Divisie G
Moderator: Moderator
Analyse van gisteren:dino_001 wrote:Trouwens, vandaag heb ik 4 matchen waaronder 3 belangrijke matchen te spelen. De competitie, tegen pappaert in ons bekertje en dan nog een Vrb match in 2de ronde tegen een andere G'er met ongeveer zelfde GK maar enkele goeie uitschieters qua spelers. De minder belangrijke is nog een finale in andere VrB (met 4 ploegen) te spelen maar tegen een H'er met GK van 49% en dat zal ik moeten afmaken met een B elftal, inzet was ook maar 10.000€.
Groeten en moge de beste winnen in onze wedstrijden van de VrB,
dino_001
competitiematch gewonnen = OK
In ons cupke gelijkspel tegen rusg (yes, ik ga sowieso door naar volgende ronde) = OK
Andere VrB verloren na penalties in 2de ronde tegen andere G'er = Niet OK
Finale gewonnen in nog een andere VrB tegen H'er met GK=49% = OK
Deze morgen gewonnen met 1-7 in competitie tegen laatste
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
Dat zal zeker niet gemakkelijk wordeneS-Erwin wrote:eb 3-0 in jou cubje gewonne xD maar damnDino heeft 1-1 gespeeld best jammer
anders stond ik gelijk met de 2e
nu punt verschil , zondag zal DE MATCH gespeeld moeten worden tussen mij en de 2e rusg dan ... zal zeker niet makkelijk worden

allé, goe bezig dinodino_001 wrote: Analyse van gisteren:
competitiematch gewonnen = OK
In ons cupke gelijkspel tegen rusg (yes, ik ga sowieso door naar volgende ronde) = OK
Andere VrB verloren na penalties in 2de ronde tegen andere G'er = Niet OK
Finale gewonnen in nog een andere VrB tegen H'er met GK=49% = OK
Deze morgen gewonnen met 1-7 in competitie tegen laatste

-
anthony1989
- Member of the Soccer Project Association
-
drankduivel
- Team Board Member
-
drankduivel
- Team Board Member
-
anthony1989
- Member of the Soccer Project Association
Heel lastige week achter de rug!! ga het deze week wat rustiger aan doen... is echt wel nodig... tweede probleem is natuurlijk de niet extreem hode teamspirit die moet zo snel mogelijk omhoog!!
morge heb ik DE match van het seizoen, ik speel tege de beste van de compititie ( klasse 72% ) ik speel thuis maar die lastige week speelt natuurlijk parten ( net als de TS ). Ik heb ook in de VrB verlore tege de billekletsers maar dat is niks as ik vrijdag denk ik tede de portugal guys win ben ik door!!
het overzicht van de week by Hilermo
morge heb ik DE match van het seizoen, ik speel tege de beste van de compititie ( klasse 72% ) ik speel thuis maar die lastige week speelt natuurlijk parten ( net als de TS ). Ik heb ook in de VrB verlore tege de billekletsers maar dat is niks as ik vrijdag denk ik tede de portugal guys win ben ik door!!
het overzicht van de week by Hilermo
Allons le VK!!