Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
was ook vrijgesteld. ik moet tegen een h-team nu
maar ik denk dat ik dit seizoen mij uit de beker ga laten gaan zodat men spelers toch een dagje rust hebben en ik mij op de competitie kan concentreren
ik heb nu net al een vrb wedstrijd staan voor volgende week woensdag, anders kon ik mijn a-team laten rusten
maar ik denk dat ik dit seizoen mij uit de beker ga laten gaan zodat men spelers toch een dagje rust hebben en ik mij op de competitie kan concentreren
ik heb nu net al een vrb wedstrijd staan voor volgende week woensdag, anders kon ik mijn a-team laten rusten

-
Tja zelfs m'n C-team is beter, kga iedereen op een andere positie zetten maar dat zal zelfs niet helpen vrees ik. Ik hoop de volgende ronde op een F-er of een E-er, dan zalt wel lukkenGuardian wrote:Pff moet ik thuis tegen een H team![]()
dankzij die nieuwe regel wil ik uit de beker liggen, maar hoe gaat da lukken tegen een H team

Team = AC ManU (B2)
-
Ik wil er ook wel uit , maar tegen deze H'er was dat onmogelijk , zelfs niet met een CF in de goal. Maar heb gewoon spelers laten spelen die wat moraal konden gebruiken als jeugd , zoals 2 CF'en op de plaats van de CM's.
5-0 gewonnen , maar nu maak ik financieel verlies ipv financiele winst (door de gedeelde recette-regel) , dus daarvoor moet ik het ook al niet meer doen.
5-0 gewonnen , maar nu maak ik financieel verlies ipv financiele winst (door de gedeelde recette-regel) , dus daarvoor moet ik het ook al niet meer doen.
-
ik was vrij voor de eerste ronde maar nu moet ik tegen een G-er die 11de staat. Dat moet dus lukken want ik ga met m'n A-opstelling spelen 

Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
-
Dan tref ik meer geluk; ik speel thuis tegen een G-er, dus dat mag normaal geen probleem zijn. Zijn beste speler presteert 67 en als ik hem wat help door mijn keeper in de spits te zetten enzo zal hij wel winnen.Guardian wrote:Pff moet ik thuis tegen een H team![]()
dankzij die nieuwe regel wil ik uit de beker liggen, maar hoe gaat da lukken tegen een H team