we hoopte op een draw vandaag van wetel, maar een rode kaart besliste daar anders over.. voor donderdag is er nog klein beetje hoop, maar we hopen niet te hard.. zelf hebben we dit seizoen maar 4keer verloren wat toch niet slecht is.. maar te veel draw's (6) waar random helemaal niet mee zat.. is "13"de seizoen in A, kan er iets mee te maken hebben.. teleurstelling gaat groot zijn, wat niet wegneemt dat westel een mooie kampioen gaat zijn, hierbij succes nog voor de andere twee ploegen uit de top drie..
proficiat kenny, khad het ni verwacht, ik heb toch nog een 4de plaats uit de brand gesleept.
En kom ik vandaag tot de vaststelling dat ik een contract verlenging van één van mijn spelers ben vergeten te verlengen met als gevolg bye bye CF van 23 jaar en 85%, serieuze vergissing van mij die mij redelijk wat geld ga kosten
had het helemaal niet meer verwacht, toch bedankt allemaal.. zijn heel tevreden dat we na al die jaren eens de titel kunnen pakken, vind het echt wel rot voor sjarel, om eerlijk te zijn hoopte we er natuurlijk wel op dat hij punten liet liggen.. maar zo op laatste speeldag vind ik echt wel jammer voor hem..
akki wrote:proficiat kenny, khad het ni verwacht, ik heb toch nog een 4de plaats uit de brand gesleept.
En kom ik vandaag tot de vaststelling dat ik een contract verlenging van één van mijn spelers ben vergeten te verlengen met als gevolg bye bye CF van 23 jaar en 85%, serieuze vergissing van mij die mij redelijk wat geld ga kosten
weet hoe het voelt.. alleen was het bij mij een CF 88% 23 j. lage agressie
akki wrote:proficiat kenny, khad het ni verwacht, ik heb toch nog een 4de plaats uit de brand gesleept.
weet hoe het voelt.. alleen was het bij mij een CF 88% 23 j. lage agressie
Bij mij eentje van 89 %, 23 jaar, bp 71 en 45 % agressie. Zelf gekocht en opgespoord toen hij nog ongetraind was.. Wat een drama was dat
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.