Divisie D
Moderator: Moderator
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
2-1 winst tegen Smitshoek met linieratings 126. best tevreden want we misten een A-speler op de Rb.
we klimmen naar plaats 6. de n°1 speelde opnieuw gelijk en zakt naar plaats 3.
4ptn staan we achter op de nieuwe n°1. laat ons hopen dat die zijn volgende match wint, dan mogen we vrijdag terug tegen een n°1 spelen. de 4e match al waar we het mogen opnemen tegen een n°1
ons stadion zal lekker vol lopen
morgen een rustige oefendag voor ons B-team tegen een H'tje
we klimmen naar plaats 6. de n°1 speelde opnieuw gelijk en zakt naar plaats 3.
4ptn staan we achter op de nieuwe n°1. laat ons hopen dat die zijn volgende match wint, dan mogen we vrijdag terug tegen een n°1 spelen. de 4e match al waar we het mogen opnemen tegen een n°1
morgen een rustige oefendag voor ons B-team tegen een H'tje
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Yeah, eerste punt is binnen
Alle wedstrijden verloren met één doelpunt verschil best wel k*t.
Nuja, dit is sabbatjaar (seizoen) hopelijk volgend jaar uit E. weer promoveren.
Alle wedstrijden verloren met één doelpunt verschil best wel k*t.
Nuja, dit is sabbatjaar (seizoen) hopelijk volgend jaar uit E. weer promoveren.
Starwalkers for A.
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
Seizoen 10 - G.595 - 7e
Seizoen 11 - G.595 - 3e
Seizoen 12 - G.595 - 1e
Seizoen 13 - F.199 - 1e
Seizoen 14 - E.67 - 2e
Seizoen 15 - D.23 - ??
-
crazy hairs
- Team Manager
-
MARKLUIJTEN
proficiat ik dacht ook dat ik een punt zou pakken maarja je speelde thuis en je speelde 5 agressie meer en donderdag moet er thuis absoluut gewonnen worden tegen juventus want vrijdag moeten we dan op verplaatsing naar atleticoXeom wrote:yeah !!!! soldiers--X-- wint van 1991 !!!
Niet echt verdient maar jah![]()
Allebei ons linierratingen waren 126% ... Ik heb gewoon chance gehad dat ik thuis speelde... Maar normaal verdiende real een puntje![]()
Maar ik ben erg tevreden... Zo kan ik punten blijven sprokelen tot wanneer ik tegen de toppers moet zoals SAT en enzo...
-
fcbportillo
- Team President
-
kendedecker
- Team President
Wij hebben een mooie 18 op 18. Donderdag uit bij de tweede, als we die match kunnen winnen hebben we al een kloofje van 6 punten geslagen. Zal zeker ni simpel worden aangezien men spelers hun fitheid laag is maar we hopen het beste eh
Manager van Team De Decker
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
-
Xeom
waarschijnlijk win je terugronde wel dan is het bij jou thuis... en zoals je het zegt.. de volgende match was belangrijker tegen juventus... Ik daarentegen moet tegen Mighty duck dus ik kon tegen jou risico's pakken...real wrote:proficiat ik dacht ook dat ik een punt zou pakken maarja je speelde thuis en je speelde 5 agressie meer en donderdag moet er thuis absoluut gewonnen worden tegen juventus want vrijdag moeten we dan op verplaatsing naar atleticoXeom wrote:yeah !!!! soldiers--X-- wint van 1991 !!!
Niet echt verdient maar jah![]()
Allebei ons linierratingen waren 126% ... Ik heb gewoon chance gehad dat ik thuis speelde... Maar normaal verdiende real een puntje![]()
Maar ik ben erg tevreden... Zo kan ik punten blijven sprokelen tot wanneer ik tegen de toppers moet zoals SAT en enzo...
-
el stino
ons B/C-team heeft een plezante wedstrijd gespeeld in de beker tegen een h-ploeg
10-1 winst
morgen mogen we tegen de laatste spelen in de competitie, toch spreken we van een topper
we mogen op bezoek gaan bij fc italia. ooit een echt topteam dat de SP-cup won, maar blijkbaar de laatste seizoenen serieus is weggezakt naar de lagere regionen
toch sturen we ons beste team erop af, want hij heeft nog steeds enkele kleppers in de ploeg rondlopen (eigenlijk versta ik niet waarom hij laatste staat, en hopelijk zorgt hij morgen niet voor een ommekeer
)
10-1 winst
morgen mogen we tegen de laatste spelen in de competitie, toch spreken we van een topper
we mogen op bezoek gaan bij fc italia. ooit een echt topteam dat de SP-cup won, maar blijkbaar de laatste seizoenen serieus is weggezakt naar de lagere regionen
toch sturen we ons beste team erop af, want hij heeft nog steeds enkele kleppers in de ploeg rondlopen (eigenlijk versta ik niet waarom hij laatste staat, en hopelijk zorgt hij morgen niet voor een ommekeer
Royal FC (el stino) - Manager since season 8