Ik had een hele tekst getypt over elke persoon die promoveert maar doordat ik hier op school met IE werk, ben ik 'm dus kwijt.matt wrote:Kzal kijken na de simulatiekvk dries wrote:we komen naar de C met het kampioenschap op de laatste speeldag !!!:D:D
ik kom smoje en matt vergezellenkan 1 v. die 2 zeggen of m'n team goed genoeg is ?

Komt erop neer dat je naast Tepmut en wattie de beste kern hebt van de promovendi, en je zeker wel een kans maakt voor het behoud. Tepmut heeft wel de beste, en bij jouw team heb ik opgemerkt dat er hier en daar een paar agressievere spelers bij zitten. Bij wattie zitten er dan weer veel oudere spelers dus zal ie ofwel last van fitheid of van ts hebben. Maar hij is wel een steengoeie manager, dus ook dit onder voorbehoud. En hou ook de blijvers in de gaten: tem kenny, die net het behoud wist binnen te halen maar daar al enkele seizoenen blijft in slagen, zijn het beresterke tegenstanders. (vooral alus en reini worden moeilijk, als ze niet onder m'n verwachtingen presteren)