Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

matt wrote:
kvk dries wrote:we komen naar de C met het kampioenschap op de laatste speeldag !!! :D:D:D
ik kom smoje en matt vergezellen :wink: kan 1 v. die 2 zeggen of m'n team goed genoeg is ?
Kzal kijken na de simulatie
Ik had een hele tekst getypt over elke persoon die promoveert maar doordat ik hier op school met IE werk, ben ik 'm dus kwijt. :(
Komt erop neer dat je naast Tepmut en wattie de beste kern hebt van de promovendi, en je zeker wel een kans maakt voor het behoud. Tepmut heeft wel de beste, en bij jouw team heb ik opgemerkt dat er hier en daar een paar agressievere spelers bij zitten. Bij wattie zitten er dan weer veel oudere spelers dus zal ie ofwel last van fitheid of van ts hebben. Maar hij is wel een steengoeie manager, dus ook dit onder voorbehoud. En hou ook de blijvers in de gaten: tem kenny, die net het behoud wist binnen te halen maar daar al enkele seizoenen blijft in slagen, zijn het beresterke tegenstanders. (vooral alus en reini worden moeilijk, als ze niet onder m'n verwachtingen presteren)
OscarCookie

Post by OscarCookie »

De doelstelling dit seizoen is bereikt. Eindelijk nog eens een bekertje in de kast zetten, voor een club die het de afgelopen seizoenen wat te hard te verduren kreeg...
Vorig seizoen hadden we enorm veel pech, en kozen we de laatste 4 speeldagen voor degradatie naar C, om onszelf wat te bezinnen over de toekomst van GodsheideVV. Met enkele wat oudere spelers (28-29) werd er dus los kampioengespeeld, een doel op zich. Na 10 speeldagen groeide het vertrouwen om te streven naar het maximum van de punten. De transferstrategie werd even naar het achterplan verwezen, en we zijn er in geslaagd om tot op speeldag 30 overwinningen te pakken.
Met slechts 25 tegendoelpunten hebben we overigens de minst gepasseerde verdediging van de C-reeks. Helaas zullen we afscheid moeten nemen van Olivier Verheyen, die steeds het sluitstuk van onze verdediging vormde...

Volgend seizoen wordt zeker niet gemakkelijk. We laten 2 A-CM's en een A-RB vertrekken, zoiets vang je niet zomaar op, al staat er weer wat jong talent te popelen om zich te bewijzen...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Molleke wrote:De redding is een feit.

1 team#SoaD 74
2 Bąbelki 67
3 FC Kama 66
4 real monten.. 66
5 fc de pinte.. 62
6 fc.boskamphoek 53
7 kvc Booischot 47
8 kvm 43
9 KRC Molleke 41
10 Jugglers 40
-------------------------------------------------------------------------------
11 Chavdar Troyan 39
12 F.C. Lith U.. 34
13 Nemuritorii 26
14 St.Margaret.. 23
15 kamikaze un.. 9
16 Gaan-Met_Di.. 0

Ik was me al aan het voorbereiden om volgend jaar terug in C6 aan te treden. Maar heb me nog net kunnen handhaven in B... Alvast nog 1 seizoen waarin ik geen punten aan jou ga verliezen.... :)
sanex

Post by sanex »

5-2 verloren tegen the prince,maar de C-ploeg kreeg zijn kans.

Zal nu moeten overschakelen naar het andere topic zeker
kvk dries

Post by kvk dries »

matt wrote:
matt wrote:
kvk dries wrote:we komen naar de C met het kampioenschap op de laatste speeldag !!! :D:D:D
ik kom smoje en matt vergezellen :wink: kan 1 v. die 2 zeggen of m'n team goed genoeg is ?
Kzal kijken na de simulatie
Ik had een hele tekst getypt over elke persoon die promoveert maar doordat ik hier op school met IE werk, ben ik 'm dus kwijt. :(
Komt erop neer dat je naast Tepmut en wattie de beste kern hebt van de promovendi, en je zeker wel een kans maakt voor het behoud. Tepmut heeft wel de beste, en bij jouw team heb ik opgemerkt dat er hier en daar een paar agressievere spelers bij zitten. Bij wattie zitten er dan weer veel oudere spelers dus zal ie ofwel last van fitheid of van ts hebben. Maar hij is wel een steengoeie manager, dus ook dit onder voorbehoud. En hou ook de blijvers in de gaten: tem kenny, die net het behoud wist binnen te halen maar daar al enkele seizoenen blijft in slagen, zijn het beresterke tegenstanders. (vooral alus en reini worden moeilijk, als ze niet onder m'n verwachtingen presteren)
k bedankt :)
ik kijk alvast uit naar de matchen tegen jou en smoje :D
OscarCookie

Post by OscarCookie »

I guess it's time to say goodbye!

Dag C-reeks het was hier fun, hopelijk tot nooit meer :D

Of tot over 2 seizoenen, wie weet :D
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Veel geluk voor Oscar Cookie en racingbojkes! Jullie gaan beiden terecht door naar de B-divisie.

Dit afgelopen seizoen heb ik af en toe wat moeilijkheden ondervonden om mijn geschorste agressieve spelers te kunnen vervangen, maar ik zal langzaam aan trachten een minder agressieve ploeg uit te bouwen. En hopelijk kan ik dan binnen 2 à 3 seizoenen ook promoveren naar de B-divisie.

Veel succes :!: :!: :!: :!:
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Shonk

Post by Shonk »

1-2 gewonne bij Chesterfiels Iasi, maar mocht niet meer baten daar we al zeker waren van degradatie naar D.

We zakken naar D 11 waar we alvast voor de titel zullen gaan!
Image Image
racingboj

Post by racingboj »

Lord Vegeta wrote:Veel geluk voor Oscar Cookie en racingbojkes! Jullie gaan beiden terecht door naar de B-divisie.

Dit afgelopen seizoen heb ik af en toe wat moeilijkheden ondervonden om mijn geschorste agressieve spelers te kunnen vervangen, maar ik zal langzaam aan trachten een minder agressieve ploeg uit te bouwen. En hopelijk kan ik dan binnen 2 à 3 seizoenen ook promoveren naar de B-divisie.

Veel succes :!: :!: :!: :!:
Bedankt! Ik heb eigenlijk een heel constant seizoen gedraaid. Het beste doelsaldo samen met GodsheideVV, het meeste doelpunten gescoord samen met Legacy, de topschutter in mijn rangen. Ik heb slecht 2 nederlagen geleden, telkens tegen het ongenaakbare GodsheideVV, hoewel ik er 2 keer sterk tegen presteerde.

Ik haalde 78 punten wat echt wel verschrikkelijk veel is voor 2de te worden.

Volgend seizoen zal het wat anders worden, ik hoop gewoon op de 10de plaats al zal dat moeilijk worden. Mijn ploeg is ook ouder aan het worden. Ik heb vandaag eens geprobeerd met een 5-4-1 opstelling en haalde een mooie 137 rating. Zeker een alternatief voor de toekomst dus, misschien kan ik hierdoor wat verrassen.

veel succes volgend seizoen!

Bye C-topic.
Daan.//

Post by Daan.// »

nipt gedegradeerd

Not

(Borat :) )
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Jammergenoeg ten voordele van Roslar (1 goal te weinig gemaakt) gedegradeerd uit B2. Ik kom terecht in C4.
ImageImageImage
mr charlie

Post by mr charlie »

Dikke proficiat aan alle C-promovendi
Ik ben uiterst tevreden met mijn 6e plaats!
Succes aan allen, en volgend seizoen concentreer ik me op transferts!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

mss lijst maken wie van de forummers waar speelt?

C.1

Post by mr charlie »

Mr Charlie
Sparta Palmeiras
C9 (6e)

Plaats volgend seizoen: 16e :wink:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

mss lijst maken wie van de forummers waar speelt?

C.1

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”