B1 is dit seizoen echt sterk idd. Vorig seizoen lag het nivo geloof ik toch wat lager. Wat Nopp betreft, die mag idd vlug doorstromengangstakiller wrote:
B.1 is echt sterk hoor. Als je het vergelijkt met de andere B-reeksen. Het wordt een heel karwei via B.1 door te stromen naar de A
Divisie B
Moderator: Moderator
-
Smoje
- Member of the Soccer Project Association
Ik speel een thuismatch , ik durf/kan agressiever te spelen , pak geen rode kaart. Ik heb linieratings 138 , de tegenstander 130. Was plaats 10 waartegen ik speelde , dus het was wel een zespuntenmatch.
1-1
Ik kan even goed 10 spelers kopen van 88% en met 90% agressie , ipv 2 van 88% met agressie onder de 40 in't vervolg , maakt toch niet uit blijkbaar.
1-1
Ik kan even goed 10 spelers kopen van 88% en met 90% agressie , ipv 2 van 88% met agressie onder de 40 in't vervolg , maakt toch niet uit blijkbaar.
Ghent Semper Fidelis.
-
Badbuffalo
Ik heb via een finale 6/6 toch nog net de aansluiting weten te vinden met de nummer 10... Oef! In een heenronde waar de kalender me imho niet echt meezat en verschillende matchen met de nodige pech verloren gingen, stond het geluk vandaag eens aan onze kant. 1% beter uithuis, en gewonnen. Jammer voor aquaboy, fijne manager zonder meer, maar laat me even egoïstisch zijn 
-
gangstakiller
De laatste week voor de tussenstop toch mooi afgesloten met 3 overwinningen. Ook de enige 3 van dit seizoen.
Toch een mooie overwinning vandaag op concurrent Fc Stumperd. Uit met 1-2 gewonnen. Vandaag ook een belangrijke Vrb finale bereikt. Dat levert ook weer geld op.
Mijn A-team is nu wel helemaal uitgeput en ik kamp met wat blessures. De moeilijke bekerwedstridj moet morgen uit ons uiterste komen.
De comeptitie zal volgende week heel slecht voor ons beginnen, aangezien we vele blessure, schorsingen en fitheid problemen hebben. De wedstijd tegen GloryBuffalos uit zal een walk-over worden en ik vrees dat we dinsdag tegen Nop's Heroes ook weinig in te brengen hebben.
Maar goed we hebben deze week goede zaken gedaan. Dit was ook de 1e week dat onze TS boven de 90% lag.
Toch een mooie overwinning vandaag op concurrent Fc Stumperd. Uit met 1-2 gewonnen. Vandaag ook een belangrijke Vrb finale bereikt. Dat levert ook weer geld op.
Mijn A-team is nu wel helemaal uitgeput en ik kamp met wat blessures. De moeilijke bekerwedstridj moet morgen uit ons uiterste komen.
De comeptitie zal volgende week heel slecht voor ons beginnen, aangezien we vele blessure, schorsingen en fitheid problemen hebben. De wedstijd tegen GloryBuffalos uit zal een walk-over worden en ik vrees dat we dinsdag tegen Nop's Heroes ook weinig in te brengen hebben.
Maar goed we hebben deze week goede zaken gedaan. Dit was ook de 1e week dat onze TS boven de 90% lag.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
gangstakiller
Sowieso mis ik mijn A-CB en mijn B-CB is niet fit genoeg en zal dat ook niet worden aangezien hij nog slechts 20 is.Smoje wrote:Zeker geen walk-over , gij hebt gewoon zeer veel chance (geluk) dat de match morgen niet is , dan was het misschien(!) een walk-over, maar tegen maandag zijn al uw mannen weer fit. Klote
Mijn top RF moet ik ook missen. Zijn vervanger is ook 20 jaar met een stuk minder kwaliteit. En ook zijn fitheid zal erom gaan hangen.
En jij bent gewoon heel goed, vooral thuis zul je bijna niet te kloppen zijn
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
gangstakiller
En dan raakt je CF ook nog eens geblesseerd tijdens de training voor 5 dagen. Die moeten we dus ook de hele week missen
Dat wordt een leuk B-elftal maandag.
Dat wordt een leuk B-elftal maandag.
Speel nu in B.1