En met deze stand gaan wij de laatste week in:): G106 1 FC Zborovy 73
2 Baník Pičo 71
3 Stars Best .. 64
4 FC klio 63
5 deano's team 59
6 Ike's Masters 57 7 rvm sint-ma.. 50
8 Olympique G.. 39
9 FC Team 7521 25
10 Arnhem 24 11 SC Újpest 22
12 IF Bromwich.. 21
13 FC Petach T.. 21
14 FC Team 2412 20
15 Blackburn V.. 19
16 FC bortici .. 4
Belangrijkste wedstrijden zijn nog:
(allemaal )
maa 26/03/07 rvm sint-matte fc ?? - ?? FC bortici tesnovice (moet ik winnen)
din 27/03/07 Arnhem ?? - ?? rvm sint-matte fc (moet ik winnen)
don 29/03/07 rvm sint-matte fc ?? - ?? FC Team 7521 (moet ik winnen)
1. Herta BSC Berlin 75
2. azsgdansk88 71
7. Bolletje 43
8. FC Valca Team "A" 41
9. unREAL MADRID 33
10. FC Team 14219
14. Sportfreunde Ajax
15. Arminia Munchen
16. AFC Caldas
zeker van 5e plek
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
klenne wrote:is wel zeer spijtig dat je stopt, en zeker na zo een spannend seizoen...
heb je er wel lang genoeg over nagedacht of je echt wel wilt stoppe?
@klenne, dat klonk wel heel uh degraderend..
@Smiley, Jammer man ik had met net verheugd om tegen jouw in 2 seizoenen tijd te gaan spelen... succes met je SPloze dagen
Smiley wrote:had geen goesting meer om trainingen enzo in te stellen
op het forum blijf ik wel nog een tijdje denk ik
Als het instellen van trainingen het enige is waar je tegen op kijkt. Dan kun je toch ook gewoon je trainer automatisch het trainingsschema laten bepalen !? Is niet zo efficient, maar wel een oplossing hé! Denk toch nog maar eens goed na zou ik zo zeggen , en anders veel succes met je andere hobby's!
Als het instellen van trainingen het enige is waar je tegen op kijkt. Dan kun je toch ook gewoon je trainer automatisch het trainingsschema laten bepalen !? Is niet zo efficient, maar wel een oplossing hé! Denk toch nog maar eens goed na zou ik zo zeggen , en anders veel succes met je andere hobby's!
stop maar Bombay. Hij stopt al. je kan hem over een paar weken wel weer terug verwachten op het spel omdat hij toch weer verder wou gaan
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
stop maar Bombay. Hij stopt al. je kan hem over een paar weken wel weer terug verwachten op het spel omdat hij toch weer verder wou gaan
Bombay wrote: