 124-119.

We staan nu 5de met nog zicht op de 3e plaats maar promotie lijkt me onmogelijk met een achterstand van 12 punten op de nr 2.

succes iedereen
gr Martinello
El buffalolo
Member of the Soccer Project Association

Re: weer eens een bericht

Post by El buffalolo »

martinello wrote:hallo iedereen. ik ben even een tijdje weggeweest, maar hier een bericht van The Lions uit E52.

De doelstelling begin dit seizoen lag hoog, nl promotie, maar dat leek al vroeg niet haalbaar. We hebben een sterk A-team, maar daaronder komen we wat tekort, zodat we kwetsbaar zijn met blessures en schorsingen.

Vooral in uitwedstrijden zijn we vaak op de koffie gekomen. Op de een of andere manier lopen wij dan tegen sterke teams aan, als wij verxwakt zijn.

Deze week wel 2x gewonnen, vannacht met 4-3 in 92' minuut, meestal verliezen we dan. Het leek mij wel tercht met ratings van 124-119.

We staan nu 5de met nog zicht op de 3e plaats maar promotie lijkt me onmogelijk met een achterstand van 12 punten op de nr 2.

succes iedereen
gr Martinello
Als wij volgend seizoen kampioen spelen in E komen we beiden uit in D 17 :wink:
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Benjamin

Post by Benjamin »

Weer 1 - 2 winst en dat met een enorm lage TS

Klassement
1 FC Laguna 45
2 The Glory 43
3 AC Sparta P.. 33
4 Bachuter 31
5 Sporto 29
6 Panzuni Soccer 27
7 daltoncrackers 27
8 jefkesstars 24
9 Killeri 20
10 skywalkers 20
11 AUDI A4 1.8.. 18
12 Sporting 3 18
13 Batrinii 14
14 fc colombes 11
15 Phoenix CT 10
16 SV ZulteWar.. 8
Divisie E.79

Als ik tegen iets hogere ploegen moet, zal ik toch verliezen vrees ik .
FC Laguna > Trying to manage it !
Triple-M

Post by Triple-M »

Een mooie 3-1 overwinning. Dat met 3 geschorste A-spelers!!
Tevens is onze TS gestegen tot bijna 80% (van 14%), hier zijn we zeer content mee. We denken dan ook dat we nog weinig punten gaan laten liggen!!

Op naar de top 5!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vincent

Post by vincent »

3-3 gelijk klote na een 0-3 voorsprong tegen een sterker team.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
thomasnachtergaele
Team President

Re: weer eens een bericht

Post by thomasnachtergaele »

martinello wrote:hallo iedereen. ik ben even een tijdje weggeweest, maar hier een bericht van The Lions uit E52.

succes iedereen
gr Martinello
proficiat met je overwinning , zoals je zegt : ze was verdiend.

ik heb besloten te zakken naar F , daar kampioen spelen en meedoen aan bekers dus geld verdienen en dan weer naar E komen met een team versterkt door enkele jeugdspelers die nu normaal moeten doorbreken

succes nog iedereen :wink:
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
yockr

Post by yockr »

Ik heb mijn wedstrijden van maandag en dinsdag gewonnen :D en ik sta daardoor op de 4de plaats :D Mijn assistent manager heeft goed werk geleverd :)

Morgen tg de voorlaatste, moeten we zeker tg winnen :!:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

0-2 gew :D , we blijven op plaats 5.
Team = AC ManU (B2)
sjoerd

Post by sjoerd »

3-2 gewonnen 8) ! We staan nu 5e, met 32 punten! We hebben deze week tot nu toe 9/9, wat meer dan verwacht was!

Morgen tegen lastige, nummer 4 uit. Hij haalt linierating van 121 bij elkaar :shock: ! En ik als alles meezit 120, en dan ook uit! Dus het zal zeer moeilijk gaan worden! :wink:
Triple-M

Post by Triple-M »

1-1 gespeeld, uit tegen de nummer 4. Door twee blessures (beide CM's) en een schorsing (LB) 2 dure punten laten liggen. We blijven hierdoor op de 7de plek staan.

Morgen thuis tegen de nummer 6, deze moet gewonnen worden!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benjamin

Post by Benjamin »

Winst.. 4 - 3, goed voor het aantal gemaakte goal..;)

Met een TS van 56% wil ik toch proberen kampioen te spelen, het moet gewoon lukken!
FC Laguna > Trying to manage it !
vincent

Post by vincent »

3-2 gewonnen sta nu 8ste met 8 punten voor op de 11de.
Behoudt is een must!!!

Nu tegen de eerste Fc Maxemor!!
Winst moet gebeuren!!! :D
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
yockr

Post by yockr »

3-0 gewonnen tg de voorlaatste :P

En morgen tg de laatste, een FC Team :) Dat wordt weer een zege :D
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man

Post by T-man »

2-1 gew :D tgn nr 2. 12/12 deze week en springen naar plaats 4 met 12p achter plaats 1 en 7p achter plaats 2 en 3.
Team = AC ManU (B2)
sjoerd

Post by sjoerd »

0-0 gelijkgespeeld 8) ! Tegen nummer 4 uit, ik stond nummer 5 en sta dat nog steeds!
Maandag moet ik tegen nummer 3, wordt lastig, maar een winst sluit ik niet uit :D !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”