het was dus blijkbaar geen fout van mezelf
men A-RF heeft zich gisteravond geblesseerd op training (heb ik zonet gelezen)
en blijkbaar krijgt mijn C-speler van 72% dan voorrang op de B-speler van 81%
stom spel
Op zich ben ik nog best tevreden. De eerste week afgerond met 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Vanaf volgende week kunnen we ons B-team gaan aansterken en zullen we proberen alles te gaan winnen. Maandag beginnen we tegen de nummer 1, we zullen er dus wel iets voor doen!
De stand in D.26
1 Granducato toscano 12
2 FC JEREMY 12
--------------------------------------------------------------------------------
3 Maikels Fc 8
4 FC MaXeMor 8
5 FC Shantara 8
6 Joenaaitet 7 7 HS ZUYD 7
8 fc rtyne 6
9 FC fast bike 5
10 AS Oostende 5
-------------------------------------------------------------------------------- 11 Elettro FC 5
12 DINQ 3
13 Liekyfreakies 1
14 AC.Giardino 1
15 FC Lupus Ostrava 0
16 Ramblers United 0
crazy hairs wrote:het was dus blijkbaar geen fout van mezelf
stom spel
Niet echt logisch dat je C speler moest opdraven. Ik heb risico genomen en agressiever gespeeld. Door die agressie en men verdedigende muur was 1 punt heel misschien wel mogelijk geweest ook al stond je B speler op. Verlies zat er voor 80% in en een gelijkspel de andere 20%. Winst zat er helemaal niet in desondanks de C speler van jou domweg erop stond heeft het me wel 3 punten cadeau gegeven. Niet echt leuk voor jou als de andere teams boven je punten tegen me pakten door men TS en jij verliest er nu. Ik kan hier niet veel aan doen maar ik heb wel op deze manier dan mijn revanche beet
prachtig.
ik vreesde voor verlies omdat we gisterenavond 2 spelers verkochten om die Lb binnen te halen.
wat betekende dat ik begon met een TS van 85% aan de match + 2 geblesseerde A-spelers.
SMPT raadde ons 5-3-2 aan. en blijkbaar heeft hij het team aangemoedigd
winst dus tegen de n°1 en bijgevolg een mooie 7/9. nu snel die TS omhoog krijgen en dan kunnen we lekker voor de 3e plaats strijden
crazy hairs wrote:het was dus blijkbaar geen fout van mezelf
stom spel
Niet echt logisch dat je C speler moest opdraven. Ik heb risico genomen en agressiever gespeeld. Door die agressie en men verdedigende muur was 1 punt heel misschien wel mogelijk geweest ook al stond je B speler op. Verlies zat er voor 80% in en een gelijkspel de andere 20%. Winst zat er helemaal niet in desondanks de C speler van jou domweg erop stond heeft het me wel 3 punten cadeau gegeven. Niet echt leuk voor jou als de andere teams boven je punten tegen me pakten door men TS en jij verliest er nu. Ik kan hier niet veel aan doen maar ik heb wel op deze manier dan mijn revanche beet
wacht maar
jij moet nog op bezoek komen hé
dan zal ik extra alert zijn, en tegen dan zit die achterlijke C-speler toch niet meer in men team
ja hoor
alweer een A-speler in de lappenmand.
dit keer men CM voor 8 dagen out.
is dan al de vierde A-speler die ik voor lange tijd verlies in enkele dagen.
en ik vind het zwaar overdreven.
de fitste spelers raken blijkbaar telkens het zwaarst geblesseerd
zo is SP echt geen fun meer
0/12 in de eerste week door telkens een nipt verlies wat wel te verwachte was door onze lage TS. 68-70%
Vandaag eerste overwinning waardoor ook de eerste 3 punte en een sprong van de laatste plaats naar plaats 12. De club is nu vertrokke en zal het de rest in de liga nog moeilijk maken al verwacht ik wel dat de terugronde onze sterkste gaat zijn.