Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

koppes
Team President

Post by koppes »

Het begint te beteren, ik heb nu m'n laatste 3 matchen gewonnen. De match van vandaag heb ik 123 linierating gehaald, maar ik was vergeten m'n ploeg op te stellen, hierdoor speelde een CF op de LF en speelde een CB die maar 76% fit is.
Als ik geen gekwetsten meer heb dit seizoen zit de top 5 er zeker in. Ik sta nu de 12de met 13 punten, de 5de heeft er 21 en de 4de 22, is nog zeker te overbruggen!
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

A-team opgesteld, 3-1 thuiszege. Het was nodig, nu staan we weer veilig 8ste. Nu maandag en dinsdag nog eens 6 punten pakken en we kunnen er weer even tegen. :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
terry

Post by terry »

2-1 verloren tegen de leider, de titel kunnen we wel vergeten. :roll:
Dus we kunnen beginnen transfereren.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
Geronimo

Post by Geronimo »

Global Army neemt een drastische beslissing en zal een minimum van 3 spelers op de transferlijst zetten. Een specifieke reden is er niet, de ploeg van manager Geronimo staat namelijk op een degelijke 2de plaats en maakt dus (weer) kans om te promoveren naar D. Na het in dienst nemen van een nieuwe Braziliaanse jeugdcoördinator is er al meer resultaat zo hebben we al een CM en LF gehad.

Eén iemand wil ik toch extra in de verf zetten. Luciano Camara zal noodgedwongen het team moeten verlaten, door zijn 31j leeftijd zijn zijn prestaties ondermaats en heeft het geen moeite meer om hem op te stellen. Enige kritiek mss toch wel, waarom kan in dit proces geen random zijn ? Waarom moet een speler noodgedwongen van op een bepaalde leeftijd minder gaan presteren ? Zo zien we Ryan Giggs op zen 33ste nog de pannen van het dak spelen, en talloze andere spelers in real life. Zou het dan niet mogelijk zijn om bv. een tijdsspanne tussen 30 en 36 kunnen zijn. Waar dan de random beslist wanneer de speler minder gaat presteren.

Natuurlijk zijn er dan weer van die reacties het is een spel. Maar waarom moet er dan random zijn bij het late doorstromen van jeugdspelers ? Enzovoorts enzovoorts..

Men stadion nog een even grote ramp, 6000 plaatsen zijn er en ben te lui om er geld in te steken :) Best wel erg wss is dat ook één van de oorzaken waarom ik nooit veel geld in kas heb.

Ook vind ik dit mss wel het juiste moment om eens een globaal beeld te schetsen over SP.

2 dec 2005
Seizoen 9
Geronimo start zijn SoccerProject.com carrière.

Mijn achtste seizoen in SP en op zich is er niet veel veranderd. Ik spendeer nog altijd even veel (of even weinig tijd eraan). Op het forum daarentegen meer aangezien ik transfermod ben geworden; Meerdere mensen zie ik vaak klagen over het mankeren van grote veranderingen in sp. Meestal zijn het de grote veranderingen die online games kunnen maken of juist kraken (ironisch was vroeger de titel van een topic die ik had). Zelf maakte ik het mee met America's Army, dat evolueerde van een basic fps game naar een nu excellent fps game met alle details aanwezig. Gevolg 1/3 van de community heeft het spel opgegeven? Waarom wel allerlei nieuwe problemen, de anciens die gingen stoppen. Veel te veel lag, je moest al een vrij goede pc hebben, enz..

Nu me niet verkeerd begrijpen dit is een negatief voorbeeld maar er zijn ook spellen die na verandering zeer positief uit de hoek zijn gekomen (bv. Halo).

Nog iets dat ik zou willen aankaarten is het feit dat er meer en meer talen komen. Allemaal goed en wel maar is het niet eens tijd om ons te richten op het promoten in de landen (waar die talen gesproken worden). Zo hebben we een engelse versie die ondermaats gebruikt wordt door de daaraan gekoppelde mensen. De relatie tss het aantal gebruikers dat je nu wint met een nieuwe taal aant me maken is volgens mij minder dan dat je je zou richten op het verder promoten van de bestaande talen. Natuurlijk heb je dan de mensen wel nodig om het promotiewerk te doen.

Soit als er nog iets bij me opkomt dan zal ik het hier wel laten weten ..

Over and out
Image
jona

Post by jona »

Eén iemand wil ik toch extra in de verf zetten. Luciano Camara zal noodgedwongen het team moeten verlaten, door zijn 31j leeftijd zijn zijn prestaties ondermaats en heeft het geen moeite meer om hem op te stellen. Enige kritiek mss toch wel, waarom kan in dit proces geen random zijn ? Waarom moet een speler noodgedwongen van op een bepaalde leeftijd minder gaan presteren ? Zo zien we Ryan Giggs op zen 33ste nog de pannen van het dak spelen, en talloze andere spelers in real life. Zou het dan niet mogelijk zijn om bv. een tijdsspanne tussen 30 en 36 kunnen zijn. Waar dan de random beslist wanneer de speler minder gaat presteren.
Zit mij ook een beetje dwars, mss moet je een voorstel doen?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

[quote="Prince88"]vandaag eindelijk weer eens een nette linierating: 133 (weliswaar met 100% agressie, maar toch :lol: )

hiermee behoud ik de derde plaats en blijft de kloof naar de top nog steeds even groot, ik zal geen punten meer mogen verliezen tegen andere ploegen en in de returns tegen de koplopers zeker en vast de punten moeten pakken om nog kampioen te kunnen worden

Fresh kan de borst natmaken tegen Bagger United. Het publiek verwacht dat iedere thuiswedstrijd gewonnen wordt!

FC Bagger United begon de competitie (na de [nood]aankoop van drie oudjes) met de doelstelling 'handhaving'. Deze doelstelling is nu al omhoogeschroefd naar een plaats in de top vijf. Promoveren is zeker niet de bedoeling, omdat de ploeg gerenoveerd wordt (agr/jeugd). De B-ploeg haalt inmiddels vaak een linierating van tussen de 115-123.
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

terry wrote:2-1 verloren tegen de leider, de titel kunnen we wel vergeten. :roll:
Je blijft liever weer een seizoen hangen dan te promoveren door een tweede plaats???
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
terry

Post by terry »

Voetbalkoning wrote:
terry wrote:2-1 verloren tegen de leider, de titel kunnen we wel vergeten. :roll:
Je blijft liever weer een seizoen hangen dan te promoveren door een tweede plaats???
De tweede plaats halen we niet, we hebben met geluk gewonnen van Monkey Affair dus de terugronde zouden we waarschijnlijk verliezen.
Ten tweede is er een te hoge spelersagressie bij sommigen, en als we in D moeten meekunnen moet die eerst naar beneden. Daarom denk ik dat het beter is dat we een paar seizoenen in E blijven.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
dino_001

Post by dino_001 »

Vandaag weer op een nipte nederlaag gestoten: 0-1

Sta dus nog steeds 15de en MOET daar zo snel mogelijk weg. Morgen tegen 13de en vrijdag tegen 12de. Morgen moet ik wel 3 A spelers missen waarvan 2 gebesseerden en ééntje met kaarten...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Onverwacht verlies (3-2) en zo staan we 10de. Niet voorzien, en met nog 3 moeilijke matchen sluiten we de heenronde straks af. We hebben het competitieeinde onderschat (de heen- en terugronde), en daarom willen we even alles op de competitie zetten. Ik voel er niets voor om te degraderen.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

Ik hoop dat jullie allebei uit de degratiezone geraken. Mijn steun heb je alleszins. Ik ben er ondertussen in geslaagd om uit het dal te kruipen. Mede door een onverwachte overwinning tegen de nr. 2 sta ik zelfs lekker safe op de 7de plaats. Ik heb er wel mijn eigen F-cup voor moeten laten schieten :cry: Maar op dat moment stond ik nog te bedreigd en heb ik de competitie voor laten gaan.
Image
dino_001

Post by dino_001 »

pappaert wrote:Ik hoop dat jullie allebei uit de degratiezone geraken. Mijn steun heb je alleszins. Ik ben er ondertussen in geslaagd om uit het dal te kruipen. Mede door een onverwachte overwinning tegen de nr. 2 sta ik zelfs lekker safe op de 7de plaats. Ik heb er wel mijn eigen F-cup voor moeten laten schieten :cry: Maar op dat moment stond ik nog te bedreigd en heb ik de competitie voor laten gaan.
Ik had wel graag doorgestoten tot de finale maar Kick and Rush team heeft roet in het eten gegooid bij de penaltys :-(

Ik sta zwaar onder druk in de competitie met slechts 7p terwijl 10de al 19p heeft. Het zal dus heel zwaar worden maar ik heb nog hoop. Mijn heenronde heb ik met zeer slechte TS moeten spelen en haalde linieratings die lager waren dan 110. Die TS is nu terug op peil en zou ik toch tegen de 117-120 moeten kunnen halen. Veel wedstrijden heb ik verloren met 1 doelpuntje verschil, misschien kan dat nu net andersom :-)
Ik wist eigenlijk niet dat het verschil in F en E zo groot was...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Geronimo

Post by Geronimo »

1 FC Boereuh 40
2 Global Army 39
3 Bizone TM 34
4 msisis 28
5 FBC Atletas 27
6 VDJB 26

Global Army wint met een nipte 1 - 0 al waren de ratings toch wel zwaar in ons voordeel. De volgende matchen moeten we tegen de nummer 3, 5 en 6. Dus toch wel ware matchen voor de boeg. Als we deze doorkomen voorspel ik een eerste plaats. Random here we come ..
Image
Wikke
Team President

Post by Wikke »

dino_001 wrote:
pappaert wrote:Ik hoop dat jullie allebei uit de degratiezone geraken. Mijn steun heb je alleszins. Ik ben er ondertussen in geslaagd om uit het dal te kruipen. Mede door een onverwachte overwinning tegen de nr. 2 sta ik zelfs lekker safe op de 7de plaats. Ik heb er wel mijn eigen F-cup voor moeten laten schieten :cry: Maar op dat moment stond ik nog te bedreigd en heb ik de competitie voor laten gaan.
Ik had wel graag doorgestoten tot de finale maar Kick and Rush team heeft roet in het eten gegooid bij de penaltys :-(
En terecht. Met ongeveer de B ploeg en toen nog een teamspirit onder 90%, en de ratings waren beter (op het randje). De finale morgen zal al wat moeilijker worden, Lesbuffalos zijn sterk. Maar in een persbericht werd mijn ploeg een 'obstakel' genoemd, dus hij krijgt het A team om tegen te spelen, vol fit en vol moraal, aangezien mijn tegenstander in de liga forfait moet geven. Mijn beste CM is wel geblesseerd, nu maar hopen dat het genoeg is, ik reken op een 128je. Teamspirit is nog stteds geen 100%...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
armstech

Post by armstech »

vorige matchen 2 keer nipt gewonnen met 0-1 en 2-0. Morgen zoals de meeste hier laatste match van de heenronde, uit tegen de derde. Normaal zou dit geen probleem mogen geven, maar als de random een beetje tegensteekt dan speel ik er wel gelijk. Als ik win behoud ik nog steeds het maximum van de punten.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”