Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

brever
Member of the Soccer Project Association

Post by brever »

0-0 bij reini 04,goeie uitslag,het wordt een spannende competitie,op volle kracht doen we meer voor top 5.
Maar door de vele transfers gaan we voor behoud.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Shonk

Post by Shonk »

1-0 thuis tegen FCB Club Brugge. Zo onze 2de zege van het seizoen gehaald. Met een 6/9 moegen we niet klagen aangezien onze TS nog steeds niet boven de 90% geweest is. Dit wordt pas verwacht achter een 2-3 weken.

Beringen United is de enige leider met 9/9 tot nu toe.
Image Image
el stino

Post by el stino »

de vraag bij ons zal zijn wie S.A.T en Xarrows gaat bijhouden :)

voor ons is een 6/9 mooi. met vandaag een thuisoverwinning tegen real blijven we in het spoor van de leiders.
op naar een goeie afsluiter deze week morgen tegen fc bruges die laatste staat. :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-3 gelijk, thuis tegen rouches9. Gelijke ratings. Maar ik verlies wel op dezelfde manier dinsdag. Random volledig tegen me deze week. 2 op 9. Rijp voor D. ?
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:3-3 gelijk, thuis tegen rouches9. Gelijke ratings. Maar ik verlies wel op dezelfde manier dinsdag. Random volledig tegen me deze week. 2 op 9. Rijp voor D. ?
nu al crisis? je team is beter als het mijne dus spreek maar niet van degradatie. :wink:
gewoon een slechte week wrs, tis nog vroeg om nu al conclusies te trekken hoor (en rouches9 is nu niet zo'n slecht team)
samenloop van omstandigheden wrs, maar volgende week kom je wel weer naast mij te staan in de rangschikking :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:3-3 gelijk, thuis tegen rouches9. Gelijke ratings. Maar ik verlies wel op dezelfde manier dinsdag. Random volledig tegen me deze week. 2 op 9. Rijp voor D. ?
nu al crisis?
Idd. Celtic-Essevee Zulte Waregem van maandag was een topper in de bodem van de rangschikking. Alleen beseften we het nog niet. :lol:
Momenteel in C.7
Celtic 85
sanex

Post by sanex »

2-3 winst tegen fc boskamphoek
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

2-1 verloren en een rode kaart voor m´n RM, waardoor hij nou 5 wedstrijden geschorst is.

Eerste ronde van binnenkomende transfers is in principe afgerond. Vandaag een LB gekocht met 0% agressie en één hoofdskill maxed op 90 :D We gaan nu kijken hoe de eerste hoofdskills bij de rest zich gaan ontwikkelen. Bij een (dure) RB die ik gekocht had is de eerste hoofdskill al maxed op 60, dat is minder, maar bij een LM is de eerste hoofdskill maxed op 83, daar ben ik wel tevreden mee.

Morgen zal mijn supertalent Marko Zadrazil ( http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1 ) zijn debuut maken in de competitie. Dit omdat de andere twee CM´s geschorst en geblesseerd zijn.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
lobert

Post by lobert »

Sta lekker onderaan in C.2, zoals verwacht.. :) Is natuurlijk geen ramp. Volgend jaar proberen kampioen te worden en anders nog even een jaartje in D blijven is ook niet erg, immers kunnen we veel geld met transfers verdienen :) Om het vervolgens aan versterking uit te geven.

Op dit moment zie het er naar uit dat ik een degelijk basisteam krijg..

GK 78 % (hopelijk worden de andere 3 beter)

LB 86 %
CB?
SW 83 %
CB?
RB?

LM min. 80 %
CM 85 % (en vervanger min. 83 %!)
RM 82 %

CF min. 80 % max. 88 %
CF min. 80 % max. 84 %

Nu blijft het hopen dat er nog een paar toppers bijzitten en dat de rest ook aardig wordt, dan kunnen we wel eens aan de 100 miljoen aan uitgaande transfers komen :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
kvk dries

Post by kvk dries »

pffff
tegen de 1e maandag 2 linieratings slechter => verlies
tegen de 2e 2 linieratings beter => gelijkspel ...
die random zit nu al tegen verdomme

en dan nog tegen die match van de 2e pak ik een rode kaart , terwijl we evenveel agressie spelen ( 60 ) bij een scheids van 70 , mijn speler van 78 agressie pakt rood , maaar zijn speler van agressie 98 pakt geen rood !!!!
echt bent al beu gezien , en dan nog tegen de 1e 2 ....
purple_white

Post by purple_white »

kvk dries wrote:pffff

en dan nog tegen die match van de 2e pak ik een rode kaart , terwijl we evenveel agressie spelen ( 60 ) bij een scheids van 70 , mijn speler van 78 agressie pakt rood , maaar zijn speler van agressie 98 pakt geen rood !!!!
Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86% :? alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt. :? :evil:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:
kvk dries wrote:pffff

Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86% :? alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt. :? :evil:
Komop mannen geef niet op ! Het seizoen is nog lang en er kan nog vanalles gebeuren :wink: Het kan niet elk seizoen prijs zijn. De laatste 3 seizoenen zat de random me steeds tegen met blessures dus... Ik had toen ook een dipje maar door berichtjes van één van jullie deed ik toch door en heb er geen spijt van ;-) Komop !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Shonk

Post by Shonk »

1-2 overwinning bij FC Yang. Hierdoor de eerste week een 9/12. Had eerlijk gezegd gerekend op 6/12. We verloren in de eerste week enkel van Beringen United dat de absolute titelkandidaat is.

1 Beringen Un.. 12
2 FC Kareda 9
3 CA Metropol.. 9
4 K. Fl. Dorne 9
5 T is Niks 7
6 team#SoaD 6
7 DINAMO CFR .. 6
8 FC Vixa 6
9 FC Euskadi 5
10 Darwen Town 5

--------------------------------------------------------------------------------

11 Mathew Jons.. 5
12 FCB club br.. 4
13 FC Yang 3
14 REAL madridas 3
15 the prince 2
16 FC Vortová 0
Image Image
Kameel

Post by Kameel »

3-2 verloren, sta nu tegen degradatie...

Die TS moet dringend naar omhoog
Palmares
(komt nog)
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

0-1 winst tegen Bohemians met een magere 128 als rating. Grote OEF! klinkt in de bestuurskamer. Maar 5 op 12 blijft mager. En maandag op S.A.T. niks te rapen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”