Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

purple_white
Member of the Soccer Project Association

Post by purple_white »

C.8

De Dakwerkers - As Bari 0-6

Alweer een erg mooie zege voor As Bari, die zijn 2de overwinning vast heeft. Alvast een prachtige start! Door die overwinning staan ze fier eerste!

Purple White - brs 4-3

Wat een match....! In de 90ste minuut stond het nog 2-3 voor brs. Maar Purple White wist de nederlaag nog prachtig af te wenden in een 4-3 voorstrong. Zo heeft Purple White hun eerste 3 punten vast dit seizoen. Nu mogen ze op verplaatsing naar de fiere leider ... As Bari. brs blijft onderaan de klassering bengelen met 0 punten.

Aud Pekes Team - Achilles 2-2

Aud Pekes Team had het niet gemakkelijk tegen Achilles , die met een lage TS kampt. De uitploeg kwam dan ook 2x op voorsprong maar Aud Pekes Team wist toch nog één punt thuis te houden.

Nike Itegem Football Club - Trenguitos 0-5

Mooie forfait score haalden de portugezen op het veld van Nike Itegem Football Club... Zo komt Trenguitos mee aan de leiding.

3CITY - vollenbak 1-2

Vollenbak bewijst nogmaals eens dat het zeker C-waardig is. Want nu klopte het toch 3CITY op eigen veld. Hiermee heeft nu ook vollenbak 6 op 6... en komt eveneens aan de leiding.

Je_Le_Pyntanii - The Babies 1-0

Hier won de sterkste zeker en vast. In de 2de helft besliste de thuisploeg de wedstrijd. Nu hebben ze ook hun 1ste overwinning beet. The Babies moet zich tevreden stellen met een 1 op 6.

CIINI FURIOSI - cfc 1-1

In deze spannende wedstrijd was de stand na 90' minuten 1-1. Hiermee hebben ze allebei een 4 op 6 uit 2 wedstrijden.

Portpires - FC Ebaiba 3-2

Dit is toch wel de verassing van de 2de speeldag. FC Ebaiba begon maar matig aan de partij en daar profiteerde de thuisploeg met volle teugen van. Het stond al snel 3-0! FC Ebaiba kon nog milderen uiteindelijk top op 3-2.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
sanex

Post by sanex »

1-7 gewonnen van racingbojkes.Zijn TS zal hem nog een tijdje parten spelen
jokke

Post by jokke »

4 op 6 na 2 matchen. Vandaag 2 punten verloren, want we waren 5% beter in de linieratings. We hopen nog een 6 op 6 te pakken deze week en een ronde verder te bekeren.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Den Uier

Post by Den Uier »

We wonnen vandaag met 2-1 van Purple White. Onze ratings waren dan ook 2% beter en daarom ook winst. Mooie wedstrijd was het in ieder geval. :wink: We staan nu nog steeds aan de leiding waar we volop van genieten. Morgen tegen de degradant van B Je_le_Pytanii !!! Ben eens benieuwd want men spelers zijn nu al stikop ! :wink:

Huidige stand:

1 vollenbak 9
2 As Bari 9
3 Trenguitos 7
4 Portpires 7
5 Je_le_Pytanii 6
6 CIINI FURIOSI 5
7 cfc 4
8 Aud Pekes team 4
9 Achilles 4
10 The Babies 4

--------------------------------------------------------------------------------

11 FC EbaIba 3
12 3CITY 3
13 Purple White 3
14 brs 0
15 De Dakwerkers 0
16 Nike Itegem.. 0
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

:evil: Wat moet een mens doen om es te winnen ? Thuis, +11% in ratings, 3-3 gelijk. Niet te geloven ! Dat heb ik nooit in mijn voordeel weten gebeuren.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Den Uier

Post by Den Uier »

Celtic'85 wrote::evil: Wat moet een mens doen om es te winnen ? Thuis, +11% in ratings, 3-3 gelijk. Niet te geloven ! Dat heb ik nooit in mijn voordeel weten gebeuren.
Das balen :? 3 punten hadden van u moeten zijn deze wedstrijd !
Image

As Bari Sinds season 7 !

leendert

Post by leendert »

Dit had ik dus nooit verwacht he, zo'n start..... 9 op 9 met een doelsaldo van +12!!!!!!!!

Als dit zo doorgaat ben ik bezig mijn doelen te verwezenlijken.
Image

Image
purple_white

Post by purple_white »

C.8

Trenguitos - CIINI FURIOSI 2-2

Deze wedstrijd ging erg gelijk op, de thuisploeg kwam 2x op voorsprong maar CIINI FURIOSI wist dit 2x om te buigen naar een gelijke stand.

Achilles - Je_le_pytanni 1-2

Hier gebeurde alles in de 2de helft. De uitploeg kreeg een penalty maar Achilles maakte al snel gelijk. Maar uiteindelijk werd het dan toch nog 1-2 voor de uitploeg.

The Babies - FC Ebaiba 4-3

Wat is er toch aan de hand met FC Ebaiba? Hier won de sterkere thuisploeg met het kleinste verschil. Wel een overwinning waar The Babies fier op mogen zijn.

Aud Pekes Team - De dakwerkers 4-0

Hier valt heel weinig over te zeggen... Elk team dat dit seizoen speelt tegen de dakwerkers zal wel winnen zeker? Mss krijgt Nike Itegem het iets moeilijker :). Aud pekes team hebben nu toch 4 punten.

brs - Portpires 2-3

Een mooie gelijkopgaande match die nipt werd gewonnen door Portpires met 2-3. brs blijft daar nu een beetje trappelen op 0 punten. Misschien kunnen ze morgen hun eerste punten halen tegen FC Ebaiba, al wordt dat enorm moeilijk.

Vollenbal - Nike Itegem Football Club 7-1

Hier spreekt de eindstand boekdelen, niet?. Hier hetzelfde verhaalof bij de dakwerkers. Vollenbak haalt wel een mooie 9 op 9. En staan daar mooi aan kop.

cfc - 3CITY 2-3

3CITY speelde veel agressiever en heeft vooral de winst daaraan te danken, ze mogen van geluk spreken dat ze zonder rode kaart zijn weggekomen.Hiermee haalden ze wel hun eerste punten.

As Bari - Purple White 2-1

Dit was een erg mooie wedstrijd die heen en weer ging.. Maar het was Purple White die de score opende. Ze speelden ook iets agressiever. Maar na rust trok As Bari meteen alles recht... en daarna was Purple White niet meer bij machte om iets terug te doen. As bari heeft dus een verdiende 9 op 9 behaald, en Purple White een 3 op 9.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
silverblase
Team Board Member

Post by silverblase »

Celtic'85 wrote::evil: Wat moet een mens doen om es te winnen ? Thuis, +11% in ratings, 3-3 gelijk. Niet te geloven ! Dat heb ik nooit in mijn voordeel weten gebeuren.
misschien win je wel van mij? ik mis mijn ganse voorlinie en mijn LM en RM. :wink:
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
el stino

Post by el stino »

de gehoopte 3ptn zijn uitgebleven. :(
1% slechter, 2-1 verlies.
hard, want de 2 vorige wedstrijden waren we 3% beter en 2% slechter en leverde dit ons een gelijkspel op.

morgen komt dan ook nog eens de leider op bezoek. vrees dat de competitie hard zal worden dit seizoen. :) de fans beginnen al te zeuren :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mr charlie

Post by mr charlie »

we zijn er bijna met den TS ^^
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
el stino

Post by el stino »

zoektocht naar versterking:
met een budget van 5,4M is er niet veel mogelijk om toppers binnen te halen. we schuimen de markt af met goeie moed.
hier en daar is er iets te vinden, nu is het afwachten op een beetje goeie wil van de verkopers :P

prioriteit is een Gk. onze B-keeper is net 33 geworden en sukkelt telkens na een blessure om terug fit te worden.
onze a-keeper is 31 en is voor lange tijd geblesseerd.
de c-keeper valt in, maar met een bp van 64 haalt hij wel de linieratings naar beneden.
onze jeugd-Gk is nog te jong.

daarnaast houden we ook de Cb's in de gaten. eens we daar 4 mooie bp's hebben van 68 zitten die ook goed en kunnen we onze 2 mindere Cb's verkopen.

voor morgen sturen we onze niet-agressiefste ploeg het veld op. de verdediging gaat dicht. en met een scheids van 90% is het hopen dat er geen rode kaarten vallen en een doelpuntje meer bij ons dan bij de tegenstander.
hij staat n°1, maar is zeker te pakken volgens mij. let's hope for the random 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
silverblase
Team Board Member

Post by silverblase »

silverblase wrote:
misschien win je wel van mij? ik mis mijn ganse voorlinie en mijn LM en RM. :wink:
tel mijn B rf daar ook maar bij, heeft zijn been gebroken
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Den Uier

Post by Den Uier »

We verloren vandaag maar Pytanii mag erg van geluk spreken dat hij enkel maar gele kaarten heeft gekregen :evil: Thuiswedstrijd laat ik em daar niet mee wegkomen, schrijf dat maar op ! :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Molleke

Post by Molleke »

6 op 12 in de eerste week.
Thuisnederlaag tegen FC DeLaNuit.
Volledig terecht trouwens door de lage linieratings momenteel (115 tegen 118).

Door de smalle kern, de lage TS en de gekwetsten kunnen wij niet meer verwachten op dit moment.
ImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”