Dit met A-RB met lage fitheid (presteert anders 3 beter) en met B-LM!
Divisie E
Moderator: Moderator
Gewonnen met 4-1. 
3 punten voor op de 9de en er zit weer eens een stijgende lijn in.
3 punten voor op de 9de en er zit weer eens een stijgende lijn in.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Leuke poule!!!yanniske wrote:E.67sjoerd wrote:Ik hoop hetyanniske wrote:alsek donderdag win post ik mss volgend seizoen ook hier![]()
!
In welke divisie kom je dan?
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-0 gewonnen, mijn nieuwe LF scoorde en haalde gelijk een rating van 70!!!! Daar ben ik erg blij mee. Heb nu al 5 spelers die boven de 70 presteren!!!
In de competitie zullen de laatste 5 wedstrijden best zwaar zijn. We spelen tegen de nummers: 3, 4, 6, 10, 12.
Twee overwinningen is genoeg voor promotie, drie voor het kampioenschap!
In de competitie zullen de laatste 5 wedstrijden best zwaar zijn. We spelen tegen de nummers: 3, 4, 6, 10, 12.
Twee overwinningen is genoeg voor promotie, drie voor het kampioenschap!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
armstech
- Member of the Soccer Project Association
deze morgen 5e (of 6e) opeenvolgende officiele match verloren
Ik haalde wel een persoonlijk diepterecord met maar 44 in de linies
De tegenstander haalde 122. Met een TS van 1% kan je toch niet winnen, dus stel ik mijn A/B team op tegen G-ers en H-ers, dan is het vaak nog nipt
Hopelijk duurt het niet te lang voor mijn TS weer op 100% staat 
Indien je geen enkele ligawedstrijd zou winnen en op alle mogelijke tijdstippen spelen, duurt het ongeveer 45 dagen. Mits winstmatchen in competitie en beker begin volgend seizoen, gaat het natuurlijk sneller.armstech wrote:deze morgen 5e (of 6e) opeenvolgende officiele match verlorenIk haalde wel een persoonlijk diepterecord met maar 44 in de linies
De tegenstander haalde 122. Met een TS van 1% kan je toch niet winnen, dus stel ik mijn A/B team op tegen G-ers en H-ers, dan is het vaak nog nipt
Hopelijk duurt het niet te lang voor mijn TS weer op 100% staat
Enfin, ergens halfweg volgend seizoen gok ik.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
3-1 verloren.
Sta wel nog steeds 8ste met 3 punten voorsprong.
Sta wel nog steeds 8ste met 3 punten voorsprong.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>