Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Uitgeschakeld in de beker :evil: Pff, op zo'n stomme manier dan nog .... Ik had vroeger uitgeschakeld geweest, als het dan toch zo moest aflopen :cry: Dan had ik in de competitie waarschijnlijk toch een paar puntjes meer gehad :P (Nee, ik ben aant zeveren, gewoon gefrustreerd dus.) Als ik dommer lijk dan anders, dan komt dit waarschijnlijk door mijn kapsel :lol:
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Isis wrote:Als ik dommer lijk dan anders, dan komt dit waarschijnlijk door mijn kapsel :lol:
onmogelijk!!!!




@ smoje Reageer ik overdreven ben je aan het zagen dat ik niet tegen m'n verlies kan.
Reageer ik normaal, dan ben je weer niet tevreden ..


Maarja soms gaan bepaalde zaken voor op een spelletje sorry als het net de L match voor de jouwe was... zal het niet meer vergeten in te stellen papa :(
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Wouter100
Team Manager
Posts: 164
Joined: Wed May 24, 2006 12:58 pm
Location: Kinrooi

Post by Wouter100 »

Welk nut heeft het eigenlijk om een trainer te vervangen? Ik speel soccerproject al van seizoen 1 en heb mijn trainer nog maar een keer vervangen en dat is al 15 seizoenen geleden.
Team: KRC
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Als je je trainer ontslaat en een nieuwe aanneemt krijgen je spelers een moraalboost...

dit kun je 1 maal om de x dagen doen...

volgend seizoen zal x verlengt worden, waarschijnlijk door een onnodig topic erover op het forum :evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

Smoje wrote:Ik ga er niet verder op in.

Ik speel het spel tegen iedereen eerlijk en kan elke manager recht in de ogen kijken. Dus ik weet waarvoor ik sta.

Daardoor ben ik al miljoen mislopen etc , maar ik wijk er niet vanaf.

Gij komt hier even doen alsof ge toevallig uwe ploeg vergeten instellen zijt , maar ik weet wel beter.

Soit , hoop dat het zich tegen u keert om deze match te verwaarlozen en dat ge net een punt tekort komt in de eindafrekening.

Als ik zie dat Mindelo of wie dan ook op het einde nog een punt nodig heeft voor de degradatie te ontspringen , dan laat ik mij verliezen tegen hem. Oog om oog , tand om tand en wie wind zaait..

Ik heb gesproken.
@smoje

Hier kan ik ook even niet volgen,hij verandert zijn trainer een week voor de match tegen jouw,dat is een tactische logische keuze voor moraal spelers te doen stijgen.
Dat hij zijn ploeg al dan niet heeft vergeten in te stellen,laat ik in het midden,maar hij wou misschien betere spelers sparen tegen mij(ik ben een zwak team in zijn ogen)om ze tegen u te kunnen uitspelen.
Alleen heeft het verkeerd uitgedraaid en heb ik gewonnen.
Ik begrijp uw probleem niet,of je verzwijgt iets.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

lees eerst eens de hele 2 laatste pagina's...
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

Guardian wrote:lees eerst eens de hele 2 laatste pagina's...
dit doet de deur dicht
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Gewonnen met 2-3 vannacht. Eigenlijk is het kampioenschap al binnen. We staan 12 punten voor op de nr 2, alleen als we 4x achter elkaar verliezen en de nr 2 wint alles, dan kunnen we nog 2e worden.

Ik durf dus al wel te zeggen dat ik kampioen ben, een pomotieplaats naar A is al wel helemaal zeker, de nr 3 kan ons niet meer inhalen. :lol: :lol: :lol:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

Guardian wrote:... zal het niet meer vergeten in te stellen papa :(
Heb je weer lopen liegen Guardian :twisted:
Je bent je IO's vergeten in te stellen :wink:
He, ik heb eindelijk door waar die hele discussie nu om ging. Pfffff. :roll:

Goed, terug naar mijn eigen divisie :P

Twee goals in de eerste twee minuten zorgden voor een mentale klap bij Lindenhof, waarna mijn spelers verdiend de overwinning binnenknokten.
En geknokt werd er, wat ook te zien was aan de 8 gele kaarten voor mijn ploeg. Gelukkig waren ze slim genoeg om geen rode te pakken.
Degradatie is nu opeens weer onwaarschijnlijk, al weet je het nooit.

X-Tenzo is nu voor 99% zeker kampioen, en de tweede plek is nog spannend voor Kauno Grybai, Lazio 1900 en evt. fc mac.
Ik krijg mac nog op bezoek, dus als het aan mij ligt zal hij het niet worden :twisted:

Onderin moeten SOAD en de Stegenezen proberen om een van de veilige ploegen te passeren, lijkt me erg moeilijk nu.

Wat volgend seizoen betreft: Ik heb een paar aankopen gedaan, maar die zijn deels voor de breedte. Je betaalt je al scheel voor een B-speler! Maar ja, die zijn ook nodig.
Verder heeft 1 van mijn jeugdspitsen zich zeer behoorlijk ontwikkeld, en presteert op zijn 20 al bijna 69. Een zeldzame meevaller.
:)
Nog 1 of 2 aankopen hoop ik te kunnen doen, en over het geheel gezien verwacht ik er net een tikkie op achteruit te gaan. Waarschijnlijk wordt de doelstelling voor volgend seizoen minder ambitieus dan de laatste jaren.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

3-4 winst tegen Mindelo FC en 24/24, de knappe reeks zet zich verder

Glorybuffalos weer onterecht zich verloren gewaand, die jongen lijdt aan een zelfonderschattingsziekte :P
Kben blij dat onze promotieplaatsen 'veilig' zijn.
Morgen thuis tegen de Pinkies die zich vandaag ook 'spaarde' voor kaarten, maar ik zie dat nu eenmaal als een stimulans om er volledig voor te gaan..
Lord Vegeta
Team President
Posts: 784
Joined: Sun Aug 06, 2006 12:25 pm
Location: Beveren-Waas

Post by Lord Vegeta »

Hoi, volgend seizoen promoveer ik naar B2, spelen hier soms mensen in B2?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Ik hopelijk nog. Vannacht 8% beter, maar blijven steken op een jammerlijk gelijkspel. Dure verliespunten, daar onderin... :(
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Raffin wrote:
Glorybuffalos weer onterecht zich verloren gewaand, die jongen lijdt aan een zelfonderschattingsziekte :P
Als ik me het goed herinner heb ik dat aan het begin van het seizoen als eens gezegd: noem het maar gerust faalangst :wink:
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Lord Vegeta wrote:Hoi, volgend seizoen promoveer ik naar B2, spelen hier soms mensen in B2?
Nog 4 wedstrijden gelukkig. :lol:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:
Lord Vegeta wrote:Hoi, volgend seizoen promoveer ik naar B2, spelen hier soms mensen in B2?
Nog 4 wedstrijden gelukkig. :lol:
Nog minstens 34 wedstrijden gelukkig :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”