vanavond een match tegen Dino's (gewoon vriendschappelijk)
kan ik ervoor zorgen dat sommige van mijn spelers een 100% moraal hebben tegen de #3 morgen.. die ***SENSORED*** staat maar 1 puntje achter op mij.. het word dus nog flink jongleren de komende weken van mij. als ik van de #3 kan winnen heb ik iets van de druk afgenomen .. en hoef ik alleen maar te hopen dat ik van de #2 nog zal winnen.
net een jeugdspeler ontvangen.. wat een rotding is het zeg.. 100% aggr voor een RB.. ik mag dus blij zijn als ik er een redelijke vangst voor kan krijgen.. want deze blijft dus echt niet in dit team.. (hopen dat er een paar H'er dom genoeg zijn te denken dat een hoge aggr goed is voor een speler )
Eerste gelijkspel van het seizoen is (helaas) een feit, 1-1 gelijk tegen de tweede uit de stand zo blijft die hangen op slechts 3 punten, maar in normale omstandigheden kan enkel de derde mij nog van de titel houden, moest die tegen mij kunnen winnen... Deze week enkel nog in de beker een topper
ik ben een tijdje niet op het forum geweest
en ook niet op sp zelf, maar ik ga er nu meer tijd aan besteden.
Ik sta op het moment 5e en de laatste 2 ligawedstrijden heb ik verlor4en Hier ben ik niet blij mee want ik heb verloren van de nummer 6 en die staat nog maar 2 punten achter mij, en als ik niet win tegen de nummer 13 heb ik een probleem want dan is er een grote kans dat ik ineens 8e sta of zo.
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Thomas01CC wrote:ik ben een tijdje niet op het forum geweest
en ook niet op sp zelf, maar ik ga er nu meer tijd aan besteden.
Ik sta op het moment 5e en de laatste 2 ligawedstrijden heb ik verlor4en Hier ben ik niet blij mee want ik heb verloren van de nummer 6 en die staat nog maar 2 punten achter mij, en als ik niet win tegen de nummer 13 heb ik een probleem want dan is er een grote kans dat ik ineens 8e sta of zo.
Heeft de computer dan voor u gekozen? of had je iemand die u traininge en zo geod zette, alle welcome back zouk zeggen en hopen da ge tog nog iets van u seizoen kunt maken
En wie wou een goede jonge cm? http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Alles dat in de 80 zit is voltraind, de rest nog niet. Sommige statistieken zijn wel al voltraind geweest, zoals conditie dat was 93 en passen 83 dacht ik ... :p