Moderator: Moderator
proficiat ik dacht ook dat ik een punt zou pakken maarja je speelde thuis en je speelde 5 agressie meer en donderdag moet er thuis absoluut gewonnen worden tegen juventus want vrijdag moeten we dan op verplaatsing naar atleticoXeom wrote:yeah !!!! soldiers--X-- wint van 1991 !!!
Niet echt verdient maar jah![]()
Allebei ons linierratingen waren 126% ... Ik heb gewoon chance gehad dat ik thuis speelde... Maar normaal verdiende real een puntje![]()
Maar ik ben erg tevreden... Zo kan ik punten blijven sprokelen tot wanneer ik tegen de toppers moet zoals SAT en enzo...
waarschijnlijk win je terugronde wel dan is het bij jou thuis... en zoals je het zegt.. de volgende match was belangrijker tegen juventus... Ik daarentegen moet tegen Mighty duck dus ik kon tegen jou risico's pakken...real wrote:proficiat ik dacht ook dat ik een punt zou pakken maarja je speelde thuis en je speelde 5 agressie meer en donderdag moet er thuis absoluut gewonnen worden tegen juventus want vrijdag moeten we dan op verplaatsing naar atleticoXeom wrote:yeah !!!! soldiers--X-- wint van 1991 !!!
Niet echt verdient maar jah![]()
Allebei ons linierratingen waren 126% ... Ik heb gewoon chance gehad dat ik thuis speelde... Maar normaal verdiende real een puntje![]()
Maar ik ben erg tevreden... Zo kan ik punten blijven sprokelen tot wanneer ik tegen de toppers moet zoals SAT en enzo...