Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

purple_white
Member of the Soccer Project Association

Post by purple_white »

Triple-M wrote:1-0 gewonnen. AS Bari en ik staan nu met gelijke punten samen op de 6de plek. Daar zou ik best willen eindigen, dit seizoen!!
In de terugronde zijn al 22 punten behaald, 2 meer dan de hele heenronde. Krijg nu nog wel de beste ploegen op bezoek!! Beginnend maandag thuis tegen de nummer 1, niet geheel kansloos..

PS: waar is Purple White???
Hier ben ik, waarom?
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
purple_white

Post by purple_white »

1-2 gewonnen op het sterke 3CITY... Ik sta nu 1 punt achter op de 3de... CINNI FURIOSI. En ik sta 3 punten voor de 5de ... jawel 3CITY. Nu maandag speel ik thuis tegen het lastige Je_le_pytanni... As Bari weet wat ik bedoel met lastig :lol:
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:
jokke wrote:
visserke wrote:0 op 6 tegen Celtic en SAT.
Het had beter gekund :)
Tgen mij had een gelijkspel billijker en meer een terechte uitslag geweest denk ik.
Als ik al 2 c spelers opstel en ge kunt nog geen gelijkspel afdwingen dan ishet wel erg geworden he :D
Hehe tis da. Gij wilt echt niet promoveren zeker? :wink:
ik denk niet dat hij gaat promoveren :)
volgens mij gaat hij een gooi doen naar de beker vanuit de C. 8) hij heeft er allesinds het team voor en hij kan het zich permitteren om in de competitie eens een B-team op te stellen. (vanuit de B is dit moeilijker)

bovendien hebben we een 4e man nodig voor volgend seizoen om te blijven kunnen kaarten :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:1-2 gewonnen op het sterke 3CITY... Ik sta nu 1 punt achter op de 3de... CINNI FURIOSI. En ik sta 3 punten voor de 5de ... jawel 3CITY. Nu maandag speel ik thuis tegen het lastige Je_le_pytanni... As Bari weet wat ik bedoel met lastig :lol:
Lastig is die ploeg niet maar die hebben zoveel geluk hé !! En dat van de 10 wedstrijden zeker 7 waarvan ze geluk hebben dat ze geen rood pakken of dat ze elke wedstrijd slechter zijn en toch maar een gelijkspel eruit halen ! Echt een ***ploeg (sterrenploeg) :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Triple-M

Post by Triple-M »

purple_white wrote:
Triple-M wrote:1-0 gewonnen. AS Bari en ik staan nu met gelijke punten samen op de 6de plek. Daar zou ik best willen eindigen, dit seizoen!!
In de terugronde zijn al 22 punten behaald, 2 meer dan de hele heenronde. Krijg nu nog wel de beste ploegen op bezoek!! Beginnend maandag thuis tegen de nummer 1, niet geheel kansloos..

Hier ben ik, waarom?
Het was een beetje stil rondom jouw persoon... Normaal lach ik me gek om de berichten die jij post!! Ik mistte je gewoon :wink: :wink:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
purple_white

Post by purple_white »

Triple-M wrote:
purple_white wrote:

Hier ben ik, waarom?
Het was een beetje stil rondom jouw persoon... Normaal lach ik me gek om de berichten die jij post!! Ik mistte je gewoon :wink: :wink:
ohhhh, hoe lief :P ... ik zal mn best doen... :) we gaan er weer wat animo in brengen :lol:
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Vandaag een onverwachte winst. Helaas winnen de nr 9 en 10 ook, waardoor het verschil op 11 punten blijft.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:
visserke wrote:
jokke wrote: Tgen mij had een gelijkspel billijker en meer een terechte uitslag geweest denk ik.
Als ik al 2 c spelers opstel en ge kunt nog geen gelijkspel afdwingen dan ishet wel erg geworden he :D
Hehe tis da. Gij wilt echt niet promoveren zeker? :wink:
ik denk niet dat hij gaat promoveren :)
volgens mij gaat hij een gooi doen naar de beker vanuit de C. 8) hij heeft er allesinds het team voor en hij kan het zich permitteren om in de competitie eens een B-team op te stellen. (vanuit de B is dit moeilijker)

bovendien hebben we een 4e man nodig voor volgend seizoen om te blijven kunnen kaarten :P
Zolang het wiezen is wil ik wel ulle 4e man zijn.
En de beker is een zuivere loterij.
Als je uitkomt tegen Maccbi Natanya wordt je zo uit de beker gekegeld.

Promotie is niet mijn doel dit jaar. Ik ben nog aan het twijfelen of ik weer een rits spelers aantrek of gewoon mijn ploeg kwalitatief wil versterken. Een beetje verjongen en mijn ploeg minder agressief maken kan nooit geen kwaad. :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Triple-M

Post by Triple-M »

3-2 verloren bij de leider van C.9. Ze hebben gestreden om wat ze waard waren. Morgen thuis tegen de nummer 2, weer een lastige wedstrijd.

Degradatie zal erg dichtbij komen dit jaar, we zullen er alles aan doen om dit te voorkomen.

1 vollenbak 58
2 Trenguitos 53
--------------------------------------------------------------------------------
3 CIINI FURIOSI 49
4 Purple White 48
5 As Bari 43
6 3CITY 42
7 FC EbaIba 41
8 Achilles 40
9 Portpires 37
10 The Babies 34
--------------------------------------------------------------------------------
11 brs 33
12 cfc 29
13 Je_le_Pytanii 21
14 Aud Pekes team 17
15 Nike Itegem Football Club 3
16 De Dakwerkers 0
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leendert

Post by leendert »

Hmm... De laatste keer dat ik hier poste zat ik in een euforiestemming!!

Dat is nu wat afgenomen. We zijn namelijk een aantal plaatsen gezakt!! Het is erg spannend in C.9 voor die 2de promotieplaats. Er strijden 4 ploegen voor deze plaats!

1 pannaboys 55
2 fc rtyne 48
3 Fc Ping-Pong 47
4 Desportivo .. 46
5 HS ZUYD 46
6 vc ck 43
7 Cercle Brugge 40
8 Zuigeveensc.. 35
9 De Slechte .. 33
10 FcDenHaag 32
11 Sed Ipilian.. 31
12 Sparta Palm.. 31
13 pulunited 29
14 Kalnieciai 22
15 FORZA Corleone 7
16 VegAttack 0
Image

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag gewonnen van degradatiekandidaat Nike Itegem... met onze B ploeg ! 0-5 was dan ook de eindscore. Vanaf nu zal elke wedstrijd een zware brok worden aangezien ze stuk voor stuk vrij sterk uit de hoek komen ! We beginnen morgen al tegen cfc wat vandaag even gelijk speelde tegen de nr.2 ! We zullen mogen knokken voor ons safe te stellen deze laatste weken !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

1-2 gewonnen en we staan daardoor nog steeds op de tweede plaats. Het zal een spannende ontknoping worden want alle ploegen die nog in aanmerking komen voor promotie moeten nog bijna allemaal tegen elkaar spelen. Morgen moeten de nummer drie en vier tegen elkaar en wij hebben een wedstrijd die normaal gesproken gewoon gewonnen wordt. Het wordt in ieder geval zeer spannend.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
el stino

Post by el stino »

we blijven druk zetten op Leeds United voor de 7e stek :twisted:

Doldisarna haalde alles uit de kast en speelde met 100% agressie bij een scheids van 28%
ze haalden een mooie 134 rating, maar dit was onvoldoende om aanspraak te kunnen maken op de 3ptn.
zelfs met 25% minder agressie, haalden we terug onze recordrating van 137 8)
een 1-0 thuiswinst tot gevolg.

onze remonte blijft gewoon schitterend nu al 8ptn voorsprong op degradatie. donderdag kunnen we er nog meer van maken, maar morgen gaan we eerst een bezoekje brengen aan Avrig United :twisted:
zijn verdediging ligt gewoon in een puinhoop :D , zijn middenveld en aanval zijn ietsiepietsie sterker als ons B-team.
vandaag haalden ze een gelijkspel tegen Visserke (die daarmee terug aanklampt voor de titel van gelijke spelen :P ) dus ik hoop morgen evenveel te hebben.
een unieke kans voor ons B-team om te tonen wat ze waard zijn. (de A-ploeg heeft daarna een eitje te pellen met ene Celtic :P )
visserke

Post by visserke »

Wees mij eens dankbaar!
Ik zorg dat iedere tegenstander de dag erop met de nodige kaarten en blessures tegen u moet komen te staan :lol: :lol:
Huidige divisie: C7
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:Wees mij eens dankbaar!
Ik zorg dat iedere tegenstander de dag erop met de nodige kaarten en blessures tegen u moet komen te staan :lol: :lol:
:D
doe dan morgen ook maar je best om Gondor af te stoppen met de nodige kaarten. ik mag donderdag tegen hem :lol:

edit:
en donderdag speel je weer tegen mijn kandidaat van vrijdag :lol:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”