Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Isis wrote:
Raffin wrote:
Glorybuffalos weer onterecht zich verloren gewaand, die jongen lijdt aan een zelfonderschattingsziekte :P
Als ik me het goed herinner heb ik dat aan het begin van het seizoen als eens gezegd: noem het maar gerust faalangst :wink:
Faalangst zou ik het niet noemen , want het is nu ook niet dat ik hier zit te beven om een match te winnen. Maar van optimist ben ik door de jaren heen pessimistischer geworden , tegen iemand die vers van A komt met een B-RM als CM , etc , niet ideaal te noemen.

Nu vier schorsingen , maar ben content , mijnen cb en lb niet , want die kon ik niet vervangen. Heb op elke positie een speler die er moet staan , maar op cm wel 81% fitheid , dus opletten voor blessurelast. Mijn middenveld is te nipt , maar 6 spelers momenteel (als iedereen fit is en niet geschorst). Dus daaraan moet gewerkt worden. Maar zal niet voor de eerste dagen zijn , want ik verwacht elk moment een telefoontje dat mijn schoonvader (aleja vader van langdurige vriendin) gestorven is , zit hier bij gsm te waken nu , want ziekenhuis ging bellen en zit bij haar , dus zal weinig tijd en zin hebben de komende tijden.
Ghent Semper Fidelis.
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

Ondanks 2 geblesseerde in de afgelopen wedstrijd wisten we met 1-0 te winnen, we zijn nu dus officiëel kampioen.

A here we come.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

ploeg weer vergeten in te stellen :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

8% beter dan The Pinkies en 2-1 winst. We maken ons op voor maandag, thuis tegen de 2e, Glorybuffalos! We gaan ons supporters proberen een mooi geschenk te geven, nl. de titel

@ Smoje, sterkte.. nieuws dat niemand graag ontvangt
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Verloren bij The Skunks , 2-1 , mistte 4 van mijn 5 beste spelers dus verlies was ingecalculeerd. Negen punten voor met drie matchen te gaan , enkel Carcavelos kan mij nog mathematisch bijbenen. Als hij geen 9/9 haalt , dan ga ik naar A. Als ik nog één punt haal , dan ga ik ook naar A. Nederlaag was onder deze omstandigheden terecht :

- Ts was net hetzelfde (96%)
- Hij had thuisvoordeel.
- 4/5 beste is teveel van het goeie , zeker de LF want die moet ik steeds vervangen door een agressieve en dus kon ik op agressie ook niet proberen.
- Hij was 4 linieratings beter.

@Raffin : thx , 37 minuten na mijn post kreeg ik het telefoontje ivm zijn overlijden. Ben redelijk bekaf nu , gisteren het nieuws dat het niet lang meer zou duren en we rap moesten komen , dan hele dag+nacht afwachten en nu slapen is ook niet echt een optie , want vriendin is ontroostbaar , maar nu is ze dingen gaan regelen.
Ghent Semper Fidelis.
Wouter100
Team Manager
Posts: 164
Joined: Wed May 24, 2006 12:58 pm
Location: Kinrooi

Post by Wouter100 »

uit gewonnen bij The guardians, goede zaak gedaan want nu 5 punten voor op hem en met 3 matchen te gaan waaronder Mindelo FC moet het behoud wel lukken.
Team: KRC
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

smoje , je bent al zeker van A hoor
je hebt 9 punten voo
stel dat je 3 maal verliest en hij 3 maal wint
dan heb jij 1 match meer gewonnen en ga je dus naar A :)
proficiat :D
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Het is me dan toch gelukt, voor mij redelijk onverwachts... Maar heb dan toch onze nummer 1 manager Claudia van FC Vesalius kunnen kloppen deze ochtend... 143 ratings gehaald waar ik toch wel zot content mee ben omdat men spelers nog erg jong en onervaren zijn...

Ik vond het alvast een topwedstrijd, ik wens Claudia veel plezier in A volgend seizoen ik hoop haar volgend jaar te komen vergezellen in A, ook De zoeloe's zullen waarschijnlijk overgaan, ik wens jullie beiden dus alvast veel succes... Doe dat daar goed!

Ik ga nu nog hopen op de 3de stek :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:Ondanks 2 geblesseerde in de afgelopen wedstrijd wisten we met 1-0 te winnen, we zijn nu dus officiëel kampioen.

A here we come.
Gefeliciteerd X-tenzo, het verschil met de rest was duidelijk.

Ik moet zeggen dat bijna alle nieuwkomers uit de C zich sterk hebben laten zien, afgezien van Beringen. Beringen laat de laatste twee weken pas zien dat hij goed kan zijn, maar da's duidelijk te laat.
De Stegenezen hadden zich makkelijk gehandhaafd als ze niet te vroeg waren gaan transfereren.

Meestal zijn er van de 6 C-ploegen maar 2 a 3 die goed meedoen, maar dit was echt een top-lichting.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Pffff, ik krijg het ervan... Gisteren jammerlijk gelijkspel, vandaag tegen iemand die nog eens z'n beste opstelt, ivm vorige speeldagen, ik moest al lang veilig gestaan hebben... :?
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

bedankt voor de felicitaties. :wink:

Ik zei al toen ik net in C6 kwam dat ik liever in B2 had gezeten, ik heb in C6 veel meer moeite moeten doen om kampioen te worden dan in deze divisie. Daar ben ik pas op de laatste dag met maar één punt verschil kampioen geworden en nu zijn het er al ruim twaalf. Ik moet wel zeggen dat als het echt close is, en je wordt dan op de laatste dag kampioen, dat dat wel veel spannender en leuker is. Zo'n voorsprong is wel beter voor je nachtrust, dus dat is weer positief.

Veel succes volgend seizoen :!:
Last edited by X-Tenzo on Sat May 26, 2007 8:47 pm, edited 2 times in total.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
super steger
Team Manager
Posts: 145
Joined: Thu May 03, 2007 3:57 pm

Post by super steger »

Sta nog steeds 11de maar met een beetje geluk en mijn mijn globale rating in het voordeel moet lijfsbehoud in B2 mogelijk zijn. Inderdaad jammer dat ik iets te enthousast ben geweest op de tranfermarkt, ander had ik X-Tenzo makkelijk kunnen bedreigen voor het kampioenschap. Maar in iedergeval gefeliciteerd hoor X-Tenzo met je ruime zege in de B2. Tot over twee seizoenen in de A dan maar.

groeten super steger van de Stegenezen
X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1619
Joined: Sun Apr 15, 2007 1:12 pm
Location: The Netherlands

Post by X-Tenzo »

super steger wrote:Sta nog steeds 11de maar met een beetje geluk en mijn mijn globale rating in het voordeel moet lijfsbehoud in B2 mogelijk zijn. Inderdaad jammer dat ik iets te enthousast ben geweest op de tranfermarkt, ander had ik X-Tenzo makkelijk kunnen bedreigen voor het kampioenschap. Maar in iedergeval gefeliciteerd hoor X-Tenzo met je ruime zege in de B2. Tot over twee seizoenen in de A dan maar.

groeten super steger van de Stegenezen
Bedankt voor je felicitaties.

Met alle respect voor je team, maar een bedreiging vormen lijkt me niet geheel realistisch. Je haakte goed aan in het begin omdat je toen tegen bijna alle degradatie kandidaten hebt gespeeld. Ik weet zeker dat de agressie van je team je parte zou gaan spelen op een gegeven moment, en zeker als je het tegen de andere toppers zou opnemen. De scheidsrechters zijn niet allemaal maar 20% en je hebt echt een super agressief team. Je hebt mooie spelers maar je kan ze zelden vollop benutten door de agressie. Een top 5 was wel gelukt denk ik maar veel hoger niet. Als je naar A wil, dan zou ik je spelers maar eens gaan vervangen, mss lukt het wel om in A te komen maar dat is dan maar voor één seizoen schat ik.

Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties. Alleen in het begin heb ik wat aan prestatie ingeleverd en daarom liep ik niet uit met punten. Ik wist dat ik de 2e seizoens helft toch wel uit ging lopen.

Probeer dit ook niet te zien als zeer negative kritiek maar als advies. Nogmaals, ik heb alle respect voor je team maar doe wat aan die agressie, daar ga je het echt niet mee redden.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Post by Sex_Pistols »

proficiat x-tenzo
en veel sterkte aan Smoje
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

na de 2-0 winst in het onderlinge duel tegen de 2e in de stand en mede-promovendus Smoje is bij ons het kampioenenfeest losgebroken. Tienduizenden fans kwamen mee de 5e titel in de clubhistorie vieren!
Door de 30/30 kunnen we op 2 speeldagen van het einde zegezeker zijn met 12 ptn voorsprong op de 2e en 19 op de 3e.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”