Divisie B
Moderator: Moderator
Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar iedereen. Ik heb zoals ik al voor 95% zeker wist gewonnen tegen Leeds United. Ik had al op voorhand gezien dat mijn spelers een pak beter zouden presteren als die van hem en mijn teamspirit was ook beter. Enkel een vroege rode kaart voor mij had hem redding kunnen brengen maar ik heb opzettelijk om die reden met lage agressie gespeeld. Hij kon mij niet overklassen met een veel hogere agressie omdat hij een aantal spelers heeft die veel te agressief zijn daarvoor. De prestaties van mijn spelers lagen maar liefst 30 punten hoger. Met deze overwinning sta ik nu ook voor hem in de stand.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Gewonnen tegen Roslar, 3-5, van een amusante match gesproken.
Het had wel anders kunnen lopen als hij geen spits had opgesteld met prestatie 29
en met een hogere agressie gespeeld had.
We komen nu op de 10de en beoogde plaats.
Een opmerkelijke vaststelling: we hebben zowel de beste aanval als de slechtste verdediging met beiden 32 doelpunten.
Morgen tegen FC Mira, de winnende ploeg van het moment, zal het zéér moeilijk worden, ook al omdat ik 3 gechorsten heb. We hopen op een bijna onmogelijk puntje, want dat zou welkom zijn.
In ieder geval hebben we 2007 goed ingezet. En ik wens ook alle mangers het beste in SP in 2007!
Het had wel anders kunnen lopen als hij geen spits had opgesteld met prestatie 29

Een opmerkelijke vaststelling: we hebben zowel de beste aanval als de slechtste verdediging met beiden 32 doelpunten.
Morgen tegen FC Mira, de winnende ploeg van het moment, zal het zéér moeilijk worden, ook al omdat ik 3 gechorsten heb. We hopen op een bijna onmogelijk puntje, want dat zou welkom zijn.
In ieder geval hebben we 2007 goed ingezet. En ik wens ook alle mangers het beste in SP in 2007!
't waren zware feestdagen...racingboj wrote:Gewonnen tegen Roslar, 3-5, van een amusante match gesproken.
Het had wel anders kunnen lopen als hij geen spits had opgesteld met prestatie 29en met een hogere agressie gespeeld had.

ploeg vergeten in te stellen... Wat ik wel niet begrijp, waarom die CF van met BP29 werd opgesteld en niet mijn normale tweede spits met BP68...
Nuja, al bij al ging ik toch nooit aan jouw ratings geraakt hebben, dus toch een verdiende overwinning voor jou. Ik heb mij al bij de degradatie neergelegd en beraadt me momenteel over de toekomst van mijn ploeg...
Ik dacht al dat ge het vergeten waart, een spijtige zaak voor jou want als je gewonnen had kwam je terug tot op 4 punten van de 10de plaats. Maar ik vind het niet zo bijzonder jammeremeulea wrote:'t waren zware feestdagen...racingboj wrote:Gewonnen tegen Roslar, 3-5, van een amusante match gesproken.
Het had wel anders kunnen lopen als hij geen spits had opgesteld met prestatie 29en met een hogere agressie gespeeld had.
In ieder geval hebben we 2007 goed ingezet. En ik wens ook alle mangers het beste in SP in 2007!![]()
ploeg vergeten in te stellen...

Maar ik haalde ook wel mooie ratings van 137, of het voldoende geweest zou zijn om te winnen tegen jou op volle sterkte weet ik echter niet.
-
- Team Board Member
eerst en vooral wens ik iedereen een prettig nieuwjaar, en feliciteer ik Veg met zijn verdiende overwinning tegen mij ik had ook niet meer verwacht.JOY wrote:zou 2007 ons geluk brengen ???lobert wrote:Maccbi heeft denk ik een foutje gemaakt.. een aantal van z'n spelers hebben fitheden van 92-94 % terwijl de mijne allemaal op 100 % moraal en 97/98 % fitheid zitten.
die 7 zou eens een lucky seven kunnen worden blijkbaar
bij Leeds de twee beste geschorst![]()
Maccbi straks op 7 punten ???
en aan JOY: ik denk niet dat het alleen aan die twee geschorste gaat liggen, want ik mis ook mijn beste LB( niet fit bevonden), meer dan waarschijnlijk ook mijn beste RF(te lage fitheid) en misschien mijn besteLM( hij is 31j, dus ik weet niet of zijn prestatie goed gaat zijn) maar we zullen wel zien. ik ga proberen een goed team op de mat te brengen.

Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
-
- Team Board Member
ik ben de eerste om toe te geven dat je verdient gewonnen hebt, maar toch vraag ik u om met een beetje meer respect over mijn ploeg te praten. zie mijn reactie niet slecht in, ik heb gewoon niet graag dat er neerbuigend over mijn ploeg word gepraat. want ik ben tevreden over mijn ploeg.Veg wrote:Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar iedereen. Ik heb zoals ik al voor 95% zeker wist gewonnen tegen Leeds United. Ik had al op voorhand gezien dat mijn spelers een pak beter zouden presteren als die van hem en mijn teamspirit was ook beter. Enkel een vroege rode kaart voor mij had hem redding kunnen brengen maar ik heb opzettelijk om die reden met lage agressie gespeeld. Hij kon mij niet overklassen met een veel hogere agressie omdat hij een aantal spelers heeft die veel te agressief zijn daarvoor. De prestaties van mijn spelers lagen maar liefst 30 punten hoger. Met deze overwinning sta ik nu ook voor hem in de stand.

Ja hoor, 137 is het hoogste wat ik ooit behaalde, maar dat is al lang geleden... Al een seizoen of twee heb ik de indruk dat mijn ratings lijken te dalen... :sracingboj wrote:Ik dacht al dat ge het vergeten waart, een spijtige zaak voor jou want als je gewonnen had kwam je terug tot op 4 punten van de 10de plaats. Maar ik vind het niet zo bijzonder jammeremeulea wrote:'t waren zware feestdagen...racingboj wrote:Gewonnen tegen Roslar, 3-5, van een amusante match gesproken.
In ieder geval hebben we 2007 goed ingezet. En ik wens ook alle mangers het beste in SP in 2007!![]()
ploeg vergeten in te stellen.... Ik was ook bijna vergeten mijn ploeg in te stellen, maar nog snel snel gedaan, de vriendschappelijke match daarna was ik wel vergeten in te stellen, maar dat is niet zo erg.
Maar ik haalde ook wel mooie ratings van 137, of het voldoende geweest zou zijn om te winnen tegen jou op volle sterkte weet ik echter niet.
Ik praat helemaal niet neerbuigend, ik had het thuisvoordeel, meer teamspirit en bijna al mijn spelers van mijn A-team hadden 100% moraal en 100% fitheid. Bij jouw team moest je enkele A-spelers missen die je op een bepaalde positie zelfs niet kon opvangen (LB). De meeste van jouw beste spelers hadden ook niet 100% moraal en niet 100% dus ze konden hun beste prestatie niet neerzetten. Rekening houdende met al deze factoren was de kans dat ik zou winnen zeer groot en dat is ook wat ik hierboven heb neergeschreven. Ik heb helemaal niet gezegt dat jouw ploeg slechter is als de van mij, ik heb gewoon gezegt dat gezien de omstandigheden ik dik favoriet was. Indien jij 100% teamspirit hebt, thuisvoordeel en spelers die hun beste prestatie neerzetten dan win je hoogst waarschijnlijk ook tegen mij.silverblase wrote: ik ben de eerste om toe te geven dat je verdient gewonnen hebt, maar toch vraag ik u om met een beetje meer respect over mijn ploeg te praten. zie mijn reactie niet slecht in, ik heb gewoon niet graag dat er neerbuigend over mijn ploeg word gepraat. want ik ben tevreden over mijn ploeg.
2-9-2008
-
- Member of the Soccer Project Association
dat hoeft niet hoor , ge moogt ook uw minst goede spelers opstellensilverblase wrote:
en aan JOY: ik denk niet dat het alleen aan die twee geschorste gaat liggen, want ik mis ook mijn beste LB( niet fit bevonden), meer dan waarschijnlijk ook mijn beste RF(te lage fitheid) en misschien mijn besteLM( hij is 31j, dus ik weet niet of zijn prestatie goed gaat zijn) maar we zullen wel zien. ik ga proberen een goed team op de mat te brengen.
spaar uw betere spelers voor in onze vriendschappelijke wedstrijd

-
Ik moet denk ik toch is stoppen met men ploeg vergete in te stellen
Er stond deze morgen 1 A team speler op... Dankje Assistent Trainer
Daar heb je nu toch echt niet veel aan é 
Och ja kijk, het lijkt onmiogelijk nu, blijven in B... Maar waarom is niet een mirakel forceren... Proberen morgen de grondvesten er van te leggen!

Och ja kijk, het lijkt onmiogelijk nu, blijven in B... Maar waarom is niet een mirakel forceren... Proberen morgen de grondvesten er van te leggen!

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
- Team Board Member
sorry, voor mijn reactie, het was wel een beetje ongepast waarvoor ik me ook excuseer. het kwam voor mij eerst neerbuigend over, maar met u tweede uitleg snap ik dat het helemaal niet zo was. sorry voor het rumoer en een prettig nieuwjaarVeg wrote:Ik praat helemaal niet neerbuigend, ik had het thuisvoordeel, meer teamspirit en bijna al mijn spelers van mijn A-team hadden 100% moraal en 100% fitheid. Bij jouw team moest je enkele A-spelers missen die je op een bepaalde positie zelfs niet kon opvangen (LB). De meeste van jouw beste spelers hadden ook niet 100% moraal en niet 100% dus ze konden hun beste prestatie niet neerzetten. Rekening houdende met al deze factoren was de kans dat ik zou winnen zeer groot en dat is ook wat ik hierboven heb neergeschreven. Ik heb helemaal niet gezegt dat jouw ploeg slechter is als de van mij, ik heb gewoon gezegt dat gezien de omstandigheden ik dik favoriet was. Indien jij 100% teamspirit hebt, thuisvoordeel en spelers die hun beste prestatie neerzetten dan win je hoogst waarschijnlijk ook tegen mij.

-
In B 3
KV JOY 8 punten voorsprong op Maccbi Natanya
met dank aan Lobert
Lensdreamteam wint inderdaad met 4-2
de topper tegen Maccbi Natanya
zelfs met 10 spelers zijn ze sterker,
want er was rood voor CB Quaranta bij een 3-2 stand
in plaats van 3-3 werd het nog 4-2
Ook in de wedstrijd Leeds- KV JOY
kan de thuisploeg tegenscoren na de uitsluiting
van hun CB Natama , hélaas voor Leeds
was één doelpunt niet genoeg, KV scoorde er twee
einduitslag 1-2
Er komt afscheiding tussen de top 3 en de achtervolgers
de BuffalosBlues blijven nog even aanklampen
zijn speelden tegen FC Lovech
en pakten de drie punten met een 6-2 overwinning,
en staan nu op de vierde plaats op drie punten
Lion Team moet even afhaken ,
zij hadden de moeilijke verplaatsing naar Nike Itegem
Het werd 4-3 winst voor de thuisploeg
een rode kaart bij Lion Team in de 80ste minuut
en een strafschop voor Itegem in de slotminuten
beslisten de partij
Tgang lijkt even verlost te zijn van degradatiezorgen
Essevee Zulte Waregem geraakt steeds dieper in de problemen
Essevee- Tgang werd 0-1
Bij Progresol Bercini - VegAttack was het net zoals op de andere velden
na de uitsluiting van een speler wordt er nog door de ploeg in minderheid
gescoort. Progresol had geluk want voor hen was het de gelijkmaker.
Het leverde hen een punt op in de strijd voor het behoud
3-3 einduitslag
In de wedstrijd Progresol da Malagueira - Real Aldamir
was het dan tegenovergesteld .Bij een 3-2 stand verliest
de thuisploeg CF Ten Heuvel met een tweede gele kaart
en krijgt onmiddellijk de gelijkmaker binnen ....3-3
Helemaal onderaan het klassement was er het duel
Trenguitos - Tranecids en dat eindigde op een logisch
gelijkspel 2-2
met nog 13 wedstrijden te gaan, is er een kloof van 10 punten
voor Trenguitos en 15 voor Tranecids met de 10 plaats
DeStand
1. KV JOY........................44
2. Maccbi Natanya............36
3. Lensdreamteam...........32
4. BuffalosBlues...............29
5. Lion Team...................28
vooruitzichten voor Donderdag
Maccbi Natanya neemt het op tegen BuffalosBlues
wordt de kloof tussen drie en vier nog groter ???
Lensdreamteam gaat op bezoek bij Transecids
KV JOY ontvangt Progresol da Malagueira
KV JOY 8 punten voorsprong op Maccbi Natanya
met dank aan Lobert

Lensdreamteam wint inderdaad met 4-2
de topper tegen Maccbi Natanya
zelfs met 10 spelers zijn ze sterker,
want er was rood voor CB Quaranta bij een 3-2 stand
in plaats van 3-3 werd het nog 4-2
Ook in de wedstrijd Leeds- KV JOY
kan de thuisploeg tegenscoren na de uitsluiting
van hun CB Natama , hélaas voor Leeds
was één doelpunt niet genoeg, KV scoorde er twee
einduitslag 1-2
Er komt afscheiding tussen de top 3 en de achtervolgers
de BuffalosBlues blijven nog even aanklampen
zijn speelden tegen FC Lovech
en pakten de drie punten met een 6-2 overwinning,
en staan nu op de vierde plaats op drie punten
Lion Team moet even afhaken ,
zij hadden de moeilijke verplaatsing naar Nike Itegem
Het werd 4-3 winst voor de thuisploeg
een rode kaart bij Lion Team in de 80ste minuut
en een strafschop voor Itegem in de slotminuten
beslisten de partij
Tgang lijkt even verlost te zijn van degradatiezorgen
Essevee Zulte Waregem geraakt steeds dieper in de problemen
Essevee- Tgang werd 0-1
Bij Progresol Bercini - VegAttack was het net zoals op de andere velden
na de uitsluiting van een speler wordt er nog door de ploeg in minderheid
gescoort. Progresol had geluk want voor hen was het de gelijkmaker.
Het leverde hen een punt op in de strijd voor het behoud
3-3 einduitslag
In de wedstrijd Progresol da Malagueira - Real Aldamir
was het dan tegenovergesteld .Bij een 3-2 stand verliest
de thuisploeg CF Ten Heuvel met een tweede gele kaart
en krijgt onmiddellijk de gelijkmaker binnen ....3-3
Helemaal onderaan het klassement was er het duel
Trenguitos - Tranecids en dat eindigde op een logisch
gelijkspel 2-2
met nog 13 wedstrijden te gaan, is er een kloof van 10 punten
voor Trenguitos en 15 voor Tranecids met de 10 plaats
DeStand
1. KV JOY........................44
2. Maccbi Natanya............36
3. Lensdreamteam...........32
4. BuffalosBlues...............29
5. Lion Team...................28
vooruitzichten voor Donderdag
Maccbi Natanya neemt het op tegen BuffalosBlues
wordt de kloof tussen drie en vier nog groter ???
Lensdreamteam gaat op bezoek bij Transecids
KV JOY ontvangt Progresol da Malagueira
Last edited by JOY on Tue Jan 02, 2007 7:54 am, edited 1 time in total.