bye bye promotieplaats

Moderator: Moderator
Ge hebt 4-1 gewonnen se dus eind goed al goed ehBuffalo wrote:Zeker , maar ze staan wel op de verkeerde plaats é , die B-spelers. Heb geen CM en RF meer over , RF heb ik geen jeugdspeler meer (verkocht , wegens niet voldoen) en andere is geblesseerd en andere geschorst. CM heb ik net mijn B verkocht en ben op zoek , maar niets te vinden.
Heeft met z'n tactiek en de veel hogere agressie te maken.Lord Vegeta wrote:Vandaag maar gelijkgespeeld tegen T is niks (0-0) waardoor het puntenverlies van racingbojkes reeds goedgemaakt is
Vraagje aan Oscar Cookie: hoe wordt de linierating van bv de verdediging nu exact berekend want:
Teamvegeta rating
GK: 68 + LB: 68 + CB: 68 + CB: 66 + RB: 68 = totale rating 338
T is niks rating
GK: 65 + LB: 65 + CB: 66 + CB: 63 + RB: 62 = toatle rating 321
Bij linierating heb ik volgens SP slechts 53% en T is niks heeft een linierating van 60%; dat betekent dat ik een 7% slechtere linierating heb dan mijn tegenstander ondanks dat al mijn spelers in de verdediging een betere individuele rating hebben.
Inderdaad , we hebben weer iets of wat van ademruimte. Vijfde nu. Hoger wil ik nie...aléja derde maximum , maar is zeker geen must. Ik transfereer lustig door.kendedecker wrote:Ge hebt 4-1 gewonnen se dus eind goed al goed ehBuffalo wrote:Zeker , maar ze staan wel op de verkeerde plaats é , die B-spelers. Heb geen CM en RF meer over , RF heb ik geen jeugdspeler meer (verkocht , wegens niet voldoen) en andere is geblesseerd en andere geschorst. CM heb ik net mijn B verkocht en ben op zoek , maar niets te vinden.
Je kunt met een iets mindere ploeg heel hoog eindigen door zeer agressief te spelen.Lord Vegeta wrote:Dus hoe hoger je agressie hoe beter je linieprestaties?
Wat je vroeg is al grotendeels beantwoord, maar toch nog even een reply. Ik weet immers de exacte berekening van de linieratings niet. Maar zoals reeds gezegd, spelen agressie en tactiek een grote rol. Let echter op, want je hebt behoorlijk wat agressieve spelers, en vanaf het moment dat je rode kaarten begint te pakken daalt je linierating weer...Lord Vegeta wrote:Vandaag maar gelijkgespeeld tegen T is niks (0-0) waardoor het puntenverlies van racingbojkes reeds goedgemaakt is
Vraagje aan Oscar Cookie: hoe wordt de linierating van bv de verdediging nu exact berekend want:
Teamvegeta rating
GK: 68 + LB: 68 + CB: 68 + CB: 66 + RB: 68 = totale rating 338
T is niks rating
GK: 65 + LB: 65 + CB: 66 + CB: 63 + RB: 62 = toatle rating 321
Bij linierating heb ik volgens SP slechts 53% en T is niks heeft een linierating van 60%; dat betekent dat ik een 7% slechtere linierating heb dan mijn tegenstander ondanks dat al mijn spelers in de verdediging een betere individuele rating hebben.
Ja goed zo.Het werd tijd want je hebt nog een hele achterstand op te halenShonk wrote:sanex wrote:mooi 0-0 gelijkspel op verplaatsing bij decoboys.
Sanex, let op. K. Fl. Dorne herleeft!!!!
Terugronde gestart met 0-0 tegen FC Levski SF en gewonnen tegen Gab United met 2-1. (Spelen zo de laatste plaats door aan CA Metropolitano)