Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
terecht gewonnen
ondaks dat ik 1 rode kaart krijg en hem maar 1 ook !!!
scheidsrechter is 91 , ik speem 45 teamagressie
hem 60 !!
mijn agressiefste speler was dan 75 !
75 + 45 + 91 = 211
ik heb dan ook paar 55 - 66 - 70 agressie ( dast hoogste dan )
terwijl zijn agressiefste 91 is !!! ( die pakt dan nog geeneens rood !! )
91 + 60 + 91 = 241 !! en nog geen rood é ... eerlijkheid ?
hij heeft dan nog spelers met 67 - 72 - 79 - 84 en 88 agressie ..
en toch pakken we evenveel rode kaarten ...
random zeker
ondaks dat hebben we toch gewonnen en staan we zelfs op een promotieplaats naar A

ondaks dat ik 1 rode kaart krijg en hem maar 1 ook !!!
scheidsrechter is 91 , ik speem 45 teamagressie
hem 60 !!
mijn agressiefste speler was dan 75 !
75 + 45 + 91 = 211
ik heb dan ook paar 55 - 66 - 70 agressie ( dast hoogste dan )
terwijl zijn agressiefste 91 is !!! ( die pakt dan nog geeneens rood !! )
91 + 60 + 91 = 241 !! en nog geen rood é ... eerlijkheid ?
hij heeft dan nog spelers met 67 - 72 - 79 - 84 en 88 agressie ..
en toch pakken we evenveel rode kaarten ...
random zeker

ondaks dat hebben we toch gewonnen en staan we zelfs op een promotieplaats naar A

-
2-1 tegen FC Mira, een goed begin dus.
We hadden beide wat pech, zij iets meer dan ik.
Montenegro, de tegenstander van morgen, heeft verloren, hopelijk kunnen die 4% extra Teamspirit het verschil maken
Alle managers succes dit seizoen!
We hadden beide wat pech, zij iets meer dan ik.
Montenegro, de tegenstander van morgen, heeft verloren, hopelijk kunnen die 4% extra Teamspirit het verschil maken

Alle managers succes dit seizoen!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
- Team President
-
Deze wedstrijd is me deze speeldag wel opgevallen:
een bug?
Drambuie United 2 - 1 FC Stumperd
3 - 4 - 3 Formatie 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactiek Kick and rush
75% Stijl 65%
60% Agressie 65%
36% Verdediging 43%
36% Middenveld 44%
36% Aanval 46%
een bug?
Drambuie United 2 - 1 FC Stumperd
3 - 4 - 3 Formatie 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactiek Kick and rush
75% Stijl 65%
60% Agressie 65%
36% Verdediging 43%
36% Middenveld 44%
36% Aanval 46%
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
3-3 op het veld van Gangstakiller. Zijn palmares kennende (beker etc...) is dit een mooie prestatie van ons team.
Maar toch ben ik licht ontevreden. Het was dé moment om hem te pakken , want zijn TS was laag (mijn ook , maar nog niet zo laag) en met 5% minder agressie (had ik misschien wel meer moeten wagen,want koop speciaal niet-agressie spelers) had ik op verplaatsing 2 linieratings meer. Jammer de 2% TS en de punten zouden zeker gebruikt kunnen worden.
Na mijn A-CF valt nu ook mijn B-CM uit (net gekocht,typisch) , kloteboel.
Maar toch ben ik licht ontevreden. Het was dé moment om hem te pakken , want zijn TS was laag (mijn ook , maar nog niet zo laag) en met 5% minder agressie (had ik misschien wel meer moeten wagen,want koop speciaal niet-agressie spelers) had ik op verplaatsing 2 linieratings meer. Jammer de 2% TS en de punten zouden zeker gebruikt kunnen worden.
Ghent Semper Fidelis.
-
Smoje wrote:3-3 op het veld van Gangstakiller. Zijn palmares kennende (beker etc...) is dit een mooie prestatie van ons team.
Ik had niet verwacht dat jij ook agressief zou spelen. Dus het was voor mij een gok alles of niets. Ik pakte gelukkig geen rode kaart doordat mijn team erg onagressief is (minder dan 30% agressie). Dat jij geen rode kaart hebt gepakt, daar mag je je handen mee dicht knijpen met redelijke agressieve spelers als je RB CM LF CF en RF.
Al met al was jij net iets betere wat betreft de linieratings dus kan ik leven met een gelijkspel. Mijn TS is erg laag en ieder punt aan het begin van de competitie is meegenomen, want de doelstelling is handhaving.
Van het topteam Fc Crisis is weinig meer over, we zijn weer in opbouw, al heb ik nog wel wat topspelers in mijn gelederen

Jij beschikt over een topteam die in de A kan meedraaien, maar daar zijn er nog vele van in B.1
Season 2: Champion E.30
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
-
Nee , ben ontevreden van mijn team momenteel. Maar ben nog niet zolang serieus met het spel bezig , vroeger kocht ik nooit jonge spelers bvb toen ze nog voor het rapen lagen. Mijn TS hield ik ook niet in het oog. Dus A-waardig , zeker nog niet. Er moet overal een jeugdspeler bij , want het zijn weer één voor één flops (gekocht en jeugdcentrum) , dan wil ik hier en daar nog verjongen. Zonder dat het ten koste gaat van de BP's. Want het is wel allemaal 70+ , en op sommige positie's staan al jongere , goeie te wachten , maar op andere ga ik vervangen. Ik ga deze week of volgende week (want er blijven blessure's vallen) eens kijken wie het team verlaat en wie niet. Zodat ik volgend seizoen kan meestrijden voor de hogere plaatsen , of toch proberen. Nu gewoon proberen niet te degraderen , ook al een opgave.
Ivm agressie van team : vroeger gaf ik bvb meer geld uit aan één speler , dan andere aan drie agressie (even goede) spelers. Dus ik heb altijd veel geld uitgegeven voor een onagressief team. Nu hier en daar zijn er iets agressievere spelers opgedoken. RB Igor Smet was een buiten kansje om te kopen , voor mijn té oudere verkochte RB. En 58% agressie vind ik goed meevallen. Mijn A-CF , nu geblesseerd nog altijd , is de meest agressieve met 61%. Dan nog mijn RB nu (vroeger was in mijn verdediging hoogste agressie 33%) is dus 58% en CM 51% valt ook nog mee. Dus in vergelijking met andere teams valt dit nog zeer goed mee , de andere spelers indachtig zijnde.
Maar er gaat nog heel wat veranderd worden aan mijn team. Maar ook niet teveel , want veel van mijn goeie spelers zijn 27 en dus ga ik niet wachten tot ze 30 zijn om ermee te presteren en te vervangen.
Ivm agressie van team : vroeger gaf ik bvb meer geld uit aan één speler , dan andere aan drie agressie (even goede) spelers. Dus ik heb altijd veel geld uitgegeven voor een onagressief team. Nu hier en daar zijn er iets agressievere spelers opgedoken. RB Igor Smet was een buiten kansje om te kopen , voor mijn té oudere verkochte RB. En 58% agressie vind ik goed meevallen. Mijn A-CF , nu geblesseerd nog altijd , is de meest agressieve met 61%. Dan nog mijn RB nu (vroeger was in mijn verdediging hoogste agressie 33%) is dus 58% en CM 51% valt ook nog mee. Dus in vergelijking met andere teams valt dit nog zeer goed mee , de andere spelers indachtig zijnde.
Maar er gaat nog heel wat veranderd worden aan mijn team. Maar ook niet teveel , want veel van mijn goeie spelers zijn 27 en dus ga ik niet wachten tot ze 30 zijn om ermee te presteren en te vervangen.
Ghent Semper Fidelis.