Divisie B
Moderator: Moderator
Ja ik ben iemand die liever vanboven in het klassement staat dan een reeks hoger beneden in het klassement. Het probleem is dat ik het hoe dan ook niet zie zitten om een vaste waarde te worden in de A-reeks zonder dat ik voor x-aantal seizoenen niet meer denk aan presteren maar aan kapitaal vergaren. Ik heb nu al twee keer in de A-reeks gespeeld, maar het niveau is daar een pak hoger. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel de A-reeks zou halen en mijn volledige taktiek was enkel gebasseerd op het halen van de A-reeks in een hele soccerproject carriere. Toen deze doelstelling echter al veel vroeger werd gerealiseerd dan voorzien zit ik met het probleem dat ik geen taktiek meer heb. Sinds seizoen 10 zit ik gewoon een beetje rond te dwalen in dit spel en interesseert met het ook zoveel niet meer. Ik probeer er dan weer wat plezier in te vinden door even op korte termijn te spelen en dan mee te doen voor de titel maar die taktiek lukt maar om de twee seizoenen en op het seizoen ertussen stelt je ploeg niets voor. Volgend seizoen wil ik nog eens korte termijn spelen en voor de titel gaan, maar weldra zit het er echt toch wel eens aan te komen dat ik mij helemaal laat afzakken naar de laagste reeks en er dan aan ga werken om de basis te leggen om kampioen te worden in de A-reeks. Maar mij blijven handhaven in de hoogste reeksen en aan een superploeg werken zie ik totaal niet zitten.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Morgen tegen lindehof, ik vrees ervoor
Maar heb al mijn A spelers ter beshikking met 100 moraal en fitheid (na 22h toch
)
En even ter info voordat mijn mij van competitievervalsing gaat beschuldigen
als ik mijn leidersplaats kan behouden tot de laatste speeldag, dan speel ik deze met mijn B team omdat ik ook nog in de beker speel en dan voor het eerste eens met mijn A ploeg ga spelen
Maar heb al mijn A spelers ter beshikking met 100 moraal en fitheid (na 22h toch

als ik mijn leidersplaats kan behouden tot de laatste speeldag, dan speel ik deze met mijn B team omdat ik ook nog in de beker speel en dan voor het eerste eens met mijn A ploeg ga spelen

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team Board Member
Tegen Lindehof graag met A-team. De kans dat ik mij red is bijzonder klein, maar zou graag toch alles op alles willen zetten en dat vraag ik van de rest ook.Guardian wrote:Morgen tegen lindehof, ik vrees ervoor
Maar heb al mijn A spelers ter beshikking met 100 moraal en fitheid (na 22h toch)

-
Gefeliciteerd Guardian!
Morgen kunnen we Vlalex waarschijnlijk ook feliciteren....
Ik zie links en rechts al dat er ploegen zijn die de competitie voor gezien houden trouwens, maar dat hoort er nu eenmaal bij
Ben zelf begonnen m'n 100%-ervaring spelers rust te geven, met het oog op de toekomst, maar ik blijf nog wel voor resultaat gaan.
Guardians thuis en Roslar uit worden het belangrijkst, van hen heb ik nog geen punt gepakt dit seizoen
Ik zie links en rechts al dat er ploegen zijn die de competitie voor gezien houden trouwens, maar dat hoort er nu eenmaal bij

Ben zelf begonnen m'n 100%-ervaring spelers rust te geven, met het oog op de toekomst, maar ik blijf nog wel voor resultaat gaan.
Guardians thuis en Roslar uit worden het belangrijkst, van hen heb ik nog geen punt gepakt dit seizoen

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Speelde 55agressie haalde 137 in ratingsHerr_Theuwis wrote:Tegen Lindehof graag met A-team. De kans dat ik mij red is bijzonder klein, maar zou graag toch alles op alles willen zetten en dat vraag ik van de rest ook.Guardian wrote:Morgen tegen lindehof, ik vrees ervoor
Maar heb al mijn A spelers ter beshikking met 100 moraal en fitheid (na 22h toch)

En alweer een pak beter (10) en slechts weer 1-0
Maarja ben gewonnen dusja, zal maar niet teveel klagen zeker

sljivovica wrote:Gefeliciteerd Guardian!
Bedankt enneh ben wel van plan om die 3 punten mee naar thuis te pakken

Mja, die 3 punten zou ik nog es liever bij me houden, zit in volle degradatie-strijd, en ik zou het nu voor 1 keer liever wat langer volhouden dan dat 1 seizoentje in B...sljivovica wrote:Gefeliciteerd Guardian!
Ik zie links en rechts al dat er ploegen zijn die de competitie voor gezien houden trouwens, maar dat hoort er nu eenmaal bij![]()
-
.........DIVISIE B 3...........
Het wordt spannend voor de tweede plaats
Kampioen De Zoeloe's verliest eerste wedstrijd in de terugronde
het brengt tevens ook meer spanning in de strijd voor de 2de plaats
AFC AfA heeft dan wel het gemakkelijkste programma af te werken
maar van winst ben je pas zeker als de wedstrijd afgelopen is.
Aan één doelpunt had AFC AfA genoeg om de drie punten thuis te houden
AFC AfA - De Zoeloe's.....1-0
Trenguitos verliest dus zijn tweede plaats.
Ze hebben de moeilijke verplaatsing naar Nike Itegem niet overleefd.
Zelfs met 10 spelers behaalde Nike Itegem een 3-2 overwinning.
Nike Itegem neemt terug de 5de plaats in
KV Joy profiteert van het verlies van Trenguitos om op gelijke hoogte
te komen. Met een beter doelsaldo staan ze zelfs op de derde plaats
KV JOY won met 0-3 op het veld van Chelsea-cj
Essevee Zulte Waregem speelt 3-3 tegen The Babies
en zakt naar een zesde plaats. The Babies winnen één punt
maar ziet de achterstand op de 10de plaats groter worden
Real Aldamir en BuffalosBlues verdelen de punten
met een 2-2 gelijkspel zijn beide ploegen tevreden
en zullen volgend seizoen ook in B spelen
VegAttack wint met 0-5 tegen Heart SK
en heeft nog steeds 7 punten voorsprong op de 11de FB 2004
FB2004 won tegen de rode lantaarn Brehaza met 0-7
en heeft nog 3 punten achterstand op Tgang
Het blijft spannend .
Kan FB2004 volgende week punten pakken van...
Trenguitos , AfA of de Zoeloe's ??
Tgang kreeg het FC Team op bezoek,
en kon met 4-1 winnen ,
in de strijd tegen degradatie,
zullen deze drie punten welkom zijn
de kalender voor Tgang lijkt iets gemakkelijker,
met Heart SK , de zoeloe's en Real Aldamir
1. De Zoeloe's..........71
2. AFC AfA..............60
3. KV JOY...............59
4. Trenguitos...........59
5. Nike Itegem..........53
10.Tgang..................38
11.FB2004.................35
12.The Babies............34
Het wordt spannend voor de tweede plaats
Kampioen De Zoeloe's verliest eerste wedstrijd in de terugronde
het brengt tevens ook meer spanning in de strijd voor de 2de plaats
AFC AfA heeft dan wel het gemakkelijkste programma af te werken
maar van winst ben je pas zeker als de wedstrijd afgelopen is.
Aan één doelpunt had AFC AfA genoeg om de drie punten thuis te houden
AFC AfA - De Zoeloe's.....1-0
Trenguitos verliest dus zijn tweede plaats.
Ze hebben de moeilijke verplaatsing naar Nike Itegem niet overleefd.
Zelfs met 10 spelers behaalde Nike Itegem een 3-2 overwinning.
Nike Itegem neemt terug de 5de plaats in
KV Joy profiteert van het verlies van Trenguitos om op gelijke hoogte
te komen. Met een beter doelsaldo staan ze zelfs op de derde plaats
KV JOY won met 0-3 op het veld van Chelsea-cj
Essevee Zulte Waregem speelt 3-3 tegen The Babies
en zakt naar een zesde plaats. The Babies winnen één punt
maar ziet de achterstand op de 10de plaats groter worden
Real Aldamir en BuffalosBlues verdelen de punten
met een 2-2 gelijkspel zijn beide ploegen tevreden
en zullen volgend seizoen ook in B spelen
VegAttack wint met 0-5 tegen Heart SK
en heeft nog steeds 7 punten voorsprong op de 11de FB 2004
FB2004 won tegen de rode lantaarn Brehaza met 0-7
en heeft nog 3 punten achterstand op Tgang
Het blijft spannend .
Kan FB2004 volgende week punten pakken van...
Trenguitos , AfA of de Zoeloe's ??
Tgang kreeg het FC Team op bezoek,
en kon met 4-1 winnen ,
in de strijd tegen degradatie,
zullen deze drie punten welkom zijn
de kalender voor Tgang lijkt iets gemakkelijker,
met Heart SK , de zoeloe's en Real Aldamir
1. De Zoeloe's..........71
2. AFC AfA..............60
3. KV JOY...............59
4. Trenguitos...........59
5. Nike Itegem..........53
10.Tgang..................38
11.FB2004.................35
12.The Babies............34
AFC Afa heeft het nu in eigen handen of ze promoveren of niet en hun programma is zeker te doen om 9/9 te halen.
Joy en Trenquitos moeten nog tegen elkaar spelen en indien dat een gelijk spel is zijn ze er waarschijnlijk allebij aan voor de moeite.
Moest het echter zo zijn dat JOY thuis wint en afc afa ergens punten laat liggen, dan zal de laatste wedstrijd van VegAttack nog zeer bepalend zijn wie met de tweede plaats gaat lopen.
De inkomende transfers zijn gedaan en er staan vele friendly's op het programma. Er wordt verwacht dat we voor de laatste wedstrijd toch een mooie 94% teamspirit zullen hebben en we spelen thuis dus punten halen is zeker niet uitgesloten. We doen echter nog altijd mee voor de beker en waarschijnlijk zullen we daar voor de bekerwedstrijd van vrijdag ook inzitten. Het zou dus kunnen dat het A-team tegen Joy dan niet zal spelen.
Joy en Trenquitos moeten nog tegen elkaar spelen en indien dat een gelijk spel is zijn ze er waarschijnlijk allebij aan voor de moeite.
Moest het echter zo zijn dat JOY thuis wint en afc afa ergens punten laat liggen, dan zal de laatste wedstrijd van VegAttack nog zeer bepalend zijn wie met de tweede plaats gaat lopen.
De inkomende transfers zijn gedaan en er staan vele friendly's op het programma. Er wordt verwacht dat we voor de laatste wedstrijd toch een mooie 94% teamspirit zullen hebben en we spelen thuis dus punten halen is zeker niet uitgesloten. We doen echter nog altijd mee voor de beker en waarschijnlijk zullen we daar voor de bekerwedstrijd van vrijdag ook inzitten. Het zou dus kunnen dat het A-team tegen Joy dan niet zal spelen.
2-9-2008
-
de laatste wedstrijd tegen jouVeg wrote:AFC Afa heeft het nu in eigen handen of ze promoveren of niet en hun programma is zeker te doen om 9/9 te halen.
Joy en Trenquitos moeten nog tegen elkaar spelen en indien dat een gelijk spel is zijn ze er waarschijnlijk allebei aan voor de moeite.
Moest het echter zo zijn dat JOY thuis wint en afc afa ergens punten laat liggen, dan zal de laatste wedstrijd van VegAttack nog zeer bepalend zijn wie met de tweede plaats gaat lopen
.

als je wint , ben ik volgend seizoen wéér één van de concurenten voor de titel

maar vraag is ; " wie wil er naar de A reeks ? "
sommigen gaan blij zijn als er wéér een buitenlandse ploeg naar de A komt ,
net zoals vorig seizoen met Keisarit ,
hélaas ze komen terug
de gepromoveerde ploegen KVOllivier en Keisarit zakken alle twee terug naar B
de top 5 spelen in B zal waarschijnlijk intressanter zijn

AFC AfA heeft de sterkste, maar agressiefste ploeg
Trenguitos heeft de oudste ploeg
KV JOY heeft..... mij als manager

ook intressant om te weten ;
FB2004 speelt nog tegen Trenguitos en AFC AfA
als zij in B willen blijven moeten ze punten pakken

een manager die SP door en door kent
moet nu toch ook al weten hoe hij zulke ploegen moet aanpakken

KAPITALE BLUNDER
Ik ben vergeten mijn CF die 69 presteerd een nieuw contract te geven, hij heeft nu mijn club verlaten en de speler zelf bestaat niet meer. Ook een CM van 82% heeft hetzelfde lot ondergaan. Wat een schandalige blunder

Dit heeft mijn toekomstplannen totaal vern**kt. Deze blunder is een groot fincancieel verlies.
Ik ben vergeten mijn CF die 69 presteerd een nieuw contract te geven, hij heeft nu mijn club verlaten en de speler zelf bestaat niet meer. Ook een CM van 82% heeft hetzelfde lot ondergaan. Wat een schandalige blunder

Dit heeft mijn toekomstplannen totaal vern**kt. Deze blunder is een groot fincancieel verlies.
2-9-2008
Het is beslist, VegAttack speelt volgend seizoen zeker in B3. De hoogste prioriteit geven we nu aan de beker en het opkrikken van de teamspirit. Ook zal ik genoodzaakt zijn spelers te verkopen omdat ik door het mislopen van de contractverlenging nog maar 1 deftige CF heb.
Volgend seizoen voor de titel gaan zal zeer moeilijk worden want hoogst waarschijnlijk komt LensDreamTeam over van C9 en die zijn zeer sterk.
Volgend seizoen voor de titel gaan zal zeer moeilijk worden want hoogst waarschijnlijk komt LensDreamTeam over van C9 en die zijn zeer sterk.
2-9-2008
-
- Team Board Member
-
Met 6 punten voorsprong, 3overwinningen meer en nog 2 wedstrijden te gaan zijn we zeker van de eerste plaats
En hierdoor spelen we dus Woensdag met A team in de beker en met B team in de L donderdag
Gelukkig heeft onze formatiewijzeging vandaag (noodgedwongen door onfitte spelers) geen negatieve gevolgen gehad. Met 2 B spelers haalden we 141 linierating
Maar we waren ALWEER 9 beter en ALWEER slechts 1-0

En hierdoor spelen we dus Woensdag met A team in de beker en met B team in de L donderdag

Gelukkig heeft onze formatiewijzeging vandaag (noodgedwongen door onfitte spelers) geen negatieve gevolgen gehad. Met 2 B spelers haalden we 141 linierating

Maar we waren ALWEER 9 beter en ALWEER slechts 1-0

-
Wees maar niet te bang voor mij.. Heb nog een hoop te regelen om m'n team te verjongen. En.. ik ben er nog niet. Nog 2 wedstrijdenVeg wrote:Het is beslist, VegAttack speelt volgend seizoen zeker in B3. De hoogste prioriteit geven we nu aan de beker en het opkrikken van de teamspirit. Ook zal ik genoodzaakt zijn spelers te verkopen omdat ik door het mislopen van de contractverlenging nog maar 1 deftige CF heb.

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.