Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

2-1 verloren op het veld van Titanii , zoals verwacht (hierboven) , maar wat ik zeer raar vind , mijn linieratings zijn minder (3%), maar ik speel 5% agressiever , ik pak geen rood en ik heb twee spelers met bp 68 , de rest 69 en meer. In zijn ploeg 4 met bp 67 , eentje met bp 68 , ...

Dan weegt thuisvoordeel wel zeer zwaar door , en ik had ook 5% minder TS , maar zooooveel invloed zal dat ook niet hebben. In ieder geval heb ik de laatste tijden slechte zaken gedaan , beetje Kaa Gent , de groteren heb ik al gepakt (Verbroedering en The Pinkies) , de "kleinere" (in rangschikking dan) , heb ik mij al in verslikt.

Maar met mijn A-LF en A-CF had ik zeker 20% meer agressie kunnen spelen , maar met een B-LF van agressie 67% bij een 95% arbiter moet ge niet teveel riskeren.

Tegen Titanii thuis speelde ik 1-1 , dat was een echte randomweek en nu hoopte ik toch weer op een punt te stranden , helaas.

Nu Eintracht United , juist op tijd. Al had ik net maar eens één belangrijke geschorste, maar soit.

Ik denk dat ik mij met de vernieuwingen van het team die nog verder zullen plaatsvinden , de moeilijke matchen die nog komen (en die op papier minder moeilijke waar we ons soms op stukbijten), ik durf toch zeggen dat random mij niet gunstig is dit seizoen, en de naderende andere ploegen ... dat ik het dus nog uit handen zal geven.
Ghent Semper Fidelis.
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Smoje wrote:2-1 verloren op het veld van Titanii , zoals verwacht (hierboven) , maar wat ik zeer raar vind , mijn linieratings zijn minder (3%), maar ik speel 5% agressiever , ik pak geen rood en ik heb twee spelers met bp 68 , de rest 69 en meer. In zijn ploeg 4 met bp 67 , eentje met bp 68 , ...
Heb niks om handen, dus even voor je bekeken. Zijn prestaties opgeteld geven 758, jouw prestaties 765. Je speelt 5% agressiever, maar hij heeft thuisvoordeel en zijn TS is 100, de jouwe 94. Allemaal heel nipt dus.
Maar nu kan je het verder wel uitrekenen :P :lol:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Shit had beter nog gewacht spelers te verkopen/kopen. Met A-LF had ik 60% agressie gespeeld. Jammer , maarja. C'est la vie. 8)
Ghent Semper Fidelis.
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Lap, RF ligt in de lappenmand :(

Het zou wel eens puntenloos kunnen worden deze week, aaargh. Gelukkig laten de andere degradatiekandidaten ook veel van hun pluimen, en blijft de voorsprong op de nummer 11 vier punten...
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

Smoje wrote:Dan weegt thuisvoordeel wel zeer zwaar door
Ik had zoiets laatste vrijdag, uit tegen Beringen.
Ik had 13 minder in de prestaties, wat ongeveer 2 in linieratings moet schelen. Agressie was gelijk, allebei goede TS, hij krijgt 1 rode kaart tien minutes voor tijd, ik krijg er 2 10 minuten voor tijd.
Hij haalt 136 linieratings, dus die rode kaart had niet zo heel veel invloed.
Ik haal 124 linieratings, wat dus een enorme klap door de tweede rode kaart moet betekenen.
12 linieratings minder, 2 zijn te verklaren door perstatie, het enige andere verschil was mijn tweede rode kaart, maar die viel pas 10 minuten voor tijd. Dan is 10 punten verlies in linieratings daardoor wel erg veel.

Volgens mij is het thuisvoordeel namelijk niet zo enorm.

Of er is ergens iets veranderd in SP.... :?:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

3-2 verloren uit bij Oprescu Team. Geen probleem, al betekent het wel dat ik nu voor het eerst in 9 seizoenen dat we op een degradatieplek staan.
Lichte paniekgevoelens komen bovendrijven, de B.2 is dit seizoen een mooi en behoorlijk sterke competitie, maar jammergenoeg kan ik er nog niet vol van genieten.
Team SOAD, de Stegenezen, Forza Buffalo Forum en Lindenhof zullen met mij de 2 laatste degradanten gaan uitmaken.
FC Boskamphoek en Chesterfield Iasi strijden wel goed mee, maar hun kans is wel erg klein geworden dus die laat ik er maar even buiten.

Morgen thuis tegen de nummer 4 Kauno Grybai. Nu moeten we maar eens laten zien of we de B.2 waardig zijn. Degradatie zou extra zuur zijn omdat we dan evt de clash tegen the glassbell mis zouden lopen, dus we gaan er alles aan doen!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

Bijna had een onverwachte rode kaart mij ptn gekost
1-2 winst op Zalgirio Alus
morgen thuis tegen de derde, Morometii!
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

7-1 met enkele B , C , D , ... spelers. Tegen Eintracht United welliswaar.
Ghent Semper Fidelis.
Wouter100
Team Manager
Posts: 164
Joined: Wed May 24, 2006 12:58 pm
Location: Kinrooi

Post by Wouter100 »

Morgen Krc , die heeft wel nog een deftig team blijkbaar , raar dat hij zo laag staat.
Veel pech gehad in de heenronde met schorsingen in de belangrijke matchen. Mijn agressies zijn gewoon te hoog bij sommige spelers. Maar sinds de terugronde begonnen is, ben ik al van plaats 13 naar 10 opgeklommen met een 13/18. En morgen tegen Eintracht Frankfurt. Normaal gezien een ruime zege.
Team: KRC
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

verloren, terecht, maarja zolang we ni degraderen is het goed :)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Alles loopt volgens planning, we wilden de 2e seizoens helf uitlopen met punten en dat lukt ook. De voorsprong op de nr 2 is nu 8 punten en op de nr 3 al 12. De promotie kan eigenlijk al niet meer mis gaan. We haalde een 139 rating bij 60% agressie en dat op vrijdag.

Tot nu toe een zeer goed seizoen dus, we hopen op de 4e titel in 5 seizoenen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

Pffff, gaat lekker hier zeg.
Ondanks een prijsverlaging en volle bak (41,948 toeschouwers :) ) hield Kauno Grybai z'n hoofd koel.

Kauno haalde het einde van de week iets fitter, en haalde daar in de laatste minuut zijn voordeel uit; 1-2.
Wederom een tegenstander waar we onze meerdere in moeten erkennen :(

Dat hij beter materiaal heeft staat ook buiten kijf, maar ik had geen 140 linieratings van hem verwacht.

Lastig zeg! Het goede nieuws is dat SOAD verloor tegen Beringen, dat (waarschijnlijk te laat) weer lekker begint te voetballen.

Het slechte nieuws is dat de Stegenezen ondanks een lage Teamspirit toch punten blijven pakken, puur op kwaliteit.

Dit zijn roch de twee teams die ik voor hoop te blijven aan het eind van de race.
Forza en Lindenhof spelen zich denk ik wel vrij makkelijk veilig.

Wat een ramp-week. In een week met 3 thuiswedstrijden hoopte ik de aansluiting met de sub-top te maken, maar met 0 punten voel ik me echt kl... euh, slecht :wink:

Volgende week een vreemde week om te voorspellen, De Stegenezen en Genk thuis worden erg belangrijk. Bij Boskamphoek en Lindenhof moet er toch geprobeerd worden te stunten, maar dit zal zeer lastig worden.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

terechte 1-0 winst tegen de 3e in de stand, Morometii
respectievelijk 6 en 13 ptn voorsprong op de nrs 2 en 3
15/15
maandag op KRC, en die zijn goed bezig!
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

1 beter en gelijk

shit happends :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

0/12 deze week. Het programma sprak niet echt voor ons (3 uitmatchen en thuismatch tegen FC X-Tenzo), plus blessures op RF en RM waar m'n B's abominabel slecht zijn... Verwacht dus, gelukkig loopt de elfde maar 3 punten in ivm vorige week :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”