Heb ook jou even 'tegen het licht gehouden' het hele team is nog.....tomv wrote:Wrm koopt niemand een speler voor 65M van mij
Ach ik zal de zin niet afmaken...

Moderator: Moderator
Als je A wilt winnen moet je de beste spelers hebben wat de prijs ook is. Die spelers die ik zoek zijn prijsloos, het is maar wat de gek er voor geeft en wat de ander gek er voor wil hebbenNoppp wrote:Iedereen wil Bas Wolfgang wel hebben ben ik bang...
Denk alleen dat je je geld niet in 1 speler zal moeten stoppen.
Ik hoop voor je dat je het gaat redden, laat daar geen misverstand over zijn. De tijd zal het leren.
LOLNoppp wrote:Heb ook jou even 'tegen het licht gehouden' het hele team is nog.....tomv wrote:Wrm koopt niemand een speler voor 65M van mij
Ach ik zal de zin niet afmaken...
Ik heb ook veel begrip voor de beginnende speler, een beetje jennen kan geen kwaad!tomv wrote:SnifNoppp wrote:Heb ook jou even 'tegen het licht gehouden' het hele team is nog.....tomv wrote:Wrm koopt niemand een speler voor 65M van mij
Ach ik zal de zin niet afmaken...![]()
Wat begrip voor beginnende speler mag ook ze
Geen beter plan, denk alleen dat je ook 3 of 4 spelers kan kopen voor het geld (weet niet hoeveel precies) dat je zal gaan betalen.Als je een beter plan hebt om Maccbi te verslaan, dan hoor ik het graag van je.
I gues 1% of Ts will not be visible in the linerating. If you play with 99% Ts, the linerating would aproxemately be 0.12% less then when you play with 100% of Ts.Nespereira wrote:ThanksX-Tenzo wrote:149Nespereira wrote:Hy, sorry for the english, anyone knows what's the maximum total of line ratings in a game in this season(17)?
I gues you know wich team has the record.
![]()
Lets see what happens Monday, i have 99% of TS, i would like to have the record
I noticed your team some time ago, the next A League will be greatX-Tenzo wrote:I gues 1% of Ts will not be visible in the linerating. If you play with 99% Ts, the linerating would aproxemately be 0.12% less then when you play with 100% of Ts.Nespereira wrote:ThanksX-Tenzo wrote: 149I gues you know wich team has the record.
![]()
Lets see what happens Monday, i have 99% of TS, i would like to have the record
My personal record is 144 and that was with 84% of Ts, now i've got some new players who preform better. With 100/100/100 (moral/fitness/aggression) 147 or 148 is posible.
Good luck Monday
Thank youNespereira wrote: I noticed your team some time ago, the next A League will be greatYou have a wonderfull team!
In the last cup game with 96% of TS and 50% of agression i got 139 of L.Ratings:
http://www.soccerproject.com/game_repor ... &season=17
See you in the next season![]()
[Moderators sorry for the english]
Als gij nu eens bijvoordbeeld voor het diepterecord gaat (laagste linieratings ooit) dan kunnen we mss eens een nieuw record qua doelpunten halenTrAnEcId wrote:Alvast veel succes jimmanjimman23 wrote:Lap, moet dieje nu net tegen mij voor da record gaan![]()
ga voor een tegenrecord?
stel je slechtste spelers op ofzoTrAnEcId wrote:Alvast veel succes jimmanjimman23 wrote:Lap, moet dieje nu net tegen mij voor da record gaan![]()
ga voor een tegenrecord?