Het zal waarschijnlijk weer moeilijk worden voor behoud. In de loop van het seizoen misschien wat transfereren en hopelijk dit seizoen wat rust in de keet
Triple-M wrote:Ben ook flink aan het verkopen, maar probeer door veel wedstrijden mijn TS hoog te houden! Ben nog op zoek naar een aantal versterkingen, maar die kunnen in het loop van het seizoen ook aangekocht worden. zal met rond de 75% TS de competitie ingaan!
zoals bijna elk seizoen is mijn doelstelling promoveren naar B; alleen het spijtige is dat het mij nooit lukt
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
morgenvroeg vertrek ik voor 3 daagjes op vakantie. zal dus het seizoensbegin moeten missen.
hopelijk valt de strengheid van de scheids wa mee en loot ik niet direct een moeilijke tegenstander
we shall see, daarstraks is men 2e keeper nog geblesseerd geraakt, dus hopelijk zet die niet aan tot andere volgelingen
Triple-M wrote:Ik sta op de 14de plek qua globale teamklasse. Ben niet van plan daar aan het einde van het seizoen ook te staan!!
De eerste wedstrijd is al gewonnen!!!!
Bij mij zeker niet , ik moet de verre verplaatsing maken naat FC Ebalba... ... Ik zal meer dan blij zijn met een puntje... want FC Ebalba eindigde vorig seizoen toch mooi 3de in C.8
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
We hebben in het tussenseizoen 3 overbodige(oude)krachten laten gaan maar de inkomende transfers verlopen moeizaam dus zullen we met onze kleine kern ons wedstrijdschema moet herbekijken