Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

leendert
Member of the Soccer Project Association

Post by leendert »

Zo de eerste seizoenshelft zit erop.... In C.9 heb ik een mooie eerste helft gedraaid. Ik meot zeggen dat ik ook weinig tegenstand heb ervaren. Alleen de laatste wedstrijden liep het wat minder, maar dat is opzich geen probleem. De lijn doortrekken die we de eerste seizoenshelft hebben gehad en het komt goed!!

Volgende week moeten we een goede basis leggen voor de kampioensschaal!

Stand in C.9 is nu:
1 HS ZUYD 36
2 pannaboys 33
3 Zuigeveensc.. 29
4 vc ck 29
5 Fc Ping-Pong 28
6 Sed Ipilian.. 27
7 fc rtyne 27
8 Desportivo .. 24
9 Cercle Brugge 22
10 De Slechte .. 18
--------------------------------------------------------------------------------
11 pulunited 17
12 FcDenHaag 16
13 Kalnieciai 15
14 Sparta Palm.. 14
15 FORZA Corleone 3
16 VegAttack 0
Image

Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 verloren tegen leider Oostende, vroege rode kaart doet me de das om, anders had er zeker meer ingezeten. Eindig de heenronde op 5e plaats.
Momenteel in C.7
Celtic 85
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

2-1 verloren met gelijke linieratings :( We zijn hierdoor gedaald naar de 6de plaats.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
el stino

Post by el stino »

I'm coming back 8)

heenronde afgesloten met een verdiende overwinning tegen FC Calzone. ratings gehaald van 131 tegen 122. 4-3 gewonnen :)

nu de lijn doortrekken en hopen dat de pech van het begin van het seizoen ons nu gespaard blijft :roll:
toen moesten we het begin van de competitie missen omdat we weg waren op vakantie. nu kan ik direct volop aan de bak vanaf de 1e wedstrijd.

we zien het optimistisch en gaan vol voor de redding. ondertussen proberen regelmatig een transfer te doen en dan komt da dik in orde :)

die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Molleke

Post by Molleke »

Alweer een nederlaag.
Staan voorlaatste met 10 punten.
11 punten achter een niet degradatieplaats.

Kunnen stellen dat degradatie een feit is.
Nu komt het er op aan om gericht een paar bekers uit te kiezen voor een beetje geld te verdienen en kijken in welke reeks wij willen uitkomen.

Vaarwel C :cry: :cry: :cry: :cry:
ImageImage
sanex

Post by sanex »

0-1 winst,het was nodig om de heenronde niet af te sluiten met zorgen
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag :twisted:
Dat wordt geheid een gelijkspel. :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
visserke

Post by visserke »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag :twisted:
Hahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Maar ja; als we onze prestaties doortrekken van de gelijke spelen is de kans ENORM groot! :wink: :lol:
Huidige divisie: C7
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:
Celtic'85 wrote:
Hahaha, ik zou niet meer bijkomen van het lachen. Maar ja; als we onze prestaties doortrekken van de gelijke spelen is de kans ENORM groot! :wink: :lol:
sst, laat me nog ff dromen dat ik je ga verslaan :P

maandag moeten we tegen de voorlaatste in de stand. daar haalden we vorige keer een gelijkspel. dat zou gezien zijn positie in de rangschikking nu een winstpartij moeten worden. en tegelijk verslaat Celtic Doldisarna zodat ik hopelijk op 1ptn kom van plaats 10 :D

nu ja, tegen maandag kan er nog vanalles gebeuren. daarnet is men Rm uitgevallen in de wedstrijd tegen Visserke. gelukkig maar voor 1 dag zodat hij morgen terug inzetbaar is.
visserke

Post by visserke »

el stino wrote:
visserke wrote:
Celtic'85 wrote: Dat wordt geheid een gelijkspel. :P
sst, laat me nog ff dromen dat ik je ga verslaan :P

maandag moeten we tegen de voorlaatste in de stand. daar haalden we vorige keer een gelijkspel. dat zou gezien zijn positie in de rangschikking nu een winstpartij moeten worden. en tegelijk verslaat Celtic Doldisarna zodat ik hopelijk op 1ptn kom van plaats 10 :D

nu ja, tegen maandag kan er nog vanalles gebeuren. daarnet is men Rm uitgevallen in de wedstrijd tegen Visserke. gelukkig maar voor 1 dag zodat hij morgen terug inzetbaar is.
Ik zit nu alleszinds in een betere periode, maar heb dit seizoen niets meer te winnen of te verliezen. Ik zou je het wel gunnen mocht je winnen, zou ik geen enkel probleem mee hebben.
Huidige divisie: C7
Triple-M

Post by Triple-M »

Waarom speel ik nu ineens mijn beker wedstrijd morgen??? Vind ik maar niks, moet nu ineens 4 wedstrijden spelen op zaterdag....
Ach, het zal wel loslopen!!

Als er iemand geintresseerd is in een VrB, ik ben er een aan het organiseren. Deze beker is alleen voor managers die uit de Benelux komen en in de C-divisie spelen.

De naam van de Beker: Kill the King Cup
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el stino

Post by el stino »

visserke wrote: Ik zou je het wel gunnen mocht je winnen, zou ik geen enkel probleem mee hebben.
afgesproken dan :D
nee hoor, ik zou al heel blij zijn met een gelijkspel. :wink:

het belangrijkste is dat de andere degradatieploegen niet teveel punten pakken. ik zal het toch tegen hen moeten afmaken wil ik niet degraderen. :)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:
Oei, druk op mijn schouders. :D Ga der toch maar niet van uit dat ik daar zal winnen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Kameel

Post by Kameel »

Bwa, 9des geëindigd, ik mag hopen dat de terugronde ook zo loopt, dan blijven we in C, zou wel mooi zijn :)
Palmares
(komt nog)
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

De laatste week 9/9 de andere weken maar 4 punten. Hopenlijk een betere terugronde met lijfbehoud.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”