Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Oef eindelijk iemand van C5; want vorig seizoen was er geen enkele forummer vanuit C5 (de enigste twee forummers het seizoen daarvoor waren Godsheide VV en racingbojkes maar die zitten nu allebei in B en ik zit hier nog steeds te vissen in de C)
Palmares KSK Beveren:
Nee,ik ga men kern onder handen nemen en zal blij zijn met behoud.Maar zijn er echt ploegen die er bovenuit steken?
Nee er is niet echt een ploeg die er uitsteekt, ze zijn allemaal wat aan elkaar gewaagd. Ik ben momenteel mijn ploeg ook onder handen aan het nemen: alle agressieve spelers buiten en allemaal agressieloze spelers aan het binnenhalen. Want na 3 seizoenen was ik het beu die agressie. Elke wedstrijd 2 tot zelfs 5 geschorste spelers.
En uw idee om samen te promoveren zie ik wel zitten hoor
Palmares KSK Beveren:
Nee,ik ga men kern onder handen nemen en zal blij zijn met behoud.Maar zijn er echt ploegen die er bovenuit steken?
Nee er is niet echt een ploeg die er uitsteekt, ze zijn allemaal wat aan elkaar gewaagd. Ik ben momenteel mijn ploeg ook onder handen aan het nemen: alle agressieve spelers buiten en allemaal agressieloze spelers aan het binnenhalen. Want na 3 seizoenen was ik het beu die agressie. Elke wedstrijd 2 tot zelfs 5 geschorste spelers.
En uw idee om samen te promoveren zie ik wel zitten hoor
Als degradant uit B zal ik mijn uiterste best doen om hier een stokske voor te steken...
Daarstraks de ploegen even bestudeerd. Er zitten een paar kleppers tussen, maar in principe kunnen we iedereen aan. Nu maar hopen op strenge scheidsrechters, dat speelt in ons voordeel.