Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

aura
Team Board Member

Post by aura »

Herr_Theuwis wrote:Lachwekkende nederlaag van Vlalex tegen dreamteam waardoor ik, ondanks winst tegen flipmode, nog steeds niet gered ben...
Het is inderdaad een éél vreemde speeldag geworden in B2...
Ik ben, op Guardian na, de hoogst gerangschikte ploeg die gewonnen heeft. Klein detail; ik sta op plaats 8 :!:
Maw, niks is hier zeker, er gaat gevochten worden om in de B te mogen blijven.

Succes aan eenieder die het nog kan gebruiken
JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

.......Divisie B 3.......

Met 2 strijden ze nog voor de 2de plaats

AFC AfA staat er momenteel het beste voor
ze hebben 1 punt voorsprong
en toch hadden ze vandaag véél geluk
ze winnen met 3-2 tegen Chelsea-cj
maar het winnende doelpunt viel pas op de 90ste minuut.
daarmee werd een 0-2 achterstand nog omgezet in winst
AFC AfA - Chelsea-cj....3-2

Hetzelfde scenario in de wedstrijd Trenguitos - FB2004
ook daar werd het 3-2 ,
met het winnende doelpunt in de 91ste minuut

In de wedstrijd Real Aldamir - KV JOY bleef het 2-2
hiermee verliest KV de mogelijkheid op een 2de plaats
beide ploegen zullen wel tevreden geweest zijn met dat ééne punt
Real is definitief gered en blijft in de B reeks,
KV JOY is zeker van een plaats in de top 5

Nike Itegem is zijn plaats in de top 5 even kwijt
zij gingen op bezoek bij kampioen "De Zoeloe's"
en verloren met 1-0

Essevee Zulte Waregem komt nu bij de prijswinnaars
na een 2-7 overwinning bij FC Team 2145

BuffalosBlues won ook met 7-1 tegen Brehaza

VegAttack is definitief gered en zal dus
volgend seizoen meestrijden voor de titel in B
zij versloegen The Babies met 5-1
voor The Babies is er degradatie naar C

Tgang ging 0-1 winnen bij Heart SK
en houd 6 punten voorsprong op FB2004
FB2004 moet nu 6 op 6 halen tegen AfA en De zoeloe's
Tgang moet twee keer verliezen
FB2004 dus hoogst waarschijnlijk volgend seizoen in C

1. De Zoeloe's.............74
2. AFC AfA....................63

3. Trenguitos.................62
4. KV JOY.....................60
5. Essevee zulte Waregem...54

10. Tgang.......................41
11. FB2004.....................35
Veg

Post by Veg »

Volgend seizoen komen Keisarit en Tranecids naar B3. Tranecids is zijn ploeg aan het vernieuwen dus ik denk niet dat hij volgend seizoen zijn pijlen op B3 zal richten. Keisarit heeft wel de middelen om mee te doen voor de titel, maar of hij dit ook van plan is weet ik niet.

Uit C7 komen een mij onbekende portugese ploeg, ik heb hun spelers zojuist bekeken en ik voorspel dat deze ploeg het moeilijk zal hebben voor het behoud te gaan in B3.
De roemeense ploeg heeft al eens een aantal keer bij mij in de reeks gestaan en toen stelden ze eigenlijk niet zoveel voor. In de breedte zijn ze wel redelijk goed, maar ze missen volgens mij sterkte in de diepte om toppers te kunnen winnen.
C7 doet volgens mij dus niet mee voor de prijzen.

Uit C8 komen ook twee teams die ik niet ken maar ze waren wel duidelijk allebij de beste in hun reeks dus daar verwacht ik toch wel iets van.
De belgische ploeg heeft een kern die mee kan doen voor de titel. De burundi ploeg ziet er ook goed uit.
C8 zorgt voor twee titelkandidaten.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
JOY

Post by JOY »

kheb tegen al de toppers in C 7 - 8 en 9 gespeeld

ze zijn allen goed, zoals altijd zullen geschorsten en gekwetsten

ook de strengheid van arbiter en voornamelijke diene random alles bepalen

ook de keuze tussen VRB en beker en competitie kan soms de uitslag bepalen

soms zien we ploegen die amper 1% verschillen in ratings winnen
en andere die 10 % beter zijn , gelijkspelen en zelfs verliezen

that's life :twisted:

wij doen terug mee voor de top 5 :lol:
Veg

Post by Veg »

Ik heb zojuist voor het eerst dit seizoen eens gekeken enkele teams die op dit moment in B3 spelen. JOY heeft een in de breedte zeer sterke kern, maar ik zou eerder in de breedte wat minder goede spelers hebben gezorgt en dan in de diepte iets sterkere. De diepte is nu ook al wel goed, maar daarin zijn er wel sterkere tegenstanders. Maar als je zoveel goede spelers hebt moet je toch zowieso in de top 5 kunnen meedraaien.

Trenquitos vind ik maar een gek team, de aanval is redelijk sterk, het middenveld maar middelmatig en de verdediging vind ik ook zeker niet overtuigend. Eigenlijk begrijp ik niet hoe het komt dat dit team zo hoog staat. Vooral in de breedte komt deze ploeg bij de verdediging in de problemen wanneer er spelers uitvallen.

AFC Afa vind ik een schitterend team. Er is vooral gedacht aan de diepte en daarna pas in de breedte gewerkt, maar hier zijn ze ook sterk in. Ik hoop dit team de komende seizoenen niet meer te zien. In mijn ogen had hun promotie al lang een feit moeten zijn.

De zoeloes zijn we al zeker vanaf, het is zonder twijfel 1 van de beste teams van de reeks, maar ik vind dat AFC Afa nog sterker is.

Nog een pikant detail voor volgend seizoen: Er zullen dan maar liefst 8 niet belgische teams in B3 spelen, de belgen verliezen dus duidelijk terrein alhoewel sommigen wel gelogen hebben over hun nationaliteit. Ook in de A-reeks zullen volgend seizoen 7 buitenlandse ploegen spelen.
2-9-2008
JOY

Post by JOY »

Veg wrote:Ik heb zojuist voor het eerst dit seizoen eens gekeken enkele teams die op dit moment in B3 spelen. JOY heeft een in de breedte zeer sterke kern, maar ik zou eerder in de breedte wat minder goede spelers hebben gezorgt en dan in de diepte iets sterkere. De diepte is nu ook al wel goed, maar daarin zijn er wel sterkere tegenstanders. Maar als je zoveel goede spelers hebt moet je toch zowieso in de top 5 kunnen meedraaien.

.
we zijn nog aan het bouwen hé

alle 30'ers moeten eruit ,
tomazz
Team Board Member

Post by tomazz »

Veg wrote:Ik heb zojuist voor het eerst dit seizoen eens gekeken enkele teams die op dit moment in B3 spelen. JOY heeft een in de breedte zeer sterke kern, maar ik zou eerder in de breedte wat minder goede spelers hebben gezorgt en dan in de diepte iets sterkere. De diepte is nu ook al wel goed, maar daarin zijn er wel sterkere tegenstanders. Maar als je zoveel goede spelers hebt moet je toch zowieso in de top 5 kunnen meedraaien.

Trenquitos vind ik maar een gek team, de aanval is redelijk sterk, het middenveld maar middelmatig en de verdediging vind ik ook zeker niet overtuigend. Eigenlijk begrijp ik niet hoe het komt dat dit team zo hoog staat. Vooral in de breedte komt deze ploeg bij de verdediging in de problemen wanneer er spelers uitvallen.

AFC Afa vind ik een schitterend team. Er is vooral gedacht aan de diepte en daarna pas in de breedte gewerkt, maar hier zijn ze ook sterk in. Ik hoop dit team de komende seizoenen niet meer te zien. In mijn ogen had hun promotie al lang een feit moeten zijn.

De zoeloes zijn we al zeker vanaf, het is zonder twijfel 1 van de beste teams van de reeks, maar ik vind dat AFC Afa nog sterker is.

Nog een pikant detail voor volgend seizoen: Er zullen dan maar liefst 8 niet belgische teams in B3 spelen, de belgen verliezen dus duidelijk terrein alhoewel sommigen wel gelogen hebben over hun nationaliteit. Ook in de A-reeks zullen volgend seizoen 7 buitenlandse ploegen spelen.

Vergeet mij maar niet!!
Dit jaar was alles op de beker en mikken op de 10e plek in de liga.
Volgend jaar terug alles op de competitie!!
Veg

Post by Veg »

tomazz wrote:

Vergeet mij maar niet!!
Dit jaar was alles op de beker en mikken op de 10e plek in de liga.
Volgend jaar terug alles op de competitie!!
Dat is een domper want als er iemand sterk is in de diepte dan bij jij het wel.
2-9-2008
sljivovica

Post by sljivovica »

Herr_Theuwis wrote:Lachwekkende nederlaag van Vlalex tegen dreamteam waardoor ik, ondanks winst tegen flipmode, nog steeds niet gered ben...
Nou ja, Bats en ik hebben onze plicht gedaan door uit een punt te pakken, waardoor Roslar en Lindenhof vrijwel zeker hun koffers kunnen gaan pakken. Van Lindenhof toch wel onverwacht....

Die nederlaag van Vlalex is inderdaad vreemd, maar ja, normaal gesproken win je ook niet zomaar eventjes bij Flipmode... dit soort dingen gebeuren elk jaar. En met 4 punten voor en 2 dagen te gaan hoef je toch niet veel te vrezen toch?
aura wrote: Het is inderdaad een éél vreemde speeldag geworden in B2...
Ik ben, op Guardian na, de hoogst gerangschikte ploeg die gewonnen heeft. Klein detail; ik sta op plaats 8 :!:
De nummers 3,4,5 en 6 hadden lastige uitwedstrijden, Flipmode laat het al weken liggen, alleen de pot van Vlalex was raar :wink:

De competitie is gedaan, succes aan de bekeraars!
Since1903, The Guardians, dreamteam en Vlalex verdedigen de B2-eer nog :)

Morgen Guardians uit, ik wil minstens 1 punt! :twisted:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
bats1903

Post by bats1903 »

Ik hoop dat je verliest, misschien kan ik de derde plek dan nog pakken. :twisted:

En voor Aura, sorry ik weet dat je de punten hard nodig hebt maar ik geen geen cadeautjes.
ImageImageImage
sljivovica

Post by sljivovica »

Je hoop is uitgekomen, maar ik ben wel mooi 3e :P

Een prachtig seizoen, zonder super-strakke uitschieters, maar wel gewoon regelmatig en maximaal gepresteerd. Slechts 2 uit-wedstrijden verloren, daar ben ik best trots op :D

Theuwizz en Roslar gaan het nog even spannend maken, als the Guardians tenminste haar plicht doet. ik ben benieuwd wie de laatste zakker gaat worden...
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
JOY

Post by JOY »

....Divisie B 3........

AFC AfA samen met De zoeloe's naar de A reeks

KV JOY helpt AFC AfA aan promotie
Trenguitos de enige ploeg die AfA nog bedreigde
werd in de strijd tegen KV JOY genadeloos afgemaakt.
KV JOY zette alles op alles om die derde plaats te winnen
en haalde 41-47-49 in linieratings ,dat was net iets teveel .
Trenguitos kwam maar aan 42-42-47 en verloor uiteindelijk met 3-2
KV JOY speelde het laatste kwartier met 10,
na de uitsluiting van RB Coulibaly

AFC AfA dus naar de A reeks
AFC AfA ging met 2-3 winnen bij fb2004
waardoor FB2004 nu ook zeker is van degraderen naar de C reeks

Kampioen De Zoeloe's ging nochtans met 1-8 winnen
bij Tgang, maar met 6 punten voorsprong kwam de 10 de plaats
van Tgang niet meer in gevaar

Nike Itegem komt terug op de 5de plaats
na een overtuigende 4-2 zege tegen VegAttack
Voor VegAttack een eindeseizoenswestrijd
en tijd voor experimenteren met zicht op volgend seizoen

Essevee Zulte Waregem geraakte thuis niet voorbij BuffalosBlues
met 10 tegen 10 werd het spannend tot het einde
maar het bleef bij een puntendeling ....1-1

Real Aldamir ging met 0-2 winnen bij het veroordeelde "The Babies"

de duels tussen de degradatieploegen
Chelsea-cj - Heart SK eindigde op 4-0
en Brehaza - FC Team 2145 werd 1-3

de Stand op één wedstrijd van het einde

1. De Zoeloe's..................77
2. AFC AfA......................66

3. KV JOY.......................63
4. Trenguitos...................62
5. Nike Itegem..................56
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

sljivovica wrote:Je hoop is uitgekomen, maar ik ben wel mooi 3e :P

Een prachtig seizoen, zonder super-strakke uitschieters, maar wel gewoon regelmatig en maximaal gepresteerd. Slechts 2 uit-wedstrijden verloren, daar ben ik best trots op :D

Theuwizz en Roslar gaan het nog even spannend maken, als the Guardians tenminste haar plicht doet. ik ben benieuwd wie de laatste zakker gaat worden...
Ik heb de uitslagen nog niet gezien wegens simulatie, maar als ik donderdag degradeer dan mag die Vlalex zich wel aan het een en ander verwachten zene :evil:
ImageImageImage
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Herr_Theuwis wrote:
sljivovica wrote:Je hoop is uitgekomen, maar ik ben wel mooi 3e :P

Ik heb de uitslagen nog niet gezien wegens simulatie, maar als ik donderdag degradeer dan mag die Vlalex zich wel aan het een en ander verwachten zene :evil:
kun je mijn uitslag dan ook effe hier noteren? Kan dat hier niet nakijken. 'k wil weten of ik nog steeds in de running ben om nog voor je te eindigen. Ik hoop dat Vlalex zich effectief aan het een of het ander gaat mogen verwachten... :twisted:
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

dinsdag 21 november 2006 (04:22 CET)

Krc top 5 3 - 1 Club Bruges
GLIMM3R_Te4M 3 - 2 .fl!pm0d3.sQuad
Theuwizz' FC 0 - 0 AS Vlalex
vv AdeK 5 - 0 Teefjes vrolijke 11
dreamteam 1 - 2 Roslar SV
unirea iasi 2 - 2 Lindenhof
Since 1903 1 - 2 FC Mira
FC Wageningen 3 - 4 The Guardians

Pos Naam P T W D L + - +/-
1 The Guardians 71 29 23 2 4 72 47 +25
2 AS Vlalex 63 29 19 6 4 50 27 +23

--------------------------------------------------------------------------------

3 FC Wageningen 54 29 15 9 5 62 45 +17
4 Since 1903 49 29 15 4 10 60 46 +14
5 vv AdeK 45 29 13 6 10 59 50 +9
6 FC Mira 42 29 11 9 9 53 49 +4
7 Krc top 5 42 29 10 12 7 57 50 +7
8 unirea iasi 41 29 12 5 12 53 50 +3
9 .fl!pm0d3.sQuad 39 29 11 6 12 52 48 +4
10 Theuwizz' FC 39 29 10 9 10 55 55 0

--------------------------------------------------------------------------------

11 Roslar SV 36 29 9 9 11 50 51 -1
12 dreamteam 34 29 8 10 11 54 51 +3
13 Lindenhof 31 29 7 10 12 39 39 0
14 GLIMM3R_Te4M 29 29 7 8 14 49 54 -5
15 Club Bruges 26 29 7 5 17 54 64 -10
16 Teefjes vrolijke 11 0 29 0 0 29 29 122 -93

Spanning troef... Wat is de volgorde van eisen weer bij gelijke stand?

Punten
Aantal winstmatchen
Doelsaldo
?

Ik moet een punt pakken bij de kampioen, want Roslar gaat echt niet met slechts 1 doelpunt winnen tegen Adek, wiens teamspirit te laag ligt.
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”