akki wrote:Dat is nog eens winnen, Bruggenhof gaan kloppen op verplaatsing met 3-4, met ratings van 138 tegen 139 al speelde ik 5% minder agressief en 2 B spelers, maar bruggenhof had ook 2 B spelers. Maar we zijn zeer blij met de 3 punten en ik denk dat jimman nu zijn titelkansen wel mag opbergen.
Guardian wrote:WTF ik heb ene draw tegen kfc de pomp, als ik hem was zou ik de boel bij elkaar schelden
Ik haalde 136 met een geïmproviseerde 4-3-3 en zonder IO 136
blijkbaar worden de IO's gewist als je van formatie veranderd, wist ik niet
Hij met een 3-4-3 142
en ik ga in zijn stadion lopen met een draw
Random is toch iets stoems
denk dat de kampioen van dit jaar dus gekend is... als ik sommige matchen terug zie zat er mss wel meer in; maar heeft weer niet mogen zijn.. dus vanaf nu gaan we voor de vrb's
dockseven wrote:Als alles meezit dan ga ik proberen om maandag het linierating record te verbreken. Als ik geen blessures,schorsingen of een verminderde moraal /fitheid heb dan moeten mijn spelers een gemiddelde een bp van net boven de 73 kunnen halen. Hopelijk krijg ik tijdens de wedstrijd geen rode kaarten of blessures. En dan maar hopen...
146 en dat met een rode kaart in de 76ste minuut. Er is nog verbetering mogelijk.
Proficiat met je overwinning akki, al hoopte ik toch minstens op een punt. Mijn ploeg is door blessures zodanig f*cked up, dat de spelvreugde nihil is... Het wordt lastig ons te redden, heel lastig... Misschien slaan we wel een heel andere bladzijde om vanaf volgend seizoen.
kenny wrote:denk dat de kampioen van dit jaar dus gekend is... als ik sommige matchen terug zie zat er mss wel meer in; maar heeft weer niet mogen zijn.. dus vanaf nu gaan we voor de vrb's
Westel staat toch maar 5ptn voor? en is enkele spelers aan het verkopen waardoor hij lage Ts heeft. er zijn nog 5 wedstrijden, 15ptn te verdienen, dus denk dat het nog kan ik zou nog ff probere
Maandag: rollerbal vs kfc de pomp
Westel vs Drambuie United
FC Bruggenhof vs AC Rossoneri
Dinsdag:
AC Rossoneri vs Westel
Drambuie United vs FC Bruggenhof
Nop's Heroes vs rollerbal
kfc de pomp vs AFC AfA
Donderdag:
rollerbal vs Drambuie United
Westel vs AC Vialex
FC Bruggenhof vs Mado
De Zoeloe's vs kfc de pomp
Westel heeft het in eigen handen en kan het afmaken. Het speelt nog tegen de nr 6, de nr 11 (die nog vol tegen degradatie strijdt) en de nr 14. Bruggenhof heeft een vrij gelijkaardig schema, het speelt ook nog tegen de nr 11 en 14.
In de achtergrond kan echter ook nog bij een slippertje van Westel en/of Bruggenhof de match in het vet aangeduid vrij belangrijk zijn. kfc de pomp zal naast die eerste match nog tegen de voorlaatste en de laatste spelen. Ook rollerbal speelt nog tegen Drambuie United.
Mijn eerste gedacht zou zijn dat Westel het zal houden, tegen zijn beste tegenstander speelt hij thuis. Ik zie dus enkel mss een beetje gevaar in z'n dinsdagmatch. Bij een uitschuiver wordt het Bruggenhof tenzij kfc de pomp punten afsnoept bij rollerbal.
Idd een vrij spannende ontknoping.
Last edited by matt on Fri Jan 19, 2007 12:19 pm, edited 1 time in total.
akki wrote:We gaan voor de titel, ik kruis mijn vingers, hoop op winst maandag en ne slipper van de rest
Als Sjarel 6 op 9 haalt en jij 9 op 9, moet je nog een doelsaldo verschil van 8 goedmaken hé, vergeet da ni mee te tellen! Dus Sjarel moet al 2 keer op 3 punten laten liggen, als jij nog kampioen wil spelen. Dat lijkt me een beetje sterk.