silverblast wrote:Ebuzola: Ik ben The Arbiters, ik vraag me ook af wie dat weggelaten team is.
Jij staat er nog redelijk voor. Normaal gezien de middenmoot, met wat gestunt de top 3.
Maar als ik jou was zou ik me versterken voor volgend seizoen zodat je niet te snel in een hogere divisie in de problemen komt.
kga u op msn zeggen waarom er een blanco team is
Mja mss lukt het heb daarjuist spelerke gekocht en tis ne goeie
silverblast wrote:Ebuzola: Ik ben The Arbiters, ik vraag me ook af wie dat weggelaten team is. :lol:
Jij staat er nog redelijk voor. Normaal gezien de middenmoot, met wat gestunt de top 3.
Maar als ik jou was zou ik me versterken voor volgend seizoen zodat je niet te snel in een hogere divisie in de problemen komt. :)
kga u op msn zeggen waarom er een blanco team is :wink:
Mja mss lukt het heb daarjuist spelerke gekocht en tis ne goeie :)
Toch geen cordon sanitaire zeker? Goed om weten dat ik op een derde plaats mag mikken. Voor promotie zal het nog een jaartje te vroeg zijn, denk ik. Bedankt om het te posten trouwens, mij lukte het niet.
Begonnen met een nederlaag, dat was te verwachten. Onze teamspirit is momenteel 15%. Ik ben nu volop VrB's aan het spelen om die op te krikken. Ondanks de lage teamspirit toch een rating van 110 gehaald, met 55% agressie.
Eerste pot tegen een directe top 5 concurrent gewonnen. Morgen een op papier minder goede tegenstander, maar donderdag en vrijdag twee loodzware tegenstanders.
In principe ga ik voor plek 3, maar mocht ik met 12 uit 4 de week afsluiten......
2-1 overwinning met linieratings van 129 (mijn tegenstander linieratings van 120), en dat terwijl ik net mn goeie lf heb verkocht
kga dit seizoen nogal wa mogen kopen en verkopen denk ik, ma tzal moeten wachten tot na de examens
0 - 0, thuis, maar ik was 5 slechter in linieratings dus mag ik nog tevreden zijn. Wel speelde ik met een C-speler.
De ploeg blijft afslanken, we gaan nu wel 1 LB binnenhalen (jeugdtalent), en that's it. Ongelooflijk wat er tegenwoordig voor een CM gegeven wordt! Ik verkoop een CM van 67% en krijg er nu al zeker 1M voor (hij is 29 )
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
pappaert wrote:Ai, de tweede ronde in de E-cup tegen Armstech. Dat klinkt als een quasi-onmogelijke opdracht. Misschien zit de random mee.
Succes alvast ik weet wel nog niet wat ik die dag ga doen (B-team of A-team spelen), ik moet ook aan mijn plaats in de liga denken. D.15 is een zeer sterke reeks
Ik heb toch maar mijn B-team opgesteld. Die vroege ligamatchen zijn te belangrijk om het niet te doen.
Vanochtend, na lang wachten , weten te winnen tegen De Butpluggers met 3-1. Een uitstekend resultaat. We staan nu gedeeld eerste op doelsaldo. We gaan ons nu opmaken voor de wedstijrd tegen S.C. Enschede in de VrB Belgische E-cup belge. Ik hoop dat wij ons kunnen voegen bij de andere 7 ploegen die reeds geplaatst zijn voor de kwartfinales.
Donderdag staat de eerste topper voor Fresh op het programma: op verplaatsing spelen bij de nummer 2 FC Bagger United.
4-3 gewonnen thuis tegen DE favoriet voor de titel, dankzij een linierating van 129, jammer genoeg presteerden de spelers niet op volle kracht omdat ze gisteren 2x moesten spelen...,6/6 en gedeeld eerste, leuk leuk
op naar D zou ik zo zeggen, en langzamerhand vernieuwen en versterken. Trouwens m'n spelers zijn nog jong dus komt goed
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
pappaert wrote:Ai, de tweede ronde in de E-cup tegen Armstech. Dat klinkt als een quasi-onmogelijke opdracht. Misschien zit de random mee.
Succes alvast ik weet wel nog niet wat ik die dag ga doen (B-team of A-team spelen), ik moet ook aan mijn plaats in de liga denken. D.15 is een zeer sterke reeks
Ik heb toch maar mijn B-team opgesteld. Die vroege ligamatchen zijn te belangrijk om het niet te doen.
Dat dacht ik ook, en heb ik in de vrB mijn fitte A spelers opgesteld en aangevuld met B-spelers. In de liga wel maar gelijk gespeeld, terwijl ik beter was, maar eigelijk post ik die laatste zin in het verkeerde topic
Ik hoop volgende ronde op een haalbare tegenstander
Met 19699 achterban en een stadion van 20,000 plaatsen en fantevredenheid van 100% was er nood aan uitbreiding, 2000 zitjes zullen dan ook worden bijgeplaatst
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
1-2 overwinning 6 op 6 als verwacht.
Toch doemen er wolken op boven de fietsenstalling: donderdag (Fresh) en vrijdag tegen de twee favorieten.
Spits geblesseerd en mijn SW is eindelijk 20, maar niet fit genoeg. Voor de rest kunnen mijn jonge spelers nog geen volle week aan de bak, anders zijn ze te vinden in het AMC aan de beademing. Dat wordt puzzelen.....