Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Zo de eerste seizoenshelft zit erop.... In C.9 heb ik een mooie eerste helft gedraaid. Ik meot zeggen dat ik ook weinig tegenstand heb ervaren. Alleen de laatste wedstrijden liep het wat minder, maar dat is opzich geen probleem. De lijn doortrekken die we de eerste seizoenshelft hebben gehad en het komt goed!!
Volgende week moeten we een goede basis leggen voor de kampioensschaal!
Stand in C.9 is nu:
1 HS ZUYD 36
2 pannaboys 33
3 Zuigeveensc.. 29
4 vc ck 29
5 Fc Ping-Pong 28
6 Sed Ipilian.. 27
7 fc rtyne 27
8 Desportivo .. 24
9 Cercle Brugge 22
10 De Slechte .. 18
--------------------------------------------------------------------------------
11 pulunited 17
12 FcDenHaag 16
13 Kalnieciai 15
14 Sparta Palm.. 14
15 FORZA Corleone 3
16 VegAttack 0
Volgende week moeten we een goede basis leggen voor de kampioensschaal!
Stand in C.9 is nu:
1 HS ZUYD 36
2 pannaboys 33
3 Zuigeveensc.. 29
4 vc ck 29
5 Fc Ping-Pong 28
6 Sed Ipilian.. 27
7 fc rtyne 27
8 Desportivo .. 24
9 Cercle Brugge 22
10 De Slechte .. 18
--------------------------------------------------------------------------------
11 pulunited 17
12 FcDenHaag 16
13 Kalnieciai 15
14 Sparta Palm.. 14
15 FORZA Corleone 3
16 VegAttack 0

-
2-1 verloren met gelijke linieratings
We zijn hierdoor gedaald naar de 6de plaats.

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
I'm coming back
heenronde afgesloten met een verdiende overwinning tegen FC Calzone. ratings gehaald van 131 tegen 122. 4-3 gewonnen
nu de lijn doortrekken en hopen dat de pech van het begin van het seizoen ons nu gespaard blijft
toen moesten we het begin van de competitie missen omdat we weg waren op vakantie. nu kan ik direct volop aan de bak vanaf de 1e wedstrijd.
we zien het optimistisch en gaan vol voor de redding. ondertussen proberen regelmatig een transfer te doen en dan komt da dik in orde
die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag

heenronde afgesloten met een verdiende overwinning tegen FC Calzone. ratings gehaald van 131 tegen 122. 4-3 gewonnen

nu de lijn doortrekken en hopen dat de pech van het begin van het seizoen ons nu gespaard blijft

toen moesten we het begin van de competitie missen omdat we weg waren op vakantie. nu kan ik direct volop aan de bak vanaf de 1e wedstrijd.
we zien het optimistisch en gaan vol voor de redding. ondertussen proberen regelmatig een transfer te doen en dan komt da dik in orde

die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Hahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Maar ja; als we onze prestaties doortrekken van de gelijke spelen is de kans ENORM groot!Celtic'85 wrote:Dat wordt geheid een gelijkspel.el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag

Huidige divisie: C7
-
sst, laat me nog ff dromen dat ik je ga verslaanvisserke wrote:Hahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Maar ja; als we onze prestaties doortrekken van de gelijke spelen is de kans ENORM groot!Celtic'85 wrote:Dat wordt geheid een gelijkspel.el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag![]()

maandag moeten we tegen de voorlaatste in de stand. daar haalden we vorige keer een gelijkspel. dat zou gezien zijn positie in de rangschikking nu een winstpartij moeten worden. en tegelijk verslaat Celtic Doldisarna zodat ik hopelijk op 1ptn kom van plaats 10

nu ja, tegen maandag kan er nog vanalles gebeuren. daarnet is men Rm uitgevallen in de wedstrijd tegen Visserke. gelukkig maar voor 1 dag zodat hij morgen terug inzetbaar is.
Ik zit nu alleszinds in een betere periode, maar heb dit seizoen niets meer te winnen of te verliezen. Ik zou je het wel gunnen mocht je winnen, zou ik geen enkel probleem mee hebben.el stino wrote:sst, laat me nog ff dromen dat ik je ga verslaanvisserke wrote:Hahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Maar ja; als we onze prestaties doortrekken van de gelijke spelen is de kans ENORM groot!Celtic'85 wrote: Dat wordt geheid een gelijkspel.![]()
![]()
maandag moeten we tegen de voorlaatste in de stand. daar haalden we vorige keer een gelijkspel. dat zou gezien zijn positie in de rangschikking nu een winstpartij moeten worden. en tegelijk verslaat Celtic Doldisarna zodat ik hopelijk op 1ptn kom van plaats 10![]()
nu ja, tegen maandag kan er nog vanalles gebeuren. daarnet is men Rm uitgevallen in de wedstrijd tegen Visserke. gelukkig maar voor 1 dag zodat hij morgen terug inzetbaar is.
Huidige divisie: C7
Waarom speel ik nu ineens mijn beker wedstrijd morgen??? Vind ik maar niks, moet nu ineens 4 wedstrijden spelen op zaterdag....
Ach, het zal wel loslopen!!
Als er iemand geintresseerd is in een VrB, ik ben er een aan het organiseren. Deze beker is alleen voor managers die uit de Benelux komen en in de C-divisie spelen.
De naam van de Beker: Kill the King Cup
Ach, het zal wel loslopen!!
Als er iemand geintresseerd is in een VrB, ik ben er een aan het organiseren. Deze beker is alleen voor managers die uit de Benelux komen en in de C-divisie spelen.
De naam van de Beker: Kill the King Cup
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
afgesproken danvisserke wrote: Ik zou je het wel gunnen mocht je winnen, zou ik geen enkel probleem mee hebben.

nee hoor, ik zou al heel blij zijn met een gelijkspel.

het belangrijkste is dat de andere degradatieploegen niet teveel punten pakken. ik zal het toch tegen hen moeten afmaken wil ik niet degraderen.

Oei, druk op mijn schouders.el stino wrote:
maandag moeten we tegen de voorlaatste in de stand. daar haalden we vorige keer een gelijkspel. dat zou gezien zijn positie in de rangschikking nu een winstpartij moeten worden. en tegelijk verslaat Celtic Doldisarna zodat ik hopelijk op 1ptn kom van plaats 10![]()

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-