Veg wrote:
Edit: Nu kan ik er terug op, maar WTF 13 punten in linieratings beter en nog niet winnen Ik heb vroeger al eens belangrijke wedstrijden verloren omdat ik 1 punt slechter was. Dit vind ik toch niet meer kunnen hoor.
zo iets heb je éénmaal soms twee keer op een seizoen,
heb je mijzelf ooit nog gezegd
dus leer er mee leven
Veg wrote:
Edit: Nu kan ik er terug op, maar WTF 13 punten in linieratings beter en nog niet winnen Ik heb vroeger al eens belangrijke wedstrijden verloren omdat ik 1 punt slechter was. Dit vind ik toch niet meer kunnen hoor.
dus leer er mee leven
Inderdaad, het kan enkele malen op een seizoen voorkomen, maar toch vind ik het niet kunnen wanneer het verschil zo groot is.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:
dus leer er mee leven
Inderdaad, het kan enkele malen op een seizoen voorkomen, maar toch vind ik het niet kunnen wanneer het verschil zo groot is.
Ik herinner me een competitiewedstrijd van ongeveer 4 seizoenen geleden waarin ik tegen u 11 punten beter was en ook op een gelijkspel werd getrakteerd. Het zit soms mee, soms tegen...
Veg wrote:Toch wel enkele opvallende resultaten in de A-reeks:
FC Vesalius was op verplaatsing niet goed genoeg om punten te halen tegen Nespereira. Hun teamspirit was overigens bijna gelijk. Is dit een voorteken dat FC Vesalius tekort zal schieten om kampioen te kunnen worden?
Titeluitdager AS Vlalex was thuis niet goed genoeg om 3 punten te pakken tegen Westel, maar hier zal een vroege rode kaart ook wel voor iets tussenzitten.
Het mij onbekende team Kauno grybai pakt voorlopig de leiding, respect.
Tot slot ook nog veel geluk voor FC X-Tenzo want met 4% slechtere linieratings toch nog een punt gehaald. Wel met een pak minder teamspirit.
als je dat al opvallende resultaten vindt, kijk dan even naar mijn wedstrijd
Mijn oprechte excuses hiervoor, maar als SPMT developer heb je soms voordelen.
Veg wrote:Toch wel enkele opvallende resultaten in de A-reeks:
FC Vesalius was op verplaatsing niet goed genoeg om punten te halen tegen Nespereira. Hun teamspirit was overigens bijna gelijk. Is dit een voorteken dat FC Vesalius tekort zal schieten om kampioen te kunnen worden?
Titeluitdager AS Vlalex was thuis niet goed genoeg om 3 punten te pakken tegen Westel, maar hier zal een vroege rode kaart ook wel voor iets tussenzitten.
Het mij onbekende team Kauno grybai pakt voorlopig de leiding, respect.
Tot slot ook nog veel geluk voor FC X-Tenzo want met 4% slechtere linieratings toch nog een punt gehaald. Wel met een pak minder teamspirit.
als je dat al opvallende resultaten vindt, kijk dan even naar mijn wedstrijd
Mijn oprechte excuses hiervoor, maar als SPMT developer heb je soms voordelen.
Dit is sp
ik zou alles kunnen naar de hel roepen maar hey.. ik heb toch nog een punt, al waren die andere 2 ook wel broodnodig
succes nog é, Oscarito
el capone wrote:ik zag deze week een match in F op 2-2 eindigen maar de linieratings scheelden 24 %
met alle respect maar een duel in F, en 1 in A zijn niks met elkaar te vergelijken
ik ga wellicht zwaar tegen de degradatie moeten vechten met 'vaste middelen', terwijl in F iemand die 2 ptn kan ophalen door bvb 1 aanwinst