Terry, ik zit ook in de E.40 komend seizoen . Leuk, bij een forummer in de divisie!
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
Ik vrees dat ik het seizoen matig ga beginnen. Ik heb me wat laten gaan op de transfermarkt. Ik ben er op zich wel tevreden van, maar zit nu ondanks veel vriendschappelijke wedstrijden met een TS van 87 en heb nog een uitgaande transfer aan de gang. Ik hoop er vanaf de tweede week wel te staan, want er zijn anderzijds ook een aantal mooie spelers die ik als jeugdspeler heb gekocht die bijna voltraind zijn.
pappaert wrote:Ik vrees dat ik het seizoen matig ga beginnen. Ik heb me wat laten gaan op de transfermarkt. Ik ben er op zich wel tevreden van, maar zit nu ondanks veel vriendschappelijke wedstrijden met een TS van 87 en heb nog een uitgaande transfer aan de gang. Ik hoop er vanaf de tweede week wel te staan, want er zijn anderzijds ook een aantal mooie spelers die ik als jeugdspeler heb gekocht die bijna voltraind zijn.
Voor mij geldt hetzelfde, heb nu een TS van 89 met nog een transfer op komst dus ik zal de competitie beginnen met een TS van ongeveer 76.
Het effect van een ldergelijke TS is trouwens helemaal niet zo groot, ik schat dat er voor elke 8% 1 van je linieratings afgaat. Valt dus wel mee!
Succes met de start van 't seizoen!
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
pappaert wrote:Ik vrees dat ik het seizoen matig ga beginnen. Ik heb me wat laten gaan op de transfermarkt. Ik ben er op zich wel tevreden van, maar zit nu ondanks veel vriendschappelijke wedstrijden met een TS van 87 en heb nog een uitgaande transfer aan de gang. Ik hoop er vanaf de tweede week wel te staan, want er zijn anderzijds ook een aantal mooie spelers die ik als jeugdspeler heb gekocht die bijna voltraind zijn.
Voor mij geldt hetzelfde, heb nu een TS van 89 met nog een transfer op komst dus ik zal de competitie beginnen met een TS van ongeveer 76.
Het effect van een ldergelijke TS is trouwens helemaal niet zo groot, ik schat dat er voor elke 8% 1 van je linieratings afgaat. Valt dus wel mee!
Succes met de start van 't seizoen!
Yep, hier ook van hetzelfde. Momenteel 96% denk ik (sim bezig) en heb nog een uitgaande transfer staan. Daarbij zou ik nog graag hier en daar mijn team versterken maar 'k zal wel zien voor wanneer dat is, misschien wel heel geleidelijk aan als TS terug iets beter is.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Hé, we hebben alledrie drie seizoenen op rij kampioen gespeeld. Ik ga dat ook eens in mijn onderschrift plakken zodat ik me ook als een aanstormend talent kan profileren
pappaert wrote:Hé, we hebben alledrie drie seizoenen op rij kampioen gespeeld. Ik ga dat ook eens in mijn onderschrift plakken zodat ik me ook als een aanstormend talent kan profileren
Bij mij zal het gedaan zijn met die reeks, 'k zal dit jaar moeten vechten om in E te blijven.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
pappaert wrote:Hé, we hebben alledrie drie seizoenen op rij kampioen gespeeld. Ik ga dat ook eens in mijn onderschrift plakken zodat ik me ook als een aanstormend talent kan profileren
Haha , join the club
"Bij mij zal het gedaan zijn met die reeks, 'k zal dit jaar moeten vechten om in E te blijven."
't is ook lastig om nog een keer kampioen te spelen! Mij gaat het zeer waarschijnlijk ook niet lukken maar ik ga 't wel proberen. In ieder geval niet degraderen
En dino, iemand die drie keer achter elkaar kampioen wordt degradeert niet zomaar!
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
armstech wrote:doen we dit seizoen weer een best of E division cup?
Pappaert - rusg - E.2
Sjoerd1991 - SVV - E.6
dino_001 - dino's - E 34
armstech - armstech's team - E.35
Terry - Terry Allstars - E.40
Voetbalkoning - S.C. Enschede - E.40
yanniske - Tha_Devils - E.67
Leuk, ik schrijf me alvast in!
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
Dit jaar zou ik weer geen problemen mogen hebben om in E te blijven. Ik ga weer voor het prijzengeld en mss zit er zelfs een promotie in. De reeks is nu toch iets makkelijker dan de vorige 2 seizoenen.
Doelstelling: we willen kampioen worden, al zal het niet makkelijk zijn. Er is een sterke ploeg gedegradeerd en 2 redelijk sterke gepromoveerd. Als we de geluksfactor mee hebben zou het moeten lukken.