Divisie G
Moderator: Moderator
4-1 gewonnen in de league! Wel tegen de laatste die maar een linierating haalde van 67 ?!? Ik had linierating van 96.
Inderdaad, in de VrB gaat het spannend worden. Alles is nog mogelijk want ik heb maar hééééééél nipt gewonnen tegen jullie 2. Vooraf had ik me al afgeschreven toen ik jullie linieratings en GK zag maar nu zit het er nog in. Als ik tegen één van jullie beiden een puntje pak zal ik normaal doorgaan. Doe ik dat niet lig ik er misschien uit (afhankelijk van doelsaldo). Eén ding is zeker, we hebben alledrie ongeveer gelijkwaardige ploegen.
Groeten,
dino_001
Inderdaad, in de VrB gaat het spannend worden. Alles is nog mogelijk want ik heb maar hééééééél nipt gewonnen tegen jullie 2. Vooraf had ik me al afgeschreven toen ik jullie linieratings en GK zag maar nu zit het er nog in. Als ik tegen één van jullie beiden een puntje pak zal ik normaal doorgaan. Doe ik dat niet lig ik er misschien uit (afhankelijk van doelsaldo). Eén ding is zeker, we hebben alledrie ongeveer gelijkwaardige ploegen.
Groeten,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Member of the Soccer Project Association
-
²anthony1989 wrote:mn 2 eerste matchkes gewonnen
ben eig wel bly want mn teamspirit moet dringend omhoog anders haal ik de promotie niet binnen vrees ik
Ook 6/6 gehaald, doelpuntenverhouding 8-1, maar een lage teamspirit van 22%, vooral te wijten aan mijn overvloedig transferbeleid van eind vorig seizoen.
-
by my is mn doelpuntensaldo maar 5-0lessius wrote:²anthony1989 wrote:mn 2 eerste matchkes gewonnen
ben eig wel bly want mn teamspirit moet dringend omhoog anders haal ik de promotie niet binnen vrees ik
Ook 6/6 gehaald, doelpuntenverhouding 8-1, maar een lage teamspirit van 22%, vooral te wijten aan mijn overvloedig transferbeleid van eind vorig seizoen.

mn TS is veel gestegen in vergelyking met vorig jaar maar ik wil zo snel mogelyk toch terug 100% hebben dan kan ik eens echt voluit gaan

-
- Team President
-
- Team Board Member
-
Yes, gewonnen tegen de eerste in league met 2-1! Hij had 1 speler met rode kaart waardoor zijn linierating iets lager was dan de mijn 
Vandaag in VrB tegen pappaert (rusg), zal een ander paar mouwen zijn dan in de heenronde maar met een gelijkspel ben ik al meer dan tevreden... Dan kunne pappaert en erwin het onder elkaar uitmaken wie er naar volgende ronde kan gaan

Vandaag in VrB tegen pappaert (rusg), zal een ander paar mouwen zijn dan in de heenronde maar met een gelijkspel ben ik al meer dan tevreden... Dan kunne pappaert en erwin het onder elkaar uitmaken wie er naar volgende ronde kan gaan

Trouwens, vandaag heb ik 4 matchen waaronder 3 belangrijke matchen te spelen. De competitie, tegen pappaert in ons bekertje en dan nog een Vrb match in 2de ronde tegen een andere G'er met ongeveer zelfde GK maar enkele goeie uitschieters qua spelers. De minder belangrijke is nog een finale in andere VrB (met 4 ploegen) te spelen maar tegen een H'er met GK van 49% en dat zal ik moeten afmaken met een B elftal, inzet was ook maar 10.000€.
Groeten en moge de beste winnen in onze wedstrijden van de VrB,
dino_001
Groeten en moge de beste winnen in onze wedstrijden van de VrB,
dino_001
-
-
- Team Board Member