Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

wannesvdh
Member of the Soccer Project Association

Post by wannesvdh »

2-1 verloren bij Nemuritorii , totaal onverdiend, ik speelde 15% minder agressief en een speler pakt 2 keer geel, terwijl de tegenstander 4 spelers had die agressiever waren, mijn CM valt dan nog eens uit, en uiteindelijk ben ik nog 2% beter maar ik verlies toch nog :evil: :evil:
bye bye promotieplaats :evil: :evil:
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
kendedecker
Team President

Post by kendedecker »

Buffalo wrote:Zeker , maar ze staan wel op de verkeerde plaats é , die B-spelers. Heb geen CM en RF meer over , RF heb ik geen jeugdspeler meer (verkocht , wegens niet voldoen) en andere is geblesseerd en andere geschorst. CM heb ik net mijn B verkocht en ben op zoek , maar niets te vinden.
Ge hebt 4-1 gewonnen se dus eind goed al goed eh :lol:
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag maar gelijkgespeeld tegen T is niks (0-0) waardoor het puntenverlies van racingbojkes reeds goedgemaakt is

Vraagje aan Oscar Cookie: hoe wordt de linierating van bv de verdediging nu exact berekend want:

Teamvegeta rating
GK: 68 + LB: 68 + CB: 68 + CB: 66 + RB: 68 = totale rating 338

T is niks rating
GK: 65 + LB: 65 + CB: 66 + CB: 63 + RB: 62 = toatle rating 321

Bij linierating heb ik volgens SP slechts 53% en T is niks heeft een linierating van 60%; dat betekent dat ik een 7% slechtere linierating heb dan mijn tegenstander ondanks dat al mijn spelers in de verdediging een betere individuele rating hebben.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Lord Vegeta wrote:Vandaag maar gelijkgespeeld tegen T is niks (0-0) waardoor het puntenverlies van racingbojkes reeds goedgemaakt is

Vraagje aan Oscar Cookie: hoe wordt de linierating van bv de verdediging nu exact berekend want:

Teamvegeta rating

T is niks rating

Bij linierating heb ik volgens SP slechts 53% en T is niks heeft een linierating van 60%; dat betekent dat ik een 7% slechtere linierating heb dan mijn tegenstander ondanks dat al mijn spelers in de verdediging een betere individuele rating hebben.
Heeft met z'n tactiek en de veel hogere agressie te maken.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Dus hoe hoger je agressie hoe beter je linieprestaties?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Lord Vegeta wrote:Dus hoe hoger je agressie hoe beter je linieprestaties?
idd, nog niet gemerkt? :shock:
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

kendedecker wrote:
Buffalo wrote:Zeker , maar ze staan wel op de verkeerde plaats é , die B-spelers. Heb geen CM en RF meer over , RF heb ik geen jeugdspeler meer (verkocht , wegens niet voldoen) en andere is geblesseerd en andere geschorst. CM heb ik net mijn B verkocht en ben op zoek , maar niets te vinden.
Ge hebt 4-1 gewonnen se dus eind goed al goed eh :lol:
Inderdaad , we hebben weer iets of wat van ademruimte. Vijfde nu. Hoger wil ik nie...aléja derde maximum , maar is zeker geen must. Ik transfereer lustig door.

Wat ik wel klote vind , ik heb nu al redelijk veel matchen scheidsrechters van 90+% gehad en de tegenstander waar ik tegen moet , heeft de match voordien altijd een softe arbiter. Moet nu tegen Artoisboys , had een scheidsrechter van 27% (wat Matt toch rood kostte :P ) , maar hijzelf heeft geen geschorsten. Ikzelf wel , mijn LB 89%, CF 86% ,GK 87%.

En nu hebben ze een vrb'tje van niets gespeeld ook , niet ingesteld , dus nog vermoeidheid bij.

Maar we zijn op koers , al moet ik wel incalculeren dat ik de zwakste tegenstander nu wel gehad heb (Club Brugge Fc).

Metalupyourass wint nipt van Jevedes , daar had ik liefst de laatste zien winnen of toch minstens gelijk. Dan liep ik lekker uit.
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
mr charlie

Post by mr charlie »

Lord Vegeta wrote:Dus hoe hoger je agressie hoe beter je linieprestaties?
Je kunt met een iets mindere ploeg heel hoog eindigen door zeer agressief te spelen.
Nadeel, zorg voor een gelijkwaardige B-ploeg wegens de vele schorsingen.
Meer kans op rode kaarten dus best ook een lage agressie-A-Team.

Zou je als C-er toch moeten weten,
maar je hebt nu weer iets nieuws geleerd :)

(Doe ik ook nog regelmatig ;)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Shonk

Post by Shonk »

sanex wrote:mooi 0-0 gelijkspel op verplaatsing bij decoboys.

Sanex, let op. K. Fl. Dorne herleeft!!!!

Terugronde gestart met 0-0 tegen FC Levski SF en gewonnen tegen Gab United met 2-1. (Spelen zo de laatste plaats door aan CA Metropolitano)
Image Image
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Lord Vegeta wrote:Vandaag maar gelijkgespeeld tegen T is niks (0-0) waardoor het puntenverlies van racingbojkes reeds goedgemaakt is

Teamvegeta rating

T is niks rating

Wat je vroeg is al grotendeels beantwoord, maar toch nog even een reply. Ik weet immers de exacte berekening van de linieratings niet. Maar zoals reeds gezegd, spelen agressie en tactiek een grote rol. Let echter op, want je hebt behoorlijk wat agressieve spelers, en vanaf het moment dat je rode kaarten begint te pakken daalt je linierating weer...

Wat betreft de competitie zijn we de wedstrijden tegen de rode lantaarns Ketoak en FC Hash Rohatsko vlot doorgekomen. Daarnaast hebben zowel racingbojkes als teamvegeta, ookal was het onterecht, punten verloren. Zo staan we nu op respectievelijk 7 en 10 punten voorsprong. Eind deze week wachten ons wedstrijden tegen vvreal en witgroen. Nu maar hopen dat het randomspook niet opduikt in Godsheide...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
sanex

Post by sanex »

Shonk wrote:
sanex wrote:mooi 0-0 gelijkspel op verplaatsing bij decoboys.

Sanex, let op. K. Fl. Dorne herleeft!!!!

Terugronde gestart met 0-0 tegen FC Levski SF en gewonnen tegen Gab United met 2-1. (Spelen zo de laatste plaats door aan CA Metropolitano)
Ja goed zo.Het werd tijd want je hebt nog een hele achterstand op te halen
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Moeilijke uitwedstrijd bij vvreal met 3-4 gewonnen. Vanavond tegen witgroen, maar we kijken vooral uit naar maandag.
Dan spelen we uit bij FC Joske, maar nog belangrijker, speelt Teamvegeta thuis tegen racingbojkes... Kan racingbojkes zich definitief op promotiekoers zetten, of heeft teamvegeta nog wat verrassingen in petto?
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
sanex

Post by sanex »

2-1 winst tegen TikkiTakki.Dit is een hoed resultaat want Tikkitakki heeft al menige topploegen met een gelijkspel achtergelaten
Den Uier

Post by Den Uier »

0-0 met een gekwetste voorlinie ! Nu zijn ook nog eens mijn andere 2 spitsen geschorst en nu heb ik niemand meer dan 2 RF's om voor te zetten :? Pfff wat een tegenslag dit seizoen ! :(
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
matt

Post by matt »

Miljaar, weer een rode kaart terwijl Fc Stumperd nog 5% agressiever speelt en niks krijgt. Dat en m'n B-defensie die ik gedwongen moest opzetten zorgden voor een verlies dat zeker anders had kunnen zijn.

Nu moet ik me herpakken tegen de kenny's of we komen beetje op glad ijs. Maar pinguins zijn daar goed in, 't schijnt.
We moeten wel nog tegen de rode lantaarns.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”