Divisie B
Moderator: Moderator
Ja, mijn beste spelers zijn al oud en heb ik laten rusten, zo zijn ze inzetbaar tegen Beringen United, nu beschik ik over mijn beste ploeg , volledig fit en 100% of 99% moraal om tegen hem aan te treden.sanex wrote:De 5-4-1 verraste me wel maar ik speel al de hele terugronde niet meer voluit
Het is ook eens iets anders dan altijd een 3-4-3 te spelen. En sw's zijn ook nog eens goedkoop.
Verdorie, 'k zie het ook juist... Had ik mijn A-ploeg opgesteld, had ik waarschijnlijk de overwinning binnengehaald... Nu maar met mijn B-ploegske gespeeld... die defensive wall past er precies wel bijsljivovica wrote:Sja, die rode kaart van Joy was wel erg ongelukkig, maar zelfs zonder die rode kaart had ie misschien niet gewonnen.
Anyway, ik heb uit tegen de nummer voorlaatst Roslar SV gelijk gespeeld![]()
Vooral te wijten aan een zeer vroege blessure. In dit geval was het zeer handig geweest als ik zelf de wissel had toe kunnen passen door bijvoorbeeld wisselregels in te stellen. Nu kwam er een te zwakke LM op de CM-positie te spelen, als het aan mij had gelegen had ik een CB erin gestuurd (geen CM op de bank) en was ik op 4-3-3 overgeschakeld. Dikke kans dat ik dan gewonnen had![]()
Ach ja, hoort bij het spelletje he. Donderdag tegen het sterke SOAD proberen te stunten, dan doe ik weer mee. Toch lijkt de 2e plek een illusie, daarvoor laat ik te makkelijke punten liggen.

-
- Member of the Soccer Project Association
Sorry joy
maar ik heb ook een zot niet agressief ploegje nu hoor
Ze zijn nog totaal niet hoe ik ze will, maar dit zijn 45 spelers aangekocht op korte periode met veel geld wel maar dan nog... DIt is nog maar de 1ste lichting, en ik heb de agressies echt tot het miniemste beperkt...
Waarom? ik wou met zo een hoge agressie andere ploegen kunnen verslaan die miss toch dat tikkeltje sterker zijn... Vroeger speelde ik altijd scheids + agressie = 130... Nu staat er zelfs geen meet op, soms 60% agressiever... Omdat ik merk dat het mogelijk is met men niet agressieve pleog...
JE had btw veel sterkere ploeg kunnne opstellen hé
maarja
kijk
ben blij met nog is een puntje 

Waarom? ik wou met zo een hoge agressie andere ploegen kunnen verslaan die miss toch dat tikkeltje sterker zijn... Vroeger speelde ik altijd scheids + agressie = 130... Nu staat er zelfs geen meet op, soms 60% agressiever... Omdat ik merk dat het mogelijk is met men niet agressieve pleog...
JE had btw veel sterkere ploeg kunnne opstellen hé

maarja

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
JOY wrote:no commentlobert wrote:Ik verheug me op morgen.. benieuwd wat voor wedstrijd het gaat worden
we spreken niet meer in de pers ,
spreekverbod , voor manager , trainer en spelers
34.584 supporters zijn enorm ontgoocheld
over de laatste resultaten

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Sijpelt daar een beetje frustratie door Lobert?
Joy haalde met 130 nochtans bepaald geen hoge linieratings...
Ik haalde ook 130, uit tegen SOAD, en was daarmee vrij kansloos.
M'n enige hoop was agressie, hij heeft meer kwaliteit. Maar ook daarin ging Bloodhunter vol mee in de strijd
Ik moet dringend winnen morgen om van mijn 88 TS af te komen.
Gab thuis moet op papier de makkelijkste van het jaar zijn, dus dat moet toch lukken
De strijd om de tweede plaats lijkt weer helemaal open, met Babelki, Team SOAD, FC Wageningen en VV Adek binnen 4 punten. Mooi
Joy haalde met 130 nochtans bepaald geen hoge linieratings...
Ik haalde ook 130, uit tegen SOAD, en was daarmee vrij kansloos.
M'n enige hoop was agressie, hij heeft meer kwaliteit. Maar ook daarin ging Bloodhunter vol mee in de strijd

Ik moet dringend winnen morgen om van mijn 88 TS af te komen.
Gab thuis moet op papier de makkelijkste van het jaar zijn, dus dat moet toch lukken

De strijd om de tweede plaats lijkt weer helemaal open, met Babelki, Team SOAD, FC Wageningen en VV Adek binnen 4 punten. Mooi

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
vandaag was er dus blijkbaar géén thuisvoordeellobert wrote:Durf nu maar eens te klagen JOY .. jij wist ook dat ik ging verliezen, net als ikzelf.. Dus kappen met die onzin dat je geen kampioen wordt

zelfs Maccbi Natanya verliest thuis
en net voor een topwedstrijd twee transfers doorvoeren
is niet goed voor de teamspirit , dat was vandaag ook te merken

het mag eens in mijn voordeel zijn ook hé

soms win ik niet.... met 14% beter
nu win ik ...met slechts 1% beter
das het lot , niet de kennis of de sterkte

of hebt ge mij laten winnen

't valt wél op dat Maccbi een héél zwakke ploeg opstelde
waarschijnlijk ook even gedacht ' tis maar tegen de voorlaatste
en hij spaart zen beste van de topwedstrijd van morgen

maar nu voel ik me wél terug op mijn gemak met 8 punten voorsprong
het hadden er twee kunnen zijn
en met een verlieswedstrijd tegen Maccbi zou de voorsprong helemaal weg geweest zijn

'kheb wel nog de moeilijkste kalender van de drie
naar Lion Team -tegen Vegattack - tegen Nike Itegem en de afsluiter tegen Tgang , zelfs Progresol en BuffalosBlues moogt ge niet onderschatten
maar we gaan niet klagen , voor hen is het ook moeilijk

mijn planning was wel even in de war gebracht door die 1 op 6
we hadden eigenlijk op 6 op 6 gerekend
met die verloren 5 punten derbij konden we even ontspannen
nu blijft die spanning nog één week
ook al hebben we zo een grote voorsprong
twee keer niet winnen veranderd héél de zaak.
ik moet wel toegeven
het doet deugd als ge 's morgens opstaat
en ziet dat uw ploeg een topwedstrijd gewonnen geeft
héél uwe dag is goed
maandag en dinsdag was ik er niet goed van

3% betere linieratings en gewonnen tegen desportivo de malagueira. Ik was er op voorhand niet echt gerust in maar het is toch nog goed afgelopen. Ik zie Maccbi natanya zijn promotie nog verspelen, want zijn voorsprong is nu nog maar 6 punten en hij is niet meer zo goed bezig.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
ik ga nog proberen 2e te worden, zou graag nog eens jaartje A-reeks proberen. Ik sta nu op 8 punten, en als er enkele ploegen hun plaats willen afstaan des te beterVeg wrote:3% betere linieratings en gewonnen tegen desportivo de malagueira. Ik was er op voorhand niet echt gerust in maar het is toch nog goed afgelopen. Ik zie Maccbi natanya zijn promotie nog verspelen, want zijn voorsprong is nu nog maar 6 punten en hij is niet meer zo goed bezig.